• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 18:59 ]

    HELP! ER ZIT HIER EEN SPIN. OMFG. HET IS ER ZO ÉÉN MET LANGE POTEN. AAAAAAH. HELP.
    Ik had al het idee dat ik niet alleen was. (cat)


    Haha omg, hoe heerlijk is dit. :'D


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ja precies! Dat je helemaal op jezelf aangewezen bent. Maakt je independent, en dat is heel erg goed. Ik heb daar echt respect voor. Mensen die dingen willen zien en meemaken in hun leven en risico's durven nemen zie ik liever dan die types die ieder jaar weer naar dezelfde All Inclusive standaard feestlanden gaan. :'] Dat is ook wel eens leuk voor een keer, maar ik zie liever de wereld.


    Haha. Agree ;D Ik wil wel naar de feestlanden maar dan midden in de cultuur. Ik weet niet of je couchsurfing kent maar dat lijkt me zo gaaf. Je wordt meteen opgenomen etc. Het is echt een droom omdat na school te doen, gewoon voor de ervaring en zelfstandigheid. Je krijgt er veel mooie en kostbare vriendschappen van.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Claire, dat filmpje is echt geniaal. Ik kende die nog niet.

    Huntelaar schreef:

    Haha omg, hoe heerlijk is dit. :'D


    Haha, ik zie mezelf er ook nog wel voor aan om dat te doen ;p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Huntelaar schreef:

    Haha omg, hoe heerlijk is dit. :'D

    Omygod, en die politieman die helpt ook zo heel vriendelijk hè. Gosh. Cutecutecute.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    T0RRES schreef:
    HELP! ER ZIT HIER EEN SPIN. OMFG. HET IS ER ZO ÉÉN MET LANGE POTEN. AAAAAAH. HELP.
    Ik had al het idee dat ik niet alleen was. (cat)


    aaahh bah :S zoiets voel ik ook altijd aan en dan hoef ik het licht niet eens aan te doen xD


    ~

    Haha ook echt, aan het eind; "I DIDN'T MEAN YOU COULD CALL THE POLICE" D:

    @Demi: Couchsurfing? Noop? =O


    ars moriendi

    Khedira schreef:
    aaahh bah :S zoiets voel ik ook altijd aan en dan hoef ik het licht niet eens aan te doen xD

    Inderdaad, ik ook. Als ik ergens bang voor ben zijn het spinnen. Ik heb ook altijd het gevoel alsof me lichaam jeukt en ik onder de beesten zit, als ik er één zie, zoals nu.

    Huntelaar schreef:
    Haha ook echt, aan het eind; "I DIDN'T MEAN YOU COULD CALL THE POLICE" D:

    @Demi: Couchsurfing? Noop? =O

    Volgens mij is couchsurfing dat je gratis bij iemand thuis kan verblijven, soms in een tent, andere keer krijg je een kamer, etc.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Spinnen. Moeten. Dood. Net als de rest van de insectenwereld.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Spinnen. Moeten. Dood. Net als de rest van de insectenwereld.

    Dat is de quote van mijn leven.

    Huntelaar schreef:
    Spinnen. Moeten. Dood. Net als de rest van de insectenwereld.

    Ik heb echt een fobie voor die beesten, echt, serieus. Zelfs vlinders.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    Haha ook echt, aan het eind; "I DIDN'T MEAN YOU COULD CALL THE POLICE" D:

    @Demi: Couchsurfing? Noop? =O


    Haha. Dacht ik al het is niet heel bekend maar couchsurfing is dat je gewoon bij een local op de couch slaapt. Het ligt eraan waar en bij wie je bent maar de meeste nemen je mee de stad in en laten je dingen zien die je als normale toerist niet ziet. Je slaapt dus bij een vreemde maar het is een 'veilige' onderneming.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    T0RRES schreef:
    (...)
    Inderdaad, ik ook. Als ik ergens bang voor ben zijn het spinnen. Ik heb ook altijd het gevoel alsof me lichaam jeukt en ik onder de beesten zit, als ik er één zie, zoals nu.


    ik ben ook als de dood voor spinnen. Ik ga niet eerder slapen dan dat beest dood is of opgezuigd xD en als ik er 1 zie heb ikaltijd het gevoel dater meer zijn:$


    ~