• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 18:38 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik kijk haar nep- beledigd aan en deed alsof ik het sarcasme niet door had. 'Dat is erg jammer,' mompelde ik. Ik kijk haar aan en haal mijn schouders op. 'Nou ja, je kan niet beter dan je best doen, toch?' Ik glimlach kleintjes naar haar en deed alsof ik er heel erg van baalde. Ik ontwijk haar blik en staar somber naar de muur. Zo en nu wachten op haar reactie.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik liep naar Ian toe en draaide zijn hoofd mijn kant op. 'Ik meende het niet het was maar sarcastisch, ik vind je geweldig.' zei ik en gemeende glimlachte naar hem. Hij dacht toch niet serieus dat ik hem slecht vond?!

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 20:33 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Grey Pritchett
    "Nou, ehm, luister, ik zal je iets over mezelf vertellen: ik vind je heel leuk, denk ik. Je bent mooi en lief en grappig en strijdlustig en... nou ja, je snapt het wel." Ik had nog geen antwoord gegeven op haar vraag,
    "Het is niks denk ik, ik heb alleen zoveel gevallen meegemaakt dat mensen dingen voor me achterhielden dat ik nu gewoon met elk dingetje denk dat dat gebeurd." Ik hoor zelf ook wel dat het een warrig verhaal is, maar ik besluit het niet meer uit te leggen omdat het dan alleen nog maar warriger wordt.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Amy Michels

    Ik kijk hem even niet begrijpend aan. Eerst gaat hij vertellen wat hij van mij vind en dan vervolgens over mensen die nooit alles over zichzelf vertelde? 'Oké, het is een warrig verhaal. Maar oké.' Ik grinnik eventjes en kijk hem dan aan. 'Nou daar gaan we dan. Ik weet niet of ik het je al verteld hebt, maar dan ga ik dat nu doen.' Ik kijk hem eventjes aan. Hij had gezegd wat hij van me vond en ik... Moest ik dat nu over hem zeggen? 'Maar voordat ik je dat ga vertellen...' Ik kijk hem even grijnzend ana. 'Eerst vertel je mij wat je van me vind en je vraagt of ik iets verzwijg. Wil je niet gewoon weten wat ik van jouw vind?' Ik kijk hem grijnzend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik begin hard te lachen. 'Ik denk dat ik maar op acteren moet. Dat had ik allang door,' grinnik ik. Ik sla mijn arm om haar middel en til haar even op. 'Hoe dom denk je dat ik ben?' Ik grinnik en schud mijn hoofd. 'Maar bedankt, ik ben ook geweldig,' grinnik ik. Ik kijk haar aan. 'Maar ik moet toegeven jij en Nala zijn ook behoorlijk goed.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Grey Pritchett
    "Ja!" Zeg ik iets te enthousiast, ik wil dolgraag weten wat ze van me vind. Snel leg ik mijn hand op haar arm en glimlach verlegen.
    "Vertel maar wat je wilt zeggen, ik luister." Kort kijk ik in haar ogen, en glimlach nog een keer.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Naomi Micheal

    'Jij bent zo gemeen!' zeg ik terwijl ik mijn handen nep boos over elkar sla. 'En ja ik weet het, ik ben geweldig!' Zeg ik terwijl ik mijn handen in de lucht gooi en buigingen maak. 'Bedankt, bedankt, bedankt!' Na een tijdje stop ik en schiet hard in de lach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    'Zeg dat volgende keer dan gelijk. Dan hoef ik er niet naar te vragen,' lach ik, maar kijk hem dan serieus aan. 'Nou eerst vertel ik je wel wat over mezelf. En daarna dat andere.' Ja, ik wilde dat zolang mogelijk uit stellen, omdat ik het zelf echt nog niet wist. Ik wist niet wat ik vond, wel wat ik voelde, maar dat negeerde ik eigenwijs. 'Nou, mijn ouders zijn arm en hebben weinig geld. Ik heb dan ook nooit op danslessen gezeten. Ik ging er altijd stiekem heen. Met smoesjes kwam ik binnen. Ik kwam er elke dag en dat begonnen ze vreemd te vinden, dus nam ik daar een baantje als spiegelschoonmaker,' grinnik ik. 'Omdat ik daar werkte wist ik van een kamertje achter de spiegel. Voor de mensen is het een spiegel, maar eigenlijk is het een raam waar mensen zaten om te kijken of je goed genoeg was. De dansers zelf weten dat niet. Dus als er lessen waren verstopte ik me daar en deed mee met de les. Gratis. Als ik dan de ramen schoon had gemaakt ging ik de straat op om de passen te oefenen.' Ik glimlach even kort en denk dan verder na. 'Dat ging goed totdat ik werd ontvoerd door deze boel hierzo.' Ik kijk hem even aan en kijk even naar mijn handen. Nu moest ik het zeggen. Nu moest ik zeggen wat ik van hem vond. 'En wat ik van jouw vind?' Ik glimlach eventjes. 'Ik vind je de leukste jongen die ik ken. Je bent lief, helpt me ongeacht wat, geeft me het gevoel dat ik er niet alleen voor sta, bent grappig en ik mag je gewoon erg. Je bent de enige persoon die ik hier vertrouw.' Ik kijk even om me heen. 'En je ziet er goed uit,' voeg ik er grijnzend aan toe. Ik kijk hem even kort aan en kijk dan voor me uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    'En nu is het genoeg!' Een harde stem galmt door de zaal. Ik draai me geschrokken om en klem mijn arm steviger om Naomi om haar beter te beschermen. De man kijkt ons strak aan.
    'Ik snap u niet meneer,' zeg ik onschuldig.
    'Laat haar los,' schreeuwt hij.
    'Mijn hand ligt wel lekker om haar middel,' glimlach ik vriendelijk. Ik voel een klap tegen mijn kaak en beweeg mijn mond even verbaasd, dan kijk ik hem aan. 'Er zijn toch ook duo dansen? Daar moeten we voor oefenen, vind u niet?' En zonder aan te kondigen, trek ik Naomi in een lift en begin bewegingen achter haar te maken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik dans samen me Ian en ga dan wat dichter naar hem toe. 'Gaat het met je kaak.' vraag ik bezorgd zacht in zijn oor. 'Hij sloeg best hard.' zei ik er achter aan terwijl ik mijn hnd snel maar zacht lang zijn kaak liet glijden zodat niemand van de mannen het zag.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Grey Pritchett
    Geboeid luister ik naar haar verhaal, ik moet lachen als ze verteld dat ze ramenschoonmaakster werd en aai medelijdend over haar hand als ze het over 'deze boel hier' heeft. En dan verteld ze wat ze van me vind, en opeens kan het me niet schelen of ze als 'vriend' bedoelde of 'lover' ik buig me voorover en zoen haar, met tong. Ik wordt zo overspoeld door verliefde emoties dat ik mijn hand in haar nek leg. Ik let goed op dat ik haar niet op haar rug raak, en niet te veel aan haar zit zodat ze niet aan het voorval hoefde te denken.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Amy Michels

    Ik was totaal overdonderd. Ergens had ik hem zien aankomen, maar toch kwam hij onverwachts. Ik voel mijn buik ontploffen en verward sluit ik mijn ogen, om er vervolgens op in te gaan. Voorzichtig ga ik op mijn knieën zitten en leun op hem, waardoor hij naar achter valt. Ik val boven op hem en een helse pijnsteek gaat door mijn rug. Een au geluidje wordt gesmoord door onze lippen op elkaar en ik laat mijn tong met de zijne spelen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik leg voorzichtig mijn handen op haar heupen en dans door op de muziek. 'Ik voel me prima,' fluister ik in haar oor en grinnik. 'Het viel wel mee hoe hard die klap aankwam. Als ik niet gestraft zou worden had ik hem pas een harde dreun verkocht,' fluister ik grijnzend in haar oor. Op dat moment word ik ruw naar achter getrokken. 'Te dicht op elkaar,' wordt er geschreeuwd. Ik kan nog net een klap ontwijken. 'Wat had je dan verwacht van een duo?'
    'moet ik het even voordoen?' Hij loopt grijnzend naar Naomi toe. Ik ga voor hem staan.
    'Kan ook prima met mij,' zeg ik en kijk hem strak aan.
    'Ik ben geen homo.'
    'Mooi ik ook niet. Dan is het ook geen probleem om te dansen.' Ik krijg een stomp in mijn maag, maar geef geen kick. Hij kijkt Naomi even aan, maar loopt dan weg. 'Ja hoor. Ik ben het kickbox kussen. Klappen zijn welkom,' sis ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Grey Pritchett
    Ik grijnsde tussen onze kus door en liet mijn handen net boven haar billen rusten, ze zoende geweldig en mijn maag draaide rond, in ieder geval, zo voelde het.
    Ik liet haar borstkas op me leunen en aaide haar over haar heupen. Ik wild haar dichter tegen me aandrukken, maar ik besloot dat we een beetje rustig aan moesten doen, we hadden immers tijd genoeg.
    "Dus," grijnsde ik, en ik haalde mijn lippen van haar af "weet je dat dit zelfs beter was dan een hamburger?"


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Amy Michels

    Ik kijk hem beledigd aan en prik met mijn vinger op zijn borst. 'Ben jij, Grey, mij nou aan het vergelijken met een Hamburger?' Ik kijk hem ongelovig aan en voel zijn handen op mijn heupen. Ik kijk hem grinnikend aan. 'Vergelijk me dan tenminste met een toetje. Die zijn altijd het lekkerst,' lach ik en steek mijn tong uit. Ik kijk hem aan en laat mijn handen op zijn buik rusten. Ik glimlach even en kijk dan om me heen. 'Dus...' Ik kijk hem aan en aarzel eventjes. Ik bijt op mijn lip en kijk weg. 'Zijn we nu meer dan vrienden of niet,' vraag ik aarzelend en kijk hem heel langzaam en met een beetje rode wangen aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne