• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 18:38 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik grijns lachend naar haar. 'niet slecht voor een meisje.' Ik kijk haar lachend aan en doe haar na, het gaat me gemakkelijk af. Dan loop ik weer tegen de muur en doe een achteruit salto, terwijl ik me daar tegen afzet. Ik maak een soort radslag zonder handen en doe nog gewoon wat normale passen. Dan laat ik me met passen op de grond zakken en eindig op zo'n manier dat ik op één hand op de gornd geleund sta, mijn benen gekreusd in de lucht en al mijn gewicht op de ene hand. Voordat ik me kan herstellen of het zie aankomen, word de hand onder mijn lichaam weggetrapt. Een pijn schiet door mijn pols en met een klap raak ik de grond. Ik kijk de man kwaad aan en hij staart grijnzend aan. Ik spring overeind om hem een klap uit te delen, maar bedenk me net op tijd. Hij knikt tevreden, waarom ik hem weer een klap wil geven, maar ik moest hier bij Nala blijven. Ik laat mijn armen zakken en kijk de man woedend aan. 'Geen battles, tenzij wij het zeggen,' zegt hij en ik krijg een stomp in mijn gezicht.

    [Moet weg, ben over maximaal een uurtje weer terug! Reken maar tussen 5 uur en kwart over 5]

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 16:09 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik keek de man die de jongen onderuit had geschopt woest aan, ik was net helemaal in de battle verdiept. Ik zag dat ze gestopt waren en liep nu terug naar de 2. 'Jullie waren erg goed, ik ben trouwens Naomi, de andere streetdancer.' zei ik en glimlachte vriendelijk naar ze. Sinds we in deze danszaal waren was mijn humeur een stuk omhoog gegaan. Dansen maakt me gewoon blij en laat me een alles vergeten en dat was zeker wat ik op dit moment nodig had.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala Garcia
    Ik ren bezorgd op Ian af en duw de man bijna opzij, terwijl ik hem expres negeer en alleen naar Ian kijk.
    "Gaat het wel? Heb je je geen pijn gedaan?" ik kijk met grote ogen naar hem op.
    "Hé, aan de kant, ja. Ik was nog niet klaar."
    Ik sluit mijn ogen even en wanneer ik mijn woede onder controle heb, draai ik me met een poeslief glimlachje naar de man.
    "Natuurlijk niet, maar het leek me belangrijker om zeker te zijn dat hij geen blessure's had opgelopen... Je weet wel aangezien hij nog moet dansen." Ik haalde licht mijn schouders op en zette een stap opzij.
    "Maar als je nog even wilt schreeuwen, ga ik wel even aan de kant."
    Hij leek in de war door mijn lieve houding en keek me gewoon nors aan.
    "Jullie hebben nog 3 minuten voor we beginnen." bromde hij en liep weg.
    Ik draaide me naar het meisje dat zich als Naomi had voorgesteld.
    "Ik ben Nala." glimlachte ik. "En ik veronderstel dat jij even goed bent als ons... ze willen aan de top, daar hebben ze de beste dansers voor nodig."

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 16:15 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    'Dat weet ik nog niet zo zeker nadat ik jullie heb gezien.' lachte ik naar het meisje Nala. 'Jullie ware echt goed, jullie deden trics die ik echt nog nooit heb gezien.' Zei ik


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala Garcia
    Ik keek haar glimlachend aan.
    "Nou, dan zullen we ze aan jou ook eens moeten leren." zei ik vriendelijk. Ik zag de man boos naar ons kijken en begon wat te stretchen om de illusie te wekken dat ik wel degelijk iets aan het doen was.
    "En... waar heb jij leren dansen?" vraag ik dan maar.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Michea

    'Toen mijn ouders nog leefde had ik dansles, maar ik was niet bepaalg goed toen'.' Ik grinikte in mezelf toen ik daaraan terug dacht. 'Maar toen ze zijn gestorven kwam ik op de straat terecht, een soort getto. En daar heb j veel streetdance crews en ik danste bij een van die crews,in het begin waren we ect bagger, maar uiteindelijk werden we een van de beste crews daar.' Zei ik met een glimlach. Mijn glimlach verdwijn snel daarna, ik miste ze, ook al waren ze geenechte vrienden, het waren de enige mensen die ik had.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala Garcia
    Ik keek haar glimlachend aan.
    "Ik vind crews echt geweldig. Vroeger keek ik altijd naar eentje in de buurt van mijn huis... In het begin stal ik mijn trics van daar, later begon ik ze zelf te verzinnen."
    Ik heb nooit echt vrienden gehad... Ik hield mensen steeds op afstand.

    {moet gaan, kom vanavond wss pas laat trug.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Mijn Topics]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Heb ik iets gemist?^^]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Naomi Micheal

    'Het klinkt waarshijnlijk cooler dat he eigenlijk is.' zei ik nu. 'Eigenlijk doe ik nog steeds meer alleen dansen, in zo'n crew zijn altijd veel ruzie's en dat soort gezeik. maar wil je mij misschien een paar van die breakdance trics leren, dan leer ik jou ook iets wat je wilt, popping, locking, new style, house, reggae. Op het gebied van style is streetdance heel breed.' zei ik met een glimlach.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 16:39 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    SupahBaby schreef:
    Austin Sandén
    Ik grinnikte even en zei: "Is niets hoor. Ik ben dus Austin, 17 jaar oud, uit Zweden. Al sinds ik klein ben doe ik ballet, sinds 3 jaar op professioneel niveau. En mijn zus is zangeres, ze is nog niet zo bekend buiten Zweden." "En nu iets over jou", zei ik glimlachend.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora grinnikt zachtjes en kijkt Austin even aan, waarna ze haar hoofdje kanteld en op haar onderlip bijt iets wat ze altijd doet als ze nadenkt. "Zoals je weet ben ik Eleadora, mijn achternaam is Alonso en mijn tweede naam Amora. Ik ben 16 jaar jong, en kom zoals je al wist, uit Spanje. Ik ehm...dans al eigenlijk al mijn hele leven, omdat ik er mee opgegroeid ben, en mijn ouders me de basis dingen hebben geleerd, iets waar ik ze heel dankbaar voor ben, aangezien je niet kan beginnen zonder een basis." Eleadora glimlachte even. "Is er nogmeer dat je wil weten?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Nala Garcia
    "Ja, ik leer je graag wat tricks, maar..." ik keek naar de man die ons strak in de gaten hield. "Volgens mij is dat nu geen goed idee."
    Ik had een beetje medelijden met haar. Ik had wel gehoord dat haar ouders gestorven waren, maar kon op dat onderwerp niet doorgaan. Ouders... nee, daar wou ik zelfs niet aan denken.
    "Heb je broers of zussen?" vroeg ik dan maar, omdat dat me een veilig onderwerp leek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {heb nog meer tijd dan ik dacht xD
    Moet straks nog maar vertrekken ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ben ik weer:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne