• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 18:38 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala Garcia
    Nadat Ian bij Naomi was gaan zitten, was ik op de grond gaan zitten. Had mijn benen over elkaar geslagen en mijn ogen gesloten. Zodat ik, toen de les begon, helemaal weer tot mezelf was gekomen. De les ging redelijk goed, maar was enorm vermoeiend.
    Toen we eindelijk mochten gaan, wou ik al naar de deur lopen, maar ik voelde plots hoe ik werd opgetild. Uit gewoonte kromp ik ineen bij het lichamelijke contact, maar toen ik zag dat het Ian was, ontspande ik een beetje. Ik was te moe om tegen te werken en liet hem maar begaan. Toen hij me in de kamer neerzette, glimlachte ik even en liet me daarna meteen op mijn bed ploffen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik kijk naar Naomi en loop naar haar toe. 'Rustig.' Ik pak haar schouders beet en dwing haar tot kalmeren. 'Ik weet wat er net gebeurde. Ik was erbij.' Ik kijk haar aan. 'ik wilde ingrijpen, maar je was me al voor.' Ik kijk haar even aan en glimlach kort. Dan laat ik haar weer los.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala Garcia
    Ik ga opnieuw in kleermakerszit op mijn bed zitten en sluit mijn ogen. Ik sla mijn armen om me heen en zet al mijn gedachten weg.
    Ik luister enkel nog, om zeker te zijn dat er niemand te dicht bij me komt, maar sluit me voor de rest van de samenleving af.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    'Dankje Ian, alweer.' zuchte ik ging op mijn bed liggen. 'Ik denk dat ik even ga itten ik ben echt K.O. , maar ech bedankt Ian.' zei ik terwijl ik mijn ogen dicht deed en ik viel snel in een roomloze slaap.

    (Ik met gaan, misschien tot strks en anders tot morgen! X)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Alsjeblieft,' mompel ik en sta op. 'En hoe gaat het met jouw?' Ik kijk Nala vragend aan en ga naast haar zitten. Ik besefte me dat ik me echt als hun beschermer gedroeg. Ik glimlach even kort en kijk Nala dan weer aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala Garcia
    Ik opende mijn ogen wanneer ik voetstappen hoorde en glimlachte naar Ian.
    "Wel goed, dank je. Maar met jou? Ik heb gezien dat je toch nog wat rake klappen hebt gekregen." zeg ik bezorgd.

    {moet gaan, tot morgen}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    'Het gaat goed hoor,' glimlach ik. 'Vanaf nu komt niemand meer aan Naomi of jouw en als mij dat klappen op levert moet het maar.' Ik glimlach even en kijk haar dan aan. Dan staat ik nadenkend voor me uit. Zij vertelde mij alles en ik loog iedereen voor. Ook mezelf. Diep van binnen wist ik dat het niet goed met me ging, maar ik hield mezelf en andere voor van wel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    godverdomme, gewoon het topic kwijt, hoe kan ik beginnen


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [uhm.... De lessen zijn net afgelopen en sommige zijn al terug naar de slaapzaal andere zijn nog bij de danszalen. Er zijn ook al veel straffen uitgedeeld. Meiden worden vooral verkracht en aangerand, jongens extreem gemarteld en geslagen.]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ Oke..nou ik heb twee meisjes dus ja xd thank u ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [oke:) meiden worden trouwens ook geslagen. Maar als jOngens 'Straf' hebben worden ze naar een marteling ruimte gestuurd in een gebouwtje buiten. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Abbigail Rogriguéz

    Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan. Waarom had ik nou zo brutaal gedaan? Ik liep - eigenlijk strompelde - naar mijn kamer. Mijn hele lichaam deed me pijn, en dan nog te bedenken dat hij er zo leuk uitzag. Ik was hélémaal bont en blauw geslagen.
    Eenmaal in mijn kamer liet ik me in mijn kamer op mijn bed vallen en ik slaakte een kreet. Ik keek naar mezelf in de spiegel, ik was geen meisje die foundation en al dat soort dingen gebruikte maar had het wel mee. Voor het geval dat en had weer eens gelijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexis Ramirez

    Ik loop rustig door de gangen.
    Ik was één van de weinige die zich rustig had gehouden. Ik wou hier ook zo snel mogelijk weg zijn. Ik zuchtte en ging ergens maar rustig zitten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 1:12 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala Garcia
    Ik laat me achterover op mijn bed vallen en zucht.
    Ik vond het niet eerlijk van mezelf. Hij wou me zo graag beschermen, maar eigenlijk wist hij niets van me. Hij wist niet dat het onmogelijk was me nog te beschermen, dat al die dingen waar hij zo voor vreesde al gebeurd waren. Ik sloot even mijn ogen en balde mijn vuisten.
    Ja, mijn leven viel niet meer te redden.


    “To live will be an awfully big adventure.”