• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 18:38 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [In de streetdance zaal]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Grey Pritchett
    Even zeg ik niks, ik hou haar alleen maar vast en hoop dat dit moment voor altijd kan duren, dan maak ik me voorzichtig los en leg mijn hand tegen haar wang.
    "Niet meer aan denken, gewoon diep adem halen. Elke keer als je eraan denkt moet je het verdringen met leuke dingen. Ik weet dat het moeilijk is, maar ik doe het zelf ook met..." Ik kijk haar aan en zucht diep.
    "Je raakt me niet kwijt, oké? Ik beloof het je. Maar dan moet je mij beloven dat je niet meer in de problemen raakt zonder het met mij te bespreken, we komen hier wel uit, maar dan moeten we wel fit zijn en dus geen straffen hebben gehad." Voorzichtig leg ik haar hoofd tegen mijn schouder en wieg haar heen en weer.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Naomi Micheal

    'Ik zal niet te gemeen voor je zijn.' zei ik grinikkend. Ik liep naar de muziekinstalatie toe en zocht een liedje uit. Ik kwam uiteindelijk uit bij Imma Be van de Black Eyed Peas, die moet het wel doen. Ik maakte wat verschillende bewegingen van verschillende style, van breakdance, new style tot reggea en popping. En toen bijna het einde kwam maakte ik een achterwaardse salto met een flikflak erachter aan en eindigde in een soort spagaat. 'Zo doe dat maar eens na Ian.' zei ik zelfverzekerd terwijl ik weer terug liep naar waar ik stond.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 20:00 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jamy Black
    Ik loop langs Jack naar buiten. Althans, dat probeer ik. Een man houdt me tegen en gooit me terug de zaal in. Ik wrijf over mijn pijnlijke botten en veeg een pluk haar weg. Woest kijk ik naar de man.
    "Hé man! Je had het ook gewoon kunnen vragen, hoor!" Hij lacht honend.
    "Ach, hier geniet ik gewoon meer van," Zegt hij met een gemene grijns op zijn gezicht. Ik wil hem slaan, net als hij bij ons doet, maar ik ben nog steeds uitgeput, gepijnigd en hongerig dus sta ik dreigend op.
    "Het zal wel. Wanneer krijgen we eten?" Ik houd me zo veel mogelijk in, maar er klinkt boosheid door mijn stem heen.
    "Dat zie je wel, en zet de muziek nu aan en dansen, anders dan zal ik je een rondleiding geven in de martelkamers."


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Amy Michels

    Ik glimlach en ga recht op zitten. Ik veeg mijn wangen droog en geef hem een kus op zijn wang. 'Dank je Grey.' Ik blijf op zijn schoot zitten en kijk hem zwijgend aan. Langzaam verschijnt er een glimlach op mijn gezicht en ik blijf hem aankijken. Zijn ogen waren echt heel mooi!
    'Weet je dat je ogen een hele mooie kleur hebben,' merk ik op. Gelijk daarna voel ik me rood worden en kijk de andere kant op. Waarom dacht ik nooit na?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Grey Pritchett
    Ik grijns, dan antwoord ik: "Tuurlijk weet ik dat, ik ben gewoon perfect, altijd geweest, zal ik altijd zijn," Zeg ik op een macho toon. Ik geef haar een zacht kusje op haar lippen en voel me ineens zo zelfverzekerd. Wat er ook ging gebeuren, ik vind Amy lief. En zij mij, dat had ze net gezegd.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Ian Silvas

    Ik grinnik. Ze was goed. 'Wauw, iedereen kan hier goed dansen.' Ik kijk haar lachend aan en doe dan de pasjes na. Volgens mij waren ze iets minder strak dan de hare, maar ik kon ze wel en voerde ze redelijk goed uit. Alleen de spagaat sloeg ik over. 'Als je het niet erg vind pas ik het laatste,' grinnik ik. Dan ga ik over naar mijn deel. Ik doe verschillende pasjes. Er zaten ook een paar freerun moves bij. Ik loop naar een lege hoek en zet me af in de ene, kom op de andere terecht en zit op een best wel hoge hoogte. Ik zet me af en maak een achteruit salte.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    Ik sla hem zachtjes op zijn borstkas. 'Hé macho. Wat heb je met Grey gedaan?' Ik kijk hem bezorgd aan, maar lach dan. Ik voel zijn lippen nog op de mijne en ik begreep het niet. Ik vond Grey lief en ik vond hem ook knap, maar meer kon het toch niet zijn? Goede vrienden, stelde ik mezelf voor, terwijl het voelde als een leugen. Ik kijk hem weer even aan. 'En nee, je bent niet perfect. Dat is niemand macho,' grijns ik. Ik kijk hem met mijn stralende blauwe ogen aan. Ja, nu was ik blij. Ik leek vergeten waar we eigenlijk waren. Alleen Grey bestond nog. De oude Amy was weer terug. Niet het bange, kille, wanhopige en protesterende meisje. Maar de vrolijke, spontane, hoopvolle en levensgenietende Amy was terug.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Jij kan er ook wat van.' zei ik op een manier alsof ik niet onder de indruk was maar dat was ik duidelijk wel. Ik deed de pasjes na, redelijk, alleen de freerun moves sloeg ik over, dat kon ik echt niet, ik deed zijn laatste move ook na, alleen ik kwam niet zo hoog als hem, maar kwam wel op mijn voeten terecht. 'En hoe deed ik het?' vroeg ik onzeker. 'Maar je moet me eens wat van die freerun moves leren die zijn echt gaaf!'


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Grey Pritchett
    Ik kijk in Amy's ogen en glimlach dan: "Oké, oké, ik ben niet perfect." Ik zucht diep en kijk haar dan aan, ookal kan dit iets tussen ons verpesten, ik moet het toch doen dus vraag ik zachtjes: "Amy, mag ik je iets vragen?"


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Ian Silvas

    Ik grinnik. 'Zal ik je leren, maar dat moet eigenlijk buiten,'zeg ik. 'En ben je nou niet of wel onder de indruk,'vraag ik aarzelend, omdat ik dat niet echt kon opmaken uit haar opmerking. De freerun moves duidelijk wel, maar mijn dans kwaliteiten? Ik wist het niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    Ik kijk hem even aarzelend aan, maar glimlach dan. 'Tuurlijk,' zei ik lachend. Toch wel nieuwsgierig naar wat hij ging vragen. Hij leek serieus. Ik was niet bang voor de vraag die hij ging stellen, ik zou hem ook eerlijk beantwoorden, maar hoe hij ineens overschakelde was wel een beetje onverwachts. Dus ik bereid me voor op het ergste. Ik kijk hem glimlachend aan, omdat hij me dat gewoon liet doen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Grey Pritchett
    "Ik heb het gevoel alsof ik je al maanden ken, en ik voel me helemaal op mijn gemak bij jou. Ik durf je alles te vertellen over mijn vader en zo, maar toch heb ik het gevoel alsof... alsof er iets is. Ik vind je geweldig, en ik kan het mis hebben, maar is er iets aan de hand, wat je me niet wilt vertellen?" Ik brabbelde een beetje en schaamde me dood, waar was ik mee bezig?
    "Oké, sorry dat was dom, moet ik het terug nemen? Ik neem het terug." Roep ik snel.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Naomi Micheal

    'Wat denk je zelf. Ja, ik vond het echt heel vreselijk, afschuwelijk.' zei ik nu heel sarcastisch, en met een grijns op mijn gezicht wachte ik op zijn reactie.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    Ik kijk hem even verbaasd aan, maar begin dan te graven. 'Uhm...' Ik ga even met mijn hand door mijn haar en kijk hem aan. 'Nee, het is goed dat je het vraagt. Het is alleen... Hoe kom je op die vraag? Ik bedoel, wanneer kreeg je dat gevoel dan?' Ik kijk hem vragend aan. Ik wist even niet wat ik moest zeggen. Ik had hem niet verteld dat ik stiekem ballet lessen had gevolgd, dat mijn ouders heel arm waren. Of had ik dat wel verteld? Ik wist één ding dat ik hem niet vertelde. Dat ik hem, mogelijk, leuk zou vinden, maar daar had ik mezelf nog niet eens bij neergelegd. Dus waarom zou ik het hem dan vertellen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne