• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta's!

    Inschrijving voor de eerste ronde blijft 2 weken open. Pak en beet 9 Augustus zullen de bèta's weten wie doorgaat naar de tweede ronde.

    http://www.quizlet.nl/beta/
    Inschrijvingen gesloten!

    Mod-toevoeging: Na de problemen de afgelopen weken hebben de mods besloten dat alleen de beta's zich bezig houden met deze verkiezingen. De mods hebben dus geen inspraak in de zoektocht naar de nieuwe beta's.

    DE PB'S ZIJN VERZONDEN.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 21:40 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 aug 2012 - 12:02 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Noooo nu begin ik ineens te stressen D:
    Het viel eerst nog wel mee, maar nu ik merk hoeveel mensen zich aanmelden.. En ik heb ook geen apostrof op 'bèta' staan, aaaaaah! D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    mijn topics


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Parachutes schreef:
    Noooo nu begin ik ineens te stressen D:
    Het viel eerst nog wel mee, maar nu ik merk hoeveel mensen zich aanmelden.. En ik heb ook geen apostrof op 'bèta' staan, aaaaaah! D:


    Pfieuw, ben ik niet de enige die het woord 'bèta' verkeerd heeft geschreven. Hopelijk gaan ze ons deze herhalingsfout niet streng aanrekenen, want ik wil een kans maken. Ja, er zijn inderdaad veel, maar als iemand een kans maakt, ben jij het (mijn mening).


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Parachutes schreef:
    Noooo nu begin ik ineens te stressen D:
    Het viel eerst nog wel mee, maar nu ik merk hoeveel mensen zich aanmelden.. En ik heb ook geen apostrof op 'bèta' staan, aaaaaah! D:
    Nooh, dat heb ik ook niet!
    Maar volgens mij hebben wel meerdere users dat niet. (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Artistique schreef:
    (...)

    Pfieuw, ben ik niet de enige die het woord 'bèta' verkeerd heeft geschreven. Hopelijk gaan ze ons deze herhalingsfout niet streng aanrekenen, want ik wil een kans maken. Ja, er zijn inderdaad veel, maar als iemand een kans maakt, ben jij het (mijn mening).


    Eigenlijk begrijpen niet zo goed waarom mensen dat denken, maar bedankt! ^^
    En ik hoop idd dat die fout niet te streng gerekend wordt..


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Als jullie, de bèta's, een story van mij gaan lezen raad ik de 30 days of writing aan, omdat die het meest recent zijn (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Als jullie, de bèta's, een story van mij gaan lezen raad ik de 30 days of writing aan, omdat die het meest recent zijn (:


    Haha, ja, mijn eerste verhalen zijn ook niet zo geweldig, dus kijk vooral bij de laatste hoofdstukken ;)
    De 100e Hongerspelen en Delia Hazana zijn wel vrij recent.


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    abo.


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Parachutes schreef:
    Mijn topics


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Tot wanneer kan je inschrijven? Ik zit nu in France en heb heel slechte wifi, ik schrijf me liever thuis in.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Flea schreef:
    Tot wanneer kan je inschrijven? Ik zit nu in France en heb heel slechte wifi, ik schrijf me liever thuis in.


    De inschrijvingen sluiten op 2 augustus.

    katl1 schreef:
    mijn topics


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ben benieuwd!


    Life is hard, just break it with your head <3

    Ik wil geen betweter zijn, maar op het formulier staat er bij de eerste vraag bèta-reader en bij de andere drie beta-reader. Slordig voor zo'n formulier!(cat)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Ik wil geen betweter zijn, maar op het formulier staat er bij de eerste vraag bèta-reader en bij de andere drie beta-reader. Slordig voor zo'n formulier!(cat)


    stuur maar een pb naar Rutger, voor de rest kan niemand er wat aan doen.