• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 18:59 ]

    Huntelaar schreef:
    (...)
    BEGRIP. EINDELIJK.

    Het enige waar ik van insecten zijnde dus niet bang voor ben, lol. Plus mieren, dat vind ik ook nog wel redelijk onschuldig, zolang ze zwart zijn en niet vliegen en niet groot zijn, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Claire, lees jij mijn gedachte of zo? We denken er PRECIES hetzelfde over. Niet een beetje. Niet veel, maar gewoon PRECIES.

    Huntelaar schreef:
    Jaaaa of als ze ineens gaan vliegen! Gadverdamme, en die maken zo'n tikkend geluid als ze ineens op je vallen ofzo. Ik kan dat niet uitleggen. En dan als ze die vleugels spreiden en je zo'n dik larvenlijf eronder ziet.. D:

    HAHAHAHA. Larvenlijf, omygod, sorry, ik moet er echt om lachen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Khedira schreef:
    Ik wil 1 ding dit jaar en dat is jullie meeten. Jullie zijn allemaal echt geweldig (flower) love you all girls (K)


    Brofiiiist! :Y)


    ars moriendi

    Aria schreef:
    Het enige waar ik van insecten zijnde dus niet bang voor ben, lol. Plus mieren, dat vind ik ook nog wel redelijk onschuldig, zolang ze zwart zijn en niet vliegen en niet groot zijn, lol.

    Mieren vind ik ook dood eng. Die vind ik zelfs zó eng dat ik er een keer duizelig door werd en ze overal begon te zien. Me ouders schrokken zich wezen loos.

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Wist je dat een mens gemiddeld 8 spinnen per jaar eet ??



    omg baaaaaaaahh:|


    ~

    T0RRES schreef:
    (...)
    Mieren vind ik ook dood eng. Die vind ik zelfs zó eng dat ik er een keer duizelig door werd en ze overal begon te zien. Me ouders schrokken zich wezen loos.

    Mieren zijn zo onschuldig (: zolang ze maar zwart zijn hihi

    Khedira schreef:
    (...)


    omg baaaaaaaahh:|

    Had het ergens gelezen, het schijnt dat je ze eet terwijl je slaapt
    Maar eigenlijk geloof ik er geen snars van (:

    Aria schreef:
    (...)
    HAHAHAHA. Larvenlijf, omygod, sorry, ik moet er echt om lachen.

    D':

    Haha, ik wist het gewoon even niet anders te verwoorden lolol. En mieren zijn idd ook nog best oké. Maar die kunnen niet vliegen (meestal), zijn niet supersnel en KUNNEN NIET VLIEGEN. :'D Daarbij hebben ze niet zo'n vies sappig lijf (:') ) dat helemaal splasht als ze doodgaan. Eww.

    En Kim, echt, serieus, blijkt maar weer dat je nooit de enigste met iets bent op de wereld. x') Ik ben al bang van die krengen voor zolang als ik weet dat ze kunnen vliegen en iedereen lacht me uit. Die periodes waarin er ooit tientallen lieveheersbeestjes in de badkamer zitten.. gosh, de horror..


    ars moriendi

    Wat ik ook zo griezelig vind is als je voelt dat er een insect op je zit.

    Libellen zijn ook eng.

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Had het ergens gelezen, het schijnt dat je ze eet terwijl je slaapt
    Maar eigenlijk geloof ik er geen snars van (:


    ieeew ik plak mijn mond in het vervolg dicht :$


    ~

    De eerst volgende die denkt dat mijn naam met Harry Styles te maken heeft krijgt een broodrooster tegen zijn/haar hoofd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    De eerst volgende die denkt dat mijn naam met Harry Styles te maken heeft krijgt een broodrooster tegen zijn/haar hoofd

    - Bouwt alvast een zandkasteel op -

    T0RRES schreef:
    Wat ik ook zo griezelig vind is als je voelt dat er een insect op je zit.

    Libellen zijn ook eng.


    ars moriendi

    T0RRES schreef:
    Wat ik ook zo griezelig vind is als je voelt dat er een insect op je zit.

    Libellen zijn ook eng.

    En glazenwassers, en horzels, omygod.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.