• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor ScenexLover
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes
    - Lisanne Kerly Jenson Gryffindor Higgins

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:38 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ik ga zo slapen :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dawn
    Toen Marcel en ik in de kelder, voor het kantoortje van Snape, stonden gooide ik een mantel om ons heen "Voor het geval dat" Mompelde ik.
    Ik deed de deur langzaam open en zag dat Snape er niet was. Mooizo.
    Er was helemaal niemand en het kantoor zag en vrij normaal uit. Ik liep, met Marcel achter me, richting een deur achterin het kantoortje en maakte deze open om de ruimte erna binnen te sluipen, dit moest zijn slaapvertrek zijn..


    Little do you know

    Marcel
    Ik keek rond in zijn slaapvertrek terwijl Dawn en ik veder de kamer in stapte.
    Het was een grote troep, overal lagen spullen en het stonk er verschrikkelijk. Zijn kamer was een verspiegeling van zijn uiterlijk, vies. Maar tot mijn opluchting lag er nergens een zwaar verwond meisje. Wel stond er een soort altaar met foto's.
    "had jij zo iets verwacht" vroeg ik aan Dawn


    Can't control my second personality

    Dawn
    "Had jij zoiets verwacht?" Vroeg Marcel toen.
    "Ja, wat had jij dan verwacht? Een volledig roze kamer met allemaal knuffels op het bed en hier en daar een leuk roze hartje aan de muur?" Grinnikte ik. Ik haalde de mantel van ons af en opende een kast "Bingo" Zei ik grijnzend waarna ik mijn wand pakte en een spreuk mompelde. Niet veel later waren zijn gewaden zo roze als een.. een varkentje. Ik maakte de kamer nu precies zoals ik zojuist had opgenoemd
    "Kijk nu zou je pas zeggen dat dit Snape's kamer is" Zei ik grijnzend waarna ik meteen de mantel weer over ons heen deed "En nu weg hier" Fluisterde ik waarna we zijn kamer en kantoortje zo snel mogelijk verlieten, aangezien Snape niet blind was, zelfs met een onzichtbaarheidsmantel had hij ons door..


    Little do you know

    Marcel
    Ik kon mijn lach amper inhouden toen ik zag wat Dawn had gedaan. Het was nu echt het tegenovergestelde van hem. Echt lang om te lachen had ik niet, want Snape kon elk moment binnen komen. Dus zo snel als we konden renden we het kantoortje uit. Het was alleen erg jammer dat ik niet goed keek waar ik liep en recht tegen Snape aan renden.
    En toen wist ik dat we er gloeiend bij waren


    Can't control my second personality

    Ray

    Ik glimlachte naar Elisábeth en kijk haar even aan.
    Dan drink ik het glas leeg. "Ik ben klaar, maar ik heb geen zin om nu weg te gaan." Grinnik ik en steun mijn hoofd op mijn hand.
    Ik geeuw even en sluit dan mijn ogen. Gewoon even een snooze, dat is toch niet erg?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dawn
    "Uh-oh.." Zei ik zachtjes nadat marcel en ik op de grond belanden en Snap scheinheilig aankeken.
    "Uh.. Proffesor! Wat goed dat ik u hier zie! We zochten u want.. Gister werd ik aangevallen door een leerling hier.. En ik kon u dehele tijd niet vinden.. Dus ik.. ik dacht misschien dat u hier was maar dat was u niet.." Ratelde ik ons eronderuit. Snape keek me niet-gelovend aan "En ik moet dat geloven, omdat?" Zei hij op zijn emotieloze toontje.
    "Omdat ik een halfe dag verlamd in een onbewoonde gang lag!" Roep ik uit.
    Snape trok een wenkbrauw op "Ik geloof je niet juffrouw Harmonie" Snauwt snape waarna hij zijn kantoor ingaat.
    "Oke.. En nu.. Uh.. RENNEN!!" Roep ik waarna ik Marcel aan zijn arm meesleur. Ik rende gewoon maar een willekeurige richting in..


    Little do you know

    Elisàbeth
    ''Ik ook niet, bij elke stap die ik zet doet mijn hoofd pijn.'' mompelde ik, en legde mijn hoofd vermoeid op de tafel.
    Waarom kon dit niet gewoon snel voorbij zijn?
    ''Zeg, ukkie, denk je dat er een spreuk is tegen katers?'' mompelde ik vragend, en grinnikte zachtjes.
    Vast niet, maar ik zou hem heel hard nodig hebben.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Marcel
    Stijf van angst stond ik te luisteren naar het verhaal van Dawn. Snape leek het overduidelijk niet te geloven.
    Dawn zag blijkbaar maar 1 oplossing en dat was rennen. We rende richting de grote zaal, daar waren nog veel leerlingen.
    Weer keken veel mensen ons raar aan, wie kan het ze kwalijk nemen we waren buitadem en van verschillende afdelingen.
    "oeps volgens mij hebben we echt een probleem met Snape" zei ik. Snape zou er zo achterkomen dat al zijn spullen roze waren. Het zou een kwestie van tijd zijn voordat hij er achter kwam dat wij de schuldige waren


    Can't control my second personality

    Dawn
    "Problemen? Vast niet. Snape is nu vast en zeker in zijn bed aan het liggen met de knuffels of hij staat zijn nieuwe roze gewaden aan zichzelf aan het showen" Zei ik lachend. Ik was niet bang voor Snape. Waarschijnlijk moeten we iets van 300 regels schrijfen over een of andere toverdrank ofzo. En dan nog? We hadden de grootste lol. Lol gaat voor mij voor alles. Ik ging met Marcel aan de Gryffindor tafel zitten en maakte nog wat grappen over Snape die ons nog niet gevolgd had en wat hij nu wel niet aan het doen was in zijn kamer..


    Little do you know

    Marcel
    Doordat Dawn grappen maakte over Snape kon ik eindelijk ontspannen. Ik was soms echt een bangerik, want kon Snape nou allemaal. In Plaats van me nog langer druk te maken besloot ik dus te ontspan en samen met Dawn grappen te maken over Snape. Steeds meer mensen kwamen bij ons zitten. De geruchten dat twee leerlingen Snape zijn kamer roze hadden getoverd ging snel in de rondte


    Can't control my second personality

    Ray

    Ik lach even.
    "Nee, ik denk niet dat die er is. Tenzij de genezingspreuk werkt." Mompel ik en lach even.
    "Maar dat lijkt me sterk, ik denk dat dit gewoon natuurlijk weg moet gaan." Zeg ik dan, heel de tijd heb ik mijn ogen al gesloten. Het licht is veel te vel en het geeft me drukkende koppijn. "Oh moeder... Haal het weg." Zeg ik en lach weer even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    Ik lachte zachtjes. ''We kunnen het altijd proberen.'' zei ik, en ik haalde mijn stok tevoorschijn die ik richtte op Ray.
    ''Balsemio.'' mompelde ik.
    Ik keek Rat afwachtend aan.
    ''En?''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    "En?" Vraagt Elisábeth nadat ze de spreuk op me af had gestuurd. Ik kijk haar aan, even leek het of het weg was maar het komt net zo hard weer terug.
    "Nee-." zeg ik en krimp ineen als er een harde steek door mijn hoofd gaat. "Het maakt het erger." Zeg ik dan en leg mijn hand op mijn voorhoofd. Laat het weg gaan! Komop zeg, never nooit mee drinken voor mij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    Ik zuchtte hopeloos.
    ''Fijn, kater uitzitten dan maar.'' mompelde ik. Ach, het zou vast wel ergens goed voor zijn.
    Ik bedacht me dat ik zo even naar Alicia moest, om te overleggen over de opdracht. Ik had wel wat meer moed gekregen, aangezien de naam hoogstwaarschijnlijk wel in de beker zou belanden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''