• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta's!

    Inschrijving voor de eerste ronde blijft 2 weken open. Pak en beet 9 Augustus zullen de bèta's weten wie doorgaat naar de tweede ronde.

    http://www.quizlet.nl/beta/
    Inschrijvingen gesloten!

    Mod-toevoeging: Na de problemen de afgelopen weken hebben de mods besloten dat alleen de beta's zich bezig houden met deze verkiezingen. De mods hebben dus geen inspraak in de zoektocht naar de nieuwe beta's.

    DE PB'S ZIJN VERZONDEN.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 21:40 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 aug 2012 - 12:02 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Parachutes schreef:
    Mijn topics


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Spanning en sensatie. (wbw)
    Een jaar geleden zat ik ook zo in spanning, haha. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Spanning en sensatie. (wbw)
    Een jaar geleden zat ik ook zo in spanning, haha. :'D
    De spanning is nog erger dan de uitslag van mijn examen. :')


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Mijn topics


    The artist is the kid that survived.

    Echt, als die uitslagen komen.. ik moet en zal internet hebben daar in Kroatië, alleen al om de uitslagen te zien c:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aurorae schreef:
    Echt, als die uitslagen komen.. ik moet en zal internet hebben daar in Kroatië, alleen al om de uitslagen te zien c:


    Je kan toch de dag dat de uitslagen komen voor een half uurtje internet kopen in het hotel of ergens anders?


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Barnabas schreef:
    Spanning en sensatie. (wbw)
    Een jaar geleden zat ik ook zo in spanning, haha. :'D


    Wat zal jij genieten nu! (cat)


    Til hug og blod.

    Gondor schreef:
    (...)

    Wat zal jij genieten nu! (cat)

    Ze moet hard aan het werk ^^.

    En succes iedereen!


    I am an idiot, I move.

    Phootos schreef:
    (...)

    Je kan toch de dag dat de uitslagen komen voor een half uurtje internet kopen in het hotel of ergens anders?


    Ja, sowieso. Als ik geen internet daar heb op de camping, ga ik wel naar het VVV in een dorpje. Meestal hebben ze daar wel openbare computers :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Over een week ben ik nog thuis. Dus dat zou betekenen dat ik de tweede opdracht nog zou kunnen maken, maar als ik dan uitgekozen zou zijn, hoor ik het pas na mijn vakantie. Of ik ga dag en nacht bij de receptie zitten, want daar zou wel wifi zijn.


    Food.

    Omgay, dit is echt stressy O_O


    The artist is the kid that survived.

    Artistique schreef:
    (...)
    Op het woord beta heb ik ook geen apostrofe gebruikt hoor. Als ze daar een probleem van maken... :c In de omschrijving van het aanmeldingsformulier staat het ook niet, dus ze doen het zelf ook fout. :3 Dat is mijn overtuigende argument!

    Rutger maakt die pagina aan, niet de bèta's.
    Argument afgewezen 8D


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb hetzelfde probleem als Aurorae, ik ben ook weg van 5 augustus tot 12 augustus :(


    The pen is the tongue of the mind

    Higgins schreef:
    Mijn topics


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scharry schreef:
    Over een week ben ik nog thuis. Dus dat zou betekenen dat ik de tweede opdracht nog zou kunnen maken, maar als ik dan uitgekozen zou zijn, hoor ik het pas na mijn vakantie. Of ik ga dag en nacht bij de receptie zitten, want daar zou wel wifi zijn.


    En van een bèta wordt verwacht dat ze goed kunnen lezen...

    Verwijst je door naar de post op iedere pagina