• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 18:38 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Grey Pritchett
    "Tuurlijk wil ik je vriendje zijn, gek!" Lach ik, als ze vervolgd over de man word ik weer serieus. "Je bedoeld dat je niet verder wilt gaan? Of dat ik je moet beschermen?" Vraag ik. Ik pak haar hand en glimlach. "Ik zal je sowieso beschermen, en ik ga ook niet verder, als je dat niet wilt."
    Mijn hart begint hard te bonken als ik bedenk dat ik een vriendin heb, een heel leuke zelfs. Oké, we zitten in een shit situatie, en oké, er is van alles gebeurd maar ik vind haar zo leuk!


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Amy Michels

    Ik schud mijn hoofd en zwijg even. 'Laat maar. Andere keer. Nu moeten we plezier hebben,' grijns ik en ga naast hem op zijn bed liggen. Wel op mijn buik, want op mijn rug gaat echt niet. Ik besluit het toch alleen maar te zeggen. 'Ik bedoel dat het raar en ongemakkelijk is. Ik geef om jouw en dan komt zo'n man...' Ik ril even. 'Snap je,' zeg ik hoopvol en kijk hem even aan. Ik bijt op mijn lip en kijk hem dan weer aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Grey Pritchett
    "Amy, ik ga echt niet jaloers of boos doen of zo, ik vind je geweldig maar tuurlijk ga je je niet verzetten tegen zo'n creep. Wees maar niet bang." Ik geef haar een kus en ga naast haar liggen. Ik strijk door haar blonde haar en druk mijn lippen tegen haar slaap.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Ian Silvas

    Met een wild gebaar veeg ik de tranen weg en sta op. 'Ik hoef niet getroost te worden. Het gaat prima,' mompel ik. Ik zet weer de grijns op mijn gezicht en laat mijn ogen mee stralen. Zo ver dat kon dan. Ik kijk om me heen. De opwarming was nu wel afgelopen toch? De man, onze trainer waarschijnlijk, kijkt ons aan. 'Ga zo staan dat je genoeg ruimte hebt,' snauwt hij door de zaal. Ik kijk Naomi aan en trek haar overeind. Dan loop ik naar Nala en zet haar naast me neer. Nu sta ik in het midden tussen de twee meiden aan. Ik kon ze nu beschermen, ja, dat kon ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    Ik knik even, maar was banger voor mijn eigen gevoel. Kon ik het wel aan? Om de een geven en het met de ander een soort van 'doen' tegen je wil in? Ik slik en kijk Grey aan. Ik druk mijn lippen op de zijne en kruip tegen hem aan. Ik sluit mijn ogen en voel mijn rug branden. 'Het doet overal pijn,' zeg ik fluisterend.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Maak dat iemand wijs, je kan doen alsof er niks aan de hand is maar op een moment zul je instorten.' zeg ik nog tegen Ian voor ik naar mijn plaats loop en wacht tot de les begint. Ik had dat al eens mee gemaakt. Je kropt alles in je op en op een moment stort je in waar iedereen bij is.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Grey Pritchett
    "Ik weet het, lieverd, doe je ogen maar dicht, ik ben bij je, altijd." Mompel ik, ik aai haar wangen en geef haar nog een kus. Met een zucht doe ik ook mijn ogen dicht en hou haar dicht tegen me aan.

    [Ik moet gaan, olympische spelen kijken =) tot morgen!! x]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Ian Silvas

    'Het is jouw taak niet om je zorgen te maken. Het gaat prima.' Ik klink een beetje kort af en bot, maar hier had ik even geen zin in. Ik kijk strak voor me uit. En eventjes, heel eventjes maar lijkt dit op een normale dansles. Ik wist wel beter. Ik zucht en kijk voor me uit. Het was alles behalve normaal. Ergens begreep ik het nog steeds niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    Ik sla mijn armen om hem heen en leg mijn hoofd op zijn borstkas. Ik sluit genietend mijn ogen en focus me op zijn ademhaling. 'Dank je,' fluister ik zacht en glimlach even. Ik kijk langzaam op en druk nog een kus op zijn lippen om vervolgens weer mijn hoofd op zijn borstkas te leggen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    de les was inmiddels afgelopen. Het was echt niet normaal, dietrainingen hier. Het was duidelijk dat Ian en Nala ook kapot waren. We mochten nu ook naar de kamer gaan, maar ik bleef nog even, ik zal de dans van vandaag nog even herhalen er was een ding wat niet zo goed ging, maar voor de rest was de trainer tevreden met me. Daar leek het in ieder geval op.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk even naar Naomi en dan naar Nala. Ik zucht en zag dat Naomi langer ging blijven. Ik tilde Nala grijnzend op en bracht haar naar de kamer. Daarna ging ik gelijk terug naar Naomi. Ze zag me niet, hoopte ik, maar iets zei me dat ik hier moest blijven. Er kon van alles met haar gebeuren terwijl ik weg was...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ian en Nala waren al weer terug naar de kamer, dat dacht ik want ze waren er niet meer en ik bleef nog even om te oefenen. Na een tijdje lukte het me goed en besloot ik terug tegaan naar de kamer. Ik zette de muziek uit en liep naar de duur en ging de gang op. Toen ik bijna bij de kamer was hoorde ik en stem achter me. 'Niet zo snel jonge dame, je weet toch dat je niet alleen over de gangen mag lopen.' zei de man die me rillingen bezorgde met hoe die naar m keek. 'Ja, sorry meneer, ik was alleen maar opweg naar de kamer, ik kwam net van de streetdance zaal.' 'Ow, maar je weet toch dat we je daarvoor moeten straffen.' zei hij met ee gemene grjns. 'Wat!' schreeuwde ik hard terwijl de man op me af kwam gelopen.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 22:23 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jack Collins
    Ik glimlachte terug naar hem en keek verwonderd toe hoe hij naar buiten wou lopen.
    "Kom, kalmeer een beetje." zeg ik zacht. Ik leg mijn hand op zijn schouder en leid het terug naar het midden van de kamer.
    "We zullen wat dansen, goed? Toon me eens wat je kan." grijns ik. Ik zet de muziek aan en kijk hem dan uitdagend aan.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 22:23 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik loop vlug langs de man heen naar de kamer. Ik loop de kamer in en kijk naar Naomi. Zwijgend loop ik naar mijn bed dat uit de buurt van de hare ligt. Ik ga er op zitten en kijk haar vanuit mijn ooghoek aan. Als ze het zelf niet had opgelost had ik in gegrepen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik zat nog steeds op bed, mijn shock was weg, maar nu overspoelde woede me, ik stond op en gaf een harde traptegen mijn bed waardoor hij een beetje verschoof, ik moest min woede kwijt en wel nu!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp