• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta's!

    Inschrijving voor de eerste ronde blijft 2 weken open. Pak en beet 9 Augustus zullen de bèta's weten wie doorgaat naar de tweede ronde.

    http://www.quizlet.nl/beta/
    Inschrijvingen gesloten!

    Mod-toevoeging: Na de problemen de afgelopen weken hebben de mods besloten dat alleen de beta's zich bezig houden met deze verkiezingen. De mods hebben dus geen inspraak in de zoektocht naar de nieuwe beta's.

    DE PB'S ZIJN VERZONDEN.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 21:40 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 aug 2012 - 12:02 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    er is toch al een topic hierover?


    -

    AmaZ4yn schreef:
    er is toch al een topic hierover?


    Die is vol.


    quidquid excusatio prandium pro

    -abo-

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 21:37 ]


    Tears stream down your face

    _O_


    Til hug og blod.

    Dan stel ik mijn vraag hier nog even een keer, gezien ik niet denk dat iemand mijn vorige post nog gezien heeft. Ik ga 5 augustus dus op vakantie en ik kom pas de 20e weer terug. Het is dus sowieso zeker dat de uitslag in mijn vakantie komt en de 2e dus ronde meteen ook. Stel dat ik door ben, zal dit dan een probleem vormen?

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 21:40 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Die zat snel vol.


    The odds are néver in our favor.

    Aurorae schreef:
    Dan stel ik mijn vraag hier nog even een keer, gezien ik niet denk dat iemand mijn vorige post nog gezien heeft. Ik ga 5 augustus dus op vakantie en ik kom pas de 20e weer terug. Het is dus sowieso zeker dat de uitslag in mijn vakantie komt en de 2e dus ronde meteen ook. Stel dat ik door ben, zal dit dan een probleem vormen?


    hangt er vanaf of je doorgaat of niet, als dat het geval is verzinnen we er iets op en als je niet door bent hoeven we er geen rekening mee te houden he (:

    Hel schreef:
    (...)

    hangt er vanaf of je doorgaat of niet, als dat het geval is verzinnen we er iets op en als je niet door bent hoeven we er geen rekening mee te houden he (:


    Ik ga je nog een keer irriteren Dominique: 1498 woorden, have fun my dear! _O_


    Til hug og blod.

    Gondor schreef:
    (...)

    Ik ga je nog een keer irriteren Dominique: 1498 woorden, have fun my dear! _O_


    yeah fuck it AFGEWEZEN!:Y)

    Hel schreef:
    (...)
    hangt er vanaf of je doorgaat of niet, als dat het geval is verzinnen we er iets op en als je niet door bent hoeven we er geen rekening mee te houden he (:


    Haha, dat snap ik ja. Nee, ik wilde gewoon even weten voor het geval dat.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Hel schreef:
    (...)

    yeah fuck it AFGEWEZEN!:Y)


    Wat is mijn boterbloempje toch weer gemeen, zeg! (huil)


    Til hug og blod.

    Nm.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 21:48 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    Nm.


    Nanometer?


    Til hug og blod.

    Gondor schreef:
    (...)

    Nanometer?


    Neh, de titel klopte niet en ik wou aan de beta's vragen of deze manier goed was, maar sam heeft niet de goeie apostrof op dat ding waar ze nu op typt. Dus een andere mod met een toetsenbord moet het eventjes goed schrijven.


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Neh, de titel klopte niet en ik wou aan de beta's vragen of deze manier goed was, maar sam heeft niet de goeie apostrof op dat ding waar ze nu op typt. Dus een andere mod met een toetsenbord moet het eventjes goed schrijven.


    ' hier Sam, kun je hem kopiëren. :Y)


    Til hug og blod.