• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 12:28 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eleadora Alonso

    Woelend ligt Eleadora in haar bed, verzonken in een onrustige slaap. Alles beelden spelen zich als een heldere film af voor haar ogen. "Nee...stop" mijmerd ze in haar slaap, maar haar droom of eerder gezegd nachtmerrie stopt niet. "Nee stop!" Met een gil word Eleadora wakker, haar borstkast gaat snel op en neer, en kleine zweetdruppeltjes lopen over haar voorhoofd. Eleadora veegt het beetje zweet van haar voorhoofd, en gaat met haar hand door haar haar, waarna ze zchtjes begint te huilen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Amy Michels

    Ik kijk hem aan en knik langzaam aan. 'Londen is wel leuk.' Ik glimlach waterig. 'Maar ik was meer in de achterbuurten. Mijn ouders waren niet zo rijk,' mompel ik zachtjes. Ik sla mijn ogen neer en kijk Grey dan weer aan. 'Ik moet er niet aandenken wat mijn ouders nu aan het doen zijn. Ze zouden wel ongerust zijn...' Ik slik en kijk op, De ogen van de man brand weer op mij en mijn lichaam, maar ik doe alsof ik het niet merk. Ik ga naast Grey liggen en ga tegen hem aanliggen. Het biedde troost.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 20:14 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala Garcia
    Ik haalde mijn schouders op en knikte om hem tevreden te stellen.
    Maar waar moest ik dan hoop voor houden? Om hier ooit weg te geraken? Maar waar moest ik dan heen? Ik had niets behalve een andere hel om heen te gaan. Ik glimlachte een beetje naar hem om mijn reactie op zijn arm net goed te maken. Het was niet zozeer omdat HIJ me aanraakte, het was gewoon omdat iemand me aanraakte. Ik was bang voor lichamelijk contact.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 20:20 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Grey Pritchett
    "Ik heb altijd al naar Londen gewild." Fluister ik, terwijl ik mijn ogen dichthoud. Het voelt fijn om Amy tegen me aan te voelen.
    "Je moet niet aan je ouders denken, Eem, het enige wat je nu kunt is aan jezelf denken. We moeten elkaar helpen en in leven houden. Het komt wel goed, dat beloof ik je, en ik blijf bij je zolang als het duurt."


    Don't let your life be lived by somebody else.

    1DLovertje schreef:
    Naomi Micheal

    'Ja, graag. Ik kan inderdaad misschien wat rust gebruiken.' Jack ging liggen op mijn bed en ik kroop tegen hem aan. Langzaam begon hij zacht te zingen. 'Jack, je zingt practig.' zei ik gemeend. Jack zong door en na een tijdje viel ik in een droomloze slaap.

    {euhm... zou je het erg vinden om mijn personage niet te besturen?
    Ik wil niet irritant overkomen of zo, maar ik heb liever dat je een korte post maakt dan dat je zegt wat mijn personage doet, snap je?
    Ik erger me er soms wel snel aan en wil niet irritant gaan doen of zo, maar ja... I don't like it!
    Voel me nu een beetje alsof ik van een mug een olifant maak, maar ik weet gewoon dat als ik het nu niet zeg me er later erg om ga ergeren, dus vraag ik het meteen maar.
    Kan je aub mijn personage niet besturen? ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Austin Sandén
    Ik hoorde gegil en draaide me meteen om. Ik zag dat het gegil van een meisje met lang bruin haar vandaan kwam die rechtop één van de bedden zat. Als ik beter keek dag ik dat ze aan het huilen was. Voorzichtig liep ik naar haar toe en en ging bij haar zitten.
    "Gaat het?" vroeg ik bezorgd, ook al kende ik het meisje niet.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy Michels

    Ik knik en glimlach waterig. 'Londen is mooi,' geef ik toe. Ik hield van mijn geboorte stad. Zielsveel. Ik glimlach weer eventjes. 'Ik blijf ook bij jouw,' fluister ik. Ik open mijn ogen en kijk om me heen. De man bij de deur kijkt me woedend aan, maar ik besluit er geen aandacht aan te geven. Wat wou hij nou echt doen? Me aan mijn haren omhoog trekken, mee naar buiten en me daar verkrachten? Zouden ze dat echt doen? Ergens wist ik van wel. 'Hoe oud ben je,' vraag ik maar aan Grey.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {euhm... zou je het erg vinden om mijn personage niet te besturen?
    Ik wil niet irritant overkomen of zo, maar ik heb liever dat je een korte post maakt dan dat je zegt wat mijn personage doet, snap je?
    Ik erger me er soms wel snel aan en wil niet irritant gaan doen of zo, maar ja... I don't like it!
    Voel me nu een beetje alsof ik van een mug een olifant maak, maar ik weet gewoon dat als ik het nu niet zeg me er later erg om ga ergeren, dus vraag ik het meteen maar.
    Kan je aub mijn personage niet besturen? ;)}


    Sorry, sorry........


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    1DLovertje schreef:
    (...)

    Sorry, sorry........

    {Maakt niet uit, hoor :)
    we zullen het voor 1 keer negeren ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    Ik ging liggen en wachte tot Jack ging zingen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik zag dat ze me niet erg geloofde. Ik zucht en kijk om me heen. Ik liet me op mijn bed vallen en sloot mijn ogen. Wat moesten we hier echt doen? We zaten gevangen. Echt gevangen! Ik slaak een geïrriteerde zucht. Ik zou nu uit de problemen blijven, zeker weten. Ik wil niet gesloopt worden. En nog steeds wist ik niet wat we hier deden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 20:22 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Grrey Pritchett
    Het is raar, ik heb mezelf nog nooit zo snel opengesteld als nu, bij Amy.
    "Ik ben vijftien." Zeg ik, het klinkt raar, ik voel me helemaal geen vijftien. Ik heb al zo veel meegemaakt in mijn leven, dat dat in vijftien jaar past vind ik bizar.
    "En jij?"
    Om me heen hoor ik zacht gepraat, het klinkt allemaal angstig, niet echt geruststellend. Opeens kan ik het niet laten om over Amy's haar te aaien. Het is zacht.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Jack Collins
    Ik zong haar zacht in slaap. Zo zacht dat ik hoopte dat niemand me verder hoorde. Ik vond het leuk om voor anderen te zorgen. Het voelde goed. Ik deed al mijn hele leven niets anders bij mijn zusjes en nu voelde ik me als een grote broer van deze meisjes, misschien zelfs van heel de groep.


    “To live will be an awfully big adventure.”