• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta's!

    Inschrijving voor de eerste ronde blijft 2 weken open. Pak en beet 9 Augustus zullen de bèta's weten wie doorgaat naar de tweede ronde.

    http://www.quizlet.nl/beta/
    Inschrijvingen gesloten!

    Mod-toevoeging: Na de problemen de afgelopen weken hebben de mods besloten dat alleen de beta's zich bezig houden met deze verkiezingen. De mods hebben dus geen inspraak in de zoektocht naar de nieuwe beta's.

    DE PB'S ZIJN VERZONDEN.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 21:40 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 aug 2012 - 12:02 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hel schreef:
    (...)

    En van een bèta wordt verwacht dat ze goed kunnen lezen...

    Verwijst je door naar de post op iedere pagina


    Anders vraag je toch of Sam (of een andere mod) dat in de beginpost wil aangeven? Want ik weet vrij zeker dat deze vraag nog wel een paar keer terug gaat komen. :')


    Til hug og blod.

    Gondor schreef:
    (...)

    Anders vraag je toch of Sam (of een andere mod) dat in de beginpost wil aangeven? Want ik weet vrij zeker dat deze vraag nog wel een paar keer terug gaat komen. :')


    Nancy, in de beginpost staat dat er pas rond 9 augustus bekend wordt wie er naar de tweede ronde door zijn... Duidelijker dan dat kunnen we het denk ik niet maken... wel?

    Hel schreef:
    (...)

    Nancy, in de beginpost staat dat er pas rond 9 augustus bekend wordt wie er naar de tweede ronde door zijn... Duidelijker dan dat kunnen we het denk ik niet maken... wel?


    True enough, maar je ziet het nu toch? :')
    Al begrijp ik volledig wat je bedoelt.


    Til hug og blod.

    Gondor schreef:
    (...)

    True enough, maar je ziet het nu toch? :')
    Al begrijp ik volledig wat je bedoelt.


    Eh nee Nancy sorry, als je dat al niet leest, dan ga ik echt mijn vraagtekens zetten of je wel fouten ziet in een tekst, dus nee dit is echt, echt, ECHT duidelijk zat zo... en anders

    God help us...

    True enough. Oké, dan neem ik mijn woorden terug. :')
    Haha. Ik kan me heel goed inbeelden hoe gefrustreerd jij nu achter je pc zit en er ook heel hard om lachen. Hel gaat door een hel. ^^


    Til hug og blod.

    Hel schreef:
    (...)

    Eh nee Nancy sorry, als je dat al niet leest, dan ga ik echt mijn vraagtekens zetten of je wel fouten ziet in een tekst, dus nee dit is echt, echt, ECHT duidelijk zat zo... en anders

    God help us...


    Ik had de beginpost niet gelezen omdat de titel al voor zich sprak. En volgens mij was de eerste anders?:x.


    Food.

    Scharry schreef:
    (...)

    Ik had de beginpost niet gelezen omdat de titel al voor zich sprak. En volgens mij was de eerste anders?:x.


    In de beginpost komen meestal wel de updates te staan en dat soort dingen, dus het is wel logisch als je die even doorleest. Maar goed, ik ga me er verder niet meer mee bemoeien. Heb geen zin om bestempeld te worden als likkertje. :')


    Til hug og blod.

    LaJoie schreef:
    (...)
    Rutger maakt die pagina aan, niet de bèta's.
    Argument afgewezen 8D


    Ssshht, niet zeggen, want dan maak ik geen kans meer :c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Scharry schreef:
    (...)

    Ik had de beginpost niet gelezen omdat de titel al voor zich sprak. En volgens mij was de eerste anders?:x.


    Dus je gaat er maar van uit dat je het eerste bericht nooit hoeft te lezen omdat het over hetzelfde onderwerp gaat? Beetje dom naar mijn mening gezien er zoiets is als een 'update' en je de beginpost altijd ziet?

    Gondor schreef:
    True enough. Oké, dan neem ik mijn woorden terug. :')
    Haha. Ik kan me heel goed inbeelden hoe gefrustreerd jij nu achter je pc zit en er ook heel hard om lachen. Hel gaat door een hel. ^^


    Ik hou mijn hart vast, echt... Als dit soort geintjes al voorkomen ben ik sceptisch over de rest van de capaciteiten van enkele users hier...

    En nu ga ik verder met brownies, chococrossies en mijn chocolade-bier taart maken en eten want... ik ga serieus een overdosis sjokolaade nodig hebben.

    De beta's zijn zo ongelofelijk vriendelijk hierzo. Ik zou bijna ook beta willen worden! Mad positive vibes, dude (cool)


    quidquid excusatio prandium pro

    Het zou echt geweldig zijn als mijn droom om beta te worden zou uitkomen maar ik denk niet dat ze mij kiezen..


    The artist is the kid that survived.

    Sjiriki schreef:
    De beta's zijn zo ongelofelijk vriendelijk hierzo. Ik zou bijna ook beta willen worden! Mad positive vibes, dude (cool)


    Sorry, ik word niet betaald om vriendelijk te zijn. Sterker nog, ik word helemaal niet betaald. En ik heb een team nodig met mensen die teksten lezen en kunnen verbeteren, geen mensn die ik op allerlei punten moet wijzen omdat lezen teveel moeite is.

    En drop the sarcasm please, overal over lopen klagen heeft ook totaal geen nut en als je een probleem hebt met mijn manier van uitdrukken weet je mijn gb of pb ook te vinden.

    Hmm, ik vertrek 28 juli voor twee weken op vakantie, dan heb ik twee dagen niks en dan 5 dagen vol met spelletjes waarbij ik enkel 's avond tijd heb...
    Toch denk ik dat ik het ga proberen (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ingezonden.
    783 woorden.
    Nu ben ik nerveus D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis