• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 18:38 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Grey Pritchett
    Dankbaar kijk ik Amy aan.
    "Je bent lief." Voorzichtig leg ik mijn arm om haar heup en zucht diep. Weer krijg ik honger, ik heb zin in hamburgers met joppiesaus en twee blaadjes sla. Ik begin al bijna te kwijlen als ik er aan denk.
    "Ik wil een hamburger." Fluister ik door mijn tranen heen, dan buig ik me voorover, zodat er tussen Amy's lippen en de mijne nog maar twee centimeter zit.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Naomi Micheal

    'Naomi Micheal, aangenaam.' zei ik zacht 'Er zit me niks dwars, alleen het is gewoon moeilijk om te kijken naar mensen die elkaar lief hebben, ik heb nooit liefde gevoelden en dat doet me gewoon pijn, ik had nu eenmaal niet de bese ouders.' zei ik er zach achter aan. Ondanks ik misschien niet de beste ouders had, miste ik ze wel erg op dit moment.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 18:58 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Ik troost Nala gewoon. Dat heb ik haar beloofd na wat gedoe in een rij. Ik zou haar beschermen en dat doe ik ook. En die regel geld ook voor jouw.' Ik sla mijn arm om haar heen. 'Iedereen hier moet elkaar steunen, anders redden we het niet.' Ik kijk haar aan. 'Nala kan bij mij terecht, maar dat kan jij ook. Snap je?' Ik kijk haar aan. 'Nala en ik zijn goede vrienden, meer niet. Ik ken haar pas net, net zoals ik jouw pas net ken. En de liefde ga je nog wel voelen. Op een dag. En vandaag beginnen we met vriendschappen. Kom, laat je tranen niet zien.' Ik glimlach kort en sta op. Ik kijk haar aan en wacht geduldig.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    Ik grijns. 'Een hamburger? Je denkt nu serieus aan een hamburger?' Ik lach, maar dat levert pijnlijke steken op, dus ik stop gelijk en blijf stil liggen. 'Jij bent ook lief Grey. Ik glimlach en voel zijn adem in mijn gezicht kietelen, maar dat kan me niet schelen. Ik voel zijn hand op mijn heup en gelijk branden de tranen in mijn ogen. Ik wil ergens anders heen kijken, maar Grey zijn gezicht is erg dicht bij de mijne, dus ik kan niet wegdraaien. Een traan verlaat mijn ooghoek. 'Grey...' Ik kijk hem aan en duw zijn arm van mijn heup. 'Ligt niet aan jouw.' Ik rol onder hem vandaan en loop naar mijn eigen bed. Ik ga erin liggen en ga liggen als een bolletje met mijn knieën opgetrokken en mijn rug naar Grey toe. Ik snik en al snel lig ik heftig te huilen. Ik voel me vies en voel zijn handen overal op mijn lichaam. Ik wil de gedachte en herinnering van me af schudde, maar het lukt niet. Pijn gaat door me heen, maar ik weet niet welke nu erger is. Die van wat er is gebeurd of de pijn van de slagen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Grey Pritchett
    Verslagen blijf ik liggen. Ze wil me niet. Ik heb het verpest. Ik rol op mijn rug en sluit mijn ogen maar ik kan de slaap niet meer vatten.
    "Wat hebben ze met je gedaan?" Vraag ik dan, ook al weet ik zeker dat het iets ergs is, ik moet het weten!

    [Ik ga eten, tot zo!]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Naomi Micheal

    'Dankje Ian, ik mag jou wel.' zei ik terwijl ik mijn tranen wegveegde en weer terug liep. 'Nu is het tijd voor opwarmen!' zei ik met een gijns op mijn gezicht. Ik begon wat verschillende bewegingen te maken van verschillende style. Zou ik het proberen, dacht ik in mezelf.Ik rende op een van de muren af en maakte een achterwaardse salto en daarachter een soort flikflak, ik was hier al heel lang op aan het oefenen, maar het ging niet altijd goed, maar tot mijn geluk kwam ik toch op mijn voeten terecht, misschien niet helmaal stabiel, maar nog, ik stond op mjn voeten. Met een tevreden glimlach ging ik weer terg staan.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 19:09 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    Ik huil en mijn schouders schokken nog heftiger. 'Me geslagen met een zweep,' snik ik. Het komt er snotterend uit. 'En.... Hij,' stotter ik verder. Ik zwijg en knijp mijn ogen dicht. 'Ik... ben geen maagd meer,' zeg ik vlug. Ik wilde het niet anders verwoorden. Ik kon het niet over mijn lippen krijgen. Ik was verkracht... Ik bijt op mijn lip en een volgende snik komt weer over mijn lippen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik glimlach, als ze weer glimlacht. Missie volbracht. Ik kijk naar Nala en ga zwijgend naast haar staan. Ik begin ook maar op te warmen, voordat we problemen krijgen. Ik slaak een diepe zucht. Volgens mij ging het met de meiden wel weer redelijk. Het ging met hen goed, maar met mij niet. De drang om naar mijn echte ouders te gaan werd groot. Nee, ik had ook nooit liefde gekregen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Terwijl ik weer terug stond op mijn plek keek ik nog even naar Nala en Ian. 'Ian, dat je andere troost betkent niet dat je jezelf moet vergeten. Gaat het goed?' zei ik terwijl ik voor hem ging staan.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 19:13 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Tuurlijk,' grijnsde ik. 'Heel goed. Zo ver dat mogelijk is. Maar na omstandigheden ben ik orde.' Ik kijk haar even. 'Maak je geen zorgen kleine,' grinnik ik. Ja, ze was kleiner dan mij, maar ik was lang. 'Wil je nog iets leren of niet?' Ik sloeg geen acht meer op de bewakers en ging gewoon mijn eigen weg. Ze konden wegrotten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Misschien leer ik jouw nog wel wat.' zei ik met een gemene grijns en maakte wat afstand tussen ons 2 zodat we zouden kunnen dansen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Ook goed,' lach ik. Ik kijk haar afwachtend aan. 'Laat maar zien dan,' grijns ik. 'En ga nou niet gemeen doen, ik was heel aardig, weet je nog?' Ik kijk haar grijnzend aan en wacht dan af tot wat ze zou gaan doen. Ze was vast goed, anders zat ze hier niet. Al zou ik nu denk ik liever een slechte danser zijn, want hier wilde je gewoon niet heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Grey Pritchett
    Als versteend blijf ik liggen. Wat?
    "Wat?" Zeg ik, maar ik heb het wel gehoord dus vervolg ik vlug: "Oh Amy, wat... wat erg! Sorry, ik weet niet hoe ik het moet zeggen. Het spijt me dat ik net aan je zat en... Oh mijn god, wat een vieze, vuile, gore..." Ik maak mijn zin niet af en sta voorzichtig van mijn bed op. Zachtjes kom ik naast haar zitten en leg kort mijn hand op haar schouder.
    "Ik zit hier, als je iets wilt zeggen of doen." Zeg ik, ik aai kort over haar haar en ga dan gemakkelijker zitten.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Waar zijn Ian en Naomi? Dan kan Jamy misschien even meepraten?]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Amy Michels

    Ik draai me om en grijp me aan hem vast. Ik sla mijn armen om zijn middel en druk mijn hoofd tegen zijn borstkas. Ik snik en probeer rustiger te ademen. Ik sluit mijn ogen en kom langzaam op adem. 'Nu kan het niet meer erger worden, toch?' Ik hoorde de hoop in mijn stem, maar slik. Het kon wel erger. Ik had alle apparaten en dingen gezien. Ik kijk Grey aan. 'Zorg dat je geen straf krijgt. Echt niet. Het is het allemaal niet dood. Als je daar bent zou je wensen dat je dood gaat.' Ik kijk hem aan. 'En ze gaan net zo lang door tot je op het punt staan out te gaan en dan stoppen ze. Er staan daar nog veel ergere dingen...' Ik kijk hem aan en ga op zijn schoot zitten. Ik kijk hem recht aan. 'Ik kan je niet kwijt raken.' Ik begraaf mijn hoofd weer tegen zijn schouder en voel me veilig in zijn armen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne