• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta's!

    Inschrijving voor de eerste ronde blijft 2 weken open. Pak en beet 9 Augustus zullen de bèta's weten wie doorgaat naar de tweede ronde.

    http://www.quizlet.nl/beta/
    Inschrijvingen gesloten!

    Mod-toevoeging: Na de problemen de afgelopen weken hebben de mods besloten dat alleen de beta's zich bezig houden met deze verkiezingen. De mods hebben dus geen inspraak in de zoektocht naar de nieuwe beta's.

    DE PB'S ZIJN VERZONDEN.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 21:40 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 aug 2012 - 12:02 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik ga me uberhaupt niet mengen in enige discussie, mijn mening over iets vellen wil ik wel eventjes doen. Beste mensen, waarom krijgen de beta's en mods in feite beschuldigingen? Waarover gaat het? Een grapje? Een misverstand? Ik vind het jammer, deze mensen steken continu hun tijd in Quizlet, in de hoop dit een leuke site voor HOBBY'S te maken voor iedereen. Als we hen dan gaan aanvallen omwille van alles wat ze zeggen, ook al doelen ze op grappig zijn, dan is de lol er wat snel van af.
    Van wat ik begrijp, zijn PB's met de uitslag van de inschrijvingen verzonden. Als je er niet bij bent, let it be. Er komen nog kansen, niks is eeuwig. Maak er echter alsjeblieft geen hele rel van. Ik heb een abonnement op deze topic, en iedere dag open ik mijn inbox en lees ik "Nieuwe reactie op het forum". Normaal wordt je daar blij van, maar nu... Iedere dag weer diezelfde discussie, dat vind ik jammer.

    Laten we alsjeblieft de strijdbijlen begraven en gewoon gezellig blijven, als je niet door bent, so be it. Wens de ander succes, glimlach weer, denk "Volgende keer beter" en hou Quizlet ALSJEBLIEFT gezellig voor al haar gebruikers.

    Dankuwel.


    Na regen komt zonneschijn.

    Hiddlestons schreef:
    Godzijdank, er zijn nog mensen die volwassen reageren. Weten jullie hoe blij ik met jullie ben?

    Neem een lekker warm bad en ontspan! :Y)


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Voor de mensen die het nog niet weten:

    DE PB'S ZIJN VERZONDEN.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hiddlestons schreef:
    Voor de mensen die het nog niet weten:

    DE PB'S ZIJN VERZONDEN.


    Zet het in de beginpost, is handiger dan iedere bladzijde moeten herhalen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Zet het in de beginpost, is handiger dan iedere bladzijde moeten herhalen :Y)

    Zoals je misschien door hebt, ben ik geen mod. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Om eerlijk te bekennen, ik wist al voor 9 augustus dat de pb's al verzonden waren alhoewel ik niet door was. Maar ik dacht ik houd me mond gewoon, om een heissa te voorkomen.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 12:01 ]

    Ishihara schreef:
    Om eerlijk te bekennen, ik wist al voor 9 augustus dat de pb's al verzonden waren alhoewel ik niet door was. maar ik dacht ik houd me mond gewoon, om een heissa te voorkomen.


    Hoe wist je dat dan?


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Hoe wist je dat dan?


    Op de manier hoe de béta's online waren.

    Hiddlestons schreef:
    (...)
    Zoals je misschien door hebt, ben ik geen mod. (cat)


    Ik heb 't erin gezet :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ishihara schreef:
    (...)

    Op de manier hoe de béta's online waren.


    Wij zijn bijna altijd met 4+ online, hier heb ik dus mijn twijfels al over...

    Hel schreef:
    (...)

    Wij zijn bijna altijd met 4+ online, hier heb ik dus mijn twijfels al over...


    Soms heb ik dingen snel door. Omdat één van de béta's al zei dat ze klaar was, ging ik er ook er vanuit dat de andere dan ook wel snel klaar zouden zijn.

    Amused schreef:
    (...)
    Weet je hoe zielig ik het vind om hier al 2 dagen te lezen 'Oh, morgen is het de negende, ik hoop dat ik door ben.' en te weten dat deze mensen niet door zijn? Als we het niet zeggen krijgen we sowieso de vraag 'zijn de pb' al verstuurd?' dus hebben we het gewoon gezegd. Nu weet iedereen dat de tweede ronde bezig en of ze wel/niet door zijn.

    En daarom sturen jullie het eerder en laten die mensen nog langer in spanning.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    En daarom sturen jullie het eerder en laten die mensen nog langer in spanning.

    -.-
    Jemig, we waren gewoon eerder klaar. Hou toch eens op met die beschuldigingen, we weten toch wel dat je je vriendinnetje wilt wreken.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hiddlestons schreef:
    En nu even allemaal de koppen dicht! Hou eens op met de beschuldigingen, naar ons en naar de mods.
    Mitchell, wat ben jij erg. Alleen omdat je lieve vriendinnetje niet door is, ga je lekker zitten stoken in het topic. Lekker kinderachtig hoor, pfft.
    De mensen die door zijn, hebben dat verdiend. IK heb die pb's verstuurd, waarin ik expliciet heb gevraagd om even stil te houden dat ze door zijn. Dat was een TEST, om te zien of ze inderdaad dingen kunnen verzwijgen. Sommige dingen hoor je nu niet klakkeloos op het forum te zetten. Wij vinden het zielig voor de mensen die niet door zijn, maar je moet uiteindelijk een keuze maken: goedkeuren of afkeuren.
    En JA, dan hou je ook een béétje rekening met hoe de mensen zijn op het forum. Dat is logisch, want wij kunnen niet alleen maar op een mooie aanmelding vertrouwen.
    Complete teksten op een openbaar forum zetten, is ook een daad van onvolwassenheid. Mijn pb op het openbaar forum zetten, waar de zin onderstreept is waar ik zeg dat ze zich stil moeten houden, is ook erg onvolwassen.

    Whuut? Waar heb jij opeens last van? PMS much? Mensen hier zouden nu wel moeten weten dat ik niet zo ben. Ik vertel gewoon wat ik gelezen heb en wat ik daarvan vind.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Whuut? Waar heb jij opeens last van? PMS much? Mensen hier zouden nu wel moeten weten dat ik niet zo ben. Ik vertel gewoon wat ik gelezen heb en wat ik daarvan vind.

    Zuuuuuuuuuuuucht.
    Echt, ik ben nu tot alles in staat.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Well, well. Look who we've got here!"