• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 18:59 ]

    Aria schreef:
    (...)
    Volgens mij is couchsurfing dat je gratis bij iemand thuis kan verblijven, soms in een tent, andere keer krijg je een kamer, etc.


    Het is niet honderd procent gratis; niet in de vorm van geld. Ze verwachten wel iets terug in de vorm van iets uit Nederland of gewoon gezelligheid etc. Wel zoiets maar je verhaal klopt wel deels.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    T0RRES schreef:
    Zouden jullie huilen als je je grootste idool ooit ontmoet?

    Ehm... denk het niet
    Telt een concert ook als ontmoeten ??
    Dan heb ik mijn idool al ontmoet (:

    Aria schreef:
    Ik heb echt een fobie voor die beesten, echt, serieus. Zelfs vlinders.

    Als er een vlinder in mijn buurt komt, maak ik echt de meest spastische bewegingen die er zijn. Lieveheersbeestjes zijn nog erger. Er zat een keer een nest in een klaslokaal, nou, ik ben nog nooit zo hard een klaslokaal uitgerend.

    Ik wil 1 ding dit jaar en dat is jullie meeten. Jullie zijn allemaal echt geweldig (flower) love you all girls (K)


    ~

    T0RRES schreef:
    (...)
    Als er een vlinder in mijn buurt komt, maak ik echt de meest spastische bewegingen die er zijn. Lieveheersbeestjes zijn nog erger. Er zat een keer een nest in een klaslokaal, nou, ik ben nog nooit zo hard een klaslokaal uitgerend.


    Wil je momenteel mijn benen zien? Ze zitten onder de muggenbulden en opgegekrabte mierenbeten :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Khedira schreef:
    (...)

    ik ben ook als de dood voor spinnen. Ik ga niet eerder slapen dan dat beest dood is of opgezuigd xD en als ik er 1 zie heb ikaltijd het gevoel dater meer zijn:$

    Wist je dat een mens gemiddeld 8 spinnen per jaar eet ??

    ECHT HE. Of lieveheersbeestjes. Echt iedereen lacht me uit om die fobie, maar ik ben zo fakking bang van die klotedingen. Vooral als ze dood zijn en uitgedroogd en mensen ze verpulveren tussen hun vingers.. EEKKS.

    En dat couchsurfing klinkt dus echt super geniaal. Maar dan weet je toch nooit zeker of je die avond wel ergens onderdak hebt zodra je weg bent bij een familie waar je bent blijven slapen? Het doet me een beetje denken aan dat BNN programma "Hoe gastvrij is.." :'D


    ars moriendi

    Khedira schreef:
    ik ben ook als de dood voor spinnen. Ik ga niet eerder slapen dan dat beest dood is of opgezuigd xD en als ik er 1 zie heb ikaltijd het gevoel dater meer zijn:$

    Ik heb ook het gevoel dat er dan meerdere zijn. Daarom was ik als klein kind als de doods voor Spiderman. Ik vond geen enkele film enger dan die.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Als er een vlinder in mijn buurt komt, maak ik echt de meest spastische bewegingen die er zijn. Lieveheersbeestjes zijn nog erger. Er zat een keer een nest in een klaslokaal, nou, ik ben nog nooit zo hard een klaslokaal uitgerend.

    BEGRIP. EINDELIJK.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    ECHT HE. Of lieveheersbeestjes. Echt iedereen lacht me uit om die fobie, maar ik ben zo fakking bang van die klotedingen. Vooral als ze dood zijn en uitgedroogd en mensen ze verpulveren tussen hun vingers.. EEKKS.

    En dat couchsurfing klinkt dus echt super geniaal. Maar dan weet je toch nooit zeker of je die avond wel ergens onderdak hebt zodra je weg bent bij een familie waar je bent blijven slapen? Het doet me een beetje denken aan dat BNN programma "Hoe gastvrij is.." :'D


    Ow nee, het is niet zoals BNN. Je regelt het van te voren. Het is niets spontaans maar wel bijzonder.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    ECHT HE. Of lieveheersbeestjes. Echt iedereen lacht me uit om die fobie, maar ik ben zo fakking bang van die klotedingen. Vooral als ze dood zijn en uitgedroogd en mensen ze verpulveren tussen hun vingers.. EEKKS.

    En dat couchsurfing klinkt dus echt super geniaal. Maar dan weet je toch nooit zeker of je die avond wel ergens onderdak hebt zodra je weg bent bij een familie waar je bent blijven slapen? Het doet me een beetje denken aan dat BNN programma "Hoe gastvrij is.." :'D

    Eindelijk iemand die ook bang is voor die klote krengen. Iedereen zegt altijd: Serieus? Die beestjes? Kom op Kim! - Maar ik vind ze echt VRESELIJK.

    Huntelaar schreef:
    ECHT HE. Of lieveheersbeestjes. Echt iedereen lacht me uit om die fobie, maar ik ben zo fakking bang van die klotedingen. Vooral als ze dood zijn en uitgedroogd en mensen ze verpulveren tussen hun vingers.. EEKKS.

    En dat couchsurfing klinkt dus echt super geniaal. Maar dan weet je toch nooit zeker of je die avond wel ergens onderdak hebt zodra je weg bent bij een familie waar je bent blijven slapen? Het doet me een beetje denken aan dat BNN programma "Hoe gastvrij is.." :'D

    Lieveheersbeestje vind ik leuk (:

    Khedira schreef:
    Ik wil 1 ding dit jaar en dat is jullie meeten. Jullie zijn allemaal echt geweldig (flower) love you all girls (K)


    Luf joe <3


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jaaaa of als ze ineens gaan vliegen! Gadverdamme, en die maken zo'n tikkend geluid als ze ineens op je vallen ofzo. Ik kan dat niet uitleggen. En dan als ze die vleugels spreiden en je zo'n dik larvenlijf eronder ziet.. D:


    ars moriendi

    Als lieveheersbeestjes gaan weg vliegen zijn ze het engst. Zo met die vleugels half open onder dat rooie huidje.