• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 19:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ja sorry, de volgende keer zal ik er voor zorgen dat het, het vlees is dat ik plajkjes word gesneden inplaats van mijn duim ;c]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Prisoner schreef:
    ( ik s schrijf nu voor beiden een post !)

    Edit : ben komende paar dagen op mijn tel dus het gaat een beetje moeilijk.'

    [dat heb ik ook een paar weken moeten doen. Wel kut maar is te doen]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ivy Lotus Xena.
    “I guess,” grinnikte ze. “Het is een kans die je niet zo snel tegen komt, dus ik denk dat ik die maar aan moet nemen,” glimlachte ze, waarna ze vervolgde. “Anyway, ik had al aan Max voorgesteld om jullie een rondleiding door de stad te geven. De leukere restaurantjes en dat soort dingen zitten in de zijstraatjes,” voegde ze eraan toe en ik knikte grinnikend. Zoiets dacht ik al, ja, al raak ik de weg nog kwijt in mijn achtertuin. Niet dat ik haar dat ga vertellen, al weten sommige vrienden het wel van me.
    “Maar alleen als jullie het willen. Als jullie liever zelf de stad verkennen, vind ik het ook best.” Nonchalant haal ik mijn schouders op, als teken dat het me niet uitmaakt. “We zien morgen wel, oké? Heb je Max zijn nummer?” Ik haalde mijn mobiel al te voorschijn om haar zijn nummer te geven, maar ik wachtte nog even af. “Eigenlijk moet ik wel zo even aan Evan vragen of hij het weet, kom je dan mee of niet?” vroeg ik haar nieuwsgierig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Michael Ramon Gilliano Rodriguez

    Ik kijk haar aan. 'Verontschuldig je niet. Het voelde ook goed.' Sus ik dan en kijk haar aan.
    Ik druk zachtjes mijn lippen weer op die van haar, gewoon een zacht klein kusje.
    Een glimlach siert mijn gezicht als ik haar aankijk. 'Waarom verontschuldiging je je zelf zegt dat het goed voelde.' Mompel ik dan terwijl ik een blonde lok uit haar gezicht haal.
    Ik laat mijn blik door de bar glijden en zucht.
    'Wil je al gaan?' Vraag ik dan aan haar het was al laat, Nathan was nergens meer te bekennen en ik wist wel dat het goed zou komen.

    Destina de la Bourse

    Ik laat me weer zuchtend op bed vallen.
    De stemming was meteen een stuk minder, misschien wwist hij er toch iets van en wou hij het gewoon niet weten. Misschien was dat iets waarom hij soms zo vaag deed.
    Soms wou ik dat dat nooit gebeurd was.
    Calvin kwam de douche uit en ik keek hem glimlachend aan. 'Ik weet het nog minder.' Zei ik toen en gaapte.
    'Ik moet je trouwens waarschuwen, ik kan soms heel apart slapen. Ik knuffel mensen in mijn slaap.' Grinnik ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Vienna Milena Castanovo

    Ik haal mijn mobiel uit mijn zak en zucht diep. Waar bleef Ivy nou? Ik sta op en kijk eventjes rond. Calvin en Destina waren zeker via dr andere kant gekomen. Als hij nou alleen was had ik wel aangeklopt maar ik was waarschijnlijk toch niet welkom. En ik zou me totaal niet op mijn gemak voelen. Ik slik moeilijk en loop naar de wc een stukje verder op in de gang. Ik plens een beetje water in mijn gezicht en kijk naar mijn spiegelbeeld. Het was duidelijk aan mijn gezicht te zien dat ik had gehuild. Het was gevlekt. Ik droog mijn gezicht en handen en stap weer terug op de gang. Ik haal mijn mobiel uit mijn zak en stuur Calvin een smsje. 'Ik mis je en verveel me hier op de gang.' Liefs Vienna. Ik kijk er nog even na en druk dan op verzenden waarna ik mijn mobiel naast me neer leg. Hij was vast druk met Destina.


    ~

    Calvin Turner
    Destina gaapt. "Ik moet je trouwens waarschuwen, Ik kan soms heel apart slapen. Ik knuffel mensen in mijn slaap" grinnikt ze. Ik grijns even. "Dat is altijd beter dan Kickboxen in je slaap" antwoord ik terwijl ik de bodylotion uit mijn koffer haal. Misschien een beetje gay maar ik heb gewoon een hele droge huid.
    "Je mag mij altijd knuffelen in je slaap hoor" zeg ik terwijl ik me insmeer. "ook als je niet slaapt trouwens." Ik verdwijn weer naar de badkamer om mijn tanden te poetsen. "ligt het aan mij of is Max meer achter de dames aangegaan dan normaal?" vraag ik als ik terug kom
    Plotseling geeft mijn iphone aan dat ik een smsje krijg. Ik mis je en verveel me hier op de gang. Liefs Vienna Staat er. Waarom zit je dan op de gang en niet op je kamer te slapen? Je kan altijd met Ivy hierkomen? X stuur ik terug

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 16:05 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Verontschuldig je niet. Het voelde ook goed,' sus Michaël en hij drukt een zachte en kleine kus op mijn lippen.
    'Waarom verontschuldiging je je zelf zegt dat het goed voelde,' mompelt hij terwijl hij een lok uit mijn gezicht veegt.
    Ik haal mijn schouders op. 'Misschien zou jij het niet leuk vinden,' mompel ik.
    'Wil je al gaan?' vraagt hij dan.
    Ik kijk hem iets wat verbaasd aan. 'Gaan?' vraag ik. 'Als met z'n tweeën? En Nate dan? Ik laat hem liever niet achter'.

    Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    Ivy haalt haar schouders op, het maakt haar dus niet uit.
    'We zien morgen wel, oké? Heb je Max zijn nummer?'
    Ze pakt haar mobiel maar ik schud mijn hoofd als teken dat het niet hoeft. 'Ik heb zijn nummer al,' zeg ik met een lichte glimlach.
    'Eigenlijk moet ik wel zo even aan Evan vragen of hij het weet, kom je dan mee of niet?' vraagt ze, op een nieuwsgierige toon.
    Ik knik. 'Dat is goed,' antwoord ik. De blonde jongen heet dus Evan. 'Dan kan ik ook alvast kennis maken met hem'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vienna Milena Castanovo

    Ik schrik op uit mijn gedachten als ik een smsje terug krijgt. 'We zijn de sleutel kwijt en Ivy is hem zoeken in de bar. Ik zou graag bij je komen slapen en dat weet je ook wel. Xx' Ik druk op verzenden en stuur dan Ivy een smsje. 'Ik wacht bij Calvin op de kamer hoor. Kom je me daar weg halen? Eventueel mogen we daar ook wel slapen. Xx Vien' Ik druk nog een keer op verzenden en sta dan op. Ik wist dat Calvin zijn kamer hier was, maar welke was het ook alweer. Ik leun tegen de deur en besluit maar op zijn smsje te wachten. Destina zou er wel niet zo blij mee zijn. Ik had trouwens ook niet eens nachtkleren of voor morgen andere kleren. Ach dat was iets waar we morgen dan wel weer over na kunnen denken.


    ~

    Michael Ramon Gilliano Rodriguez

    'Hij is hier niet meer.' Zucht ik san en kijk haar aan. 'Ik denk dat hij met die chick mee is.' Zeg ik dan.
    Ik trek haar even van de dansvloer af en ga zitten.
    'Dit was wel even anders dan de kus die je me gaf toen je vertrok. ' zeg ik dan en lach even.
    Ik zucht en krijg een smsje. Ik kijk het is van Nate, ' ben alvast weg, maak je vooral geen zorgen om me. ' lees ik dan voor. Ik zucht. 'En ik had gelijk.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ik wacht even prisoner der post af voor ik reageer]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Destina de la Bourse

    Ik lach naar Calvin, 'Heb ik je dan nooit eerder geknuffeld?' Zeg ik en loop naar hem toe terwijl ik hem een knuffel geef. 'Zo, goed?' Lach ik dan. Ik voelde ne bij hem echt klein en ik was 1.70 !
    Ik keek hem aan en ging toen weer naar de badkamer, ook ik poetste mijn tanden en vlocht mijn haar in een vissegraat vlecht.
    Ik glimlachte tevreden en zag toch dat ik dood op was. Ik ging weer naar Calvin en drukte een kusje op zijn lippen en liep vervolgens naar het bed.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Hij is hier niet meer. Ik denk dat hij met die chick mee is,' zucht Michaël.
    Ik bijt op mijn lip en richt mijn blik op de grond.
    Hij trekt me de dansvloer af en gaat zitten.
    'Dit was wel even anders dan de kus die je me gaf toen je vertrok,' lacht hij.
    'Toen was ik acht! Vind je het gek dat het dan anders is,' grinnik ik.
    Michaël kijkt op zijn mobiel. 'Ben alvast weg, maak je vooral geen zorgen om me,' leest hij voor. 'En ik had gelijk'.
    'Wat?' vraag ik ongelovig, en ook een beetje gekrenkt. 'Hij is gewoon met haar naar húís gegaan? Wat denkt hij wel niet! Straks is het één of andere gestoord persoon!'. Ik moet mijn best doen om niet ergens hard tegen aan te slaan. 'En hij laat jou hier gewoon achter!' vervolg ik op een verontwaardigde toon. 'Je slaapt vannacht bij mij op de kamer. Ik wil niet dat je in je eentje door Londen gaat zwerven'.

    (Nathan moet morgen oppassen hehe]

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 16:32 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Calvin Turner
    "heb ik je dan nooit eerder geknuffelt?" Ze loopt naar me toe en knuffelt me. "Zo goed?" lacht ze. Ze loopt naar de badkamer. Ik grinnik even. We zijn de sleutel kwijt en Ivy is hem zoeken in de bar. Ik zou graag bij je komen slapen en dat weet je ook wel. X Ik frons mijn wenkbrouwen even. Dat is balen. Ik zou eerst die sleutel gaan zoeken al jullie spullen staan daar, Heeft de receptie geen reserve? Als je hem niet kan vinden mogen jullie wel hierheen, heb dat bedbankding nog staan. Heb alleen geen slaapkledij voor jullie. X
    Destina komt terug en geeft mee en kus op mijn lippen, Ze wil weglopen maar ik trek haar nog even terug voor nog een knuffel. "Je knuffelt me veels te weinig" zeg ik protesterend en grijns even. Ik druk een kus op haar voorhoofd. "Kom je heb slaap nodig, je bent volgens mij helemaal kapot" Ik doe het nachtlampje aan en doe dan vervolgens het lichtknopje bij de deur uit Om vervolgens met nog een beetje licht van het nachtlampje naar bed te lopen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ( Hahha moeder Zoë )

    Michael Ramon Gilliano Rodriguez

    Ik kijk haar geamuseerd aan. 'Zoë.' Begin ik dan maar ze gaat door.
    Ik grinnik even. 'Zo, ze zijn naar ons hotel.' Probeer ik rustig.
    'Maar graag als ik bij jou kan. Ik wil namelijk mevrouw bimbo niet naakt in mijn kamer zien. ' zeg ik dan en kijk Zoë aan.
    Ik moet nog steeds grinniken om haar reactie.
    'Mama Zoë. ' zeg ik dan dna grijns.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ivy Lotus Xena.
    “Ik heb zijn nummer al,” Pippa schud haar hoofd, ten teken dat het niet hoeft, dus grinnik ik en wil mijn mobiel net weer terug doen als ik een smsje binnen krijg en hierdoor lichtjes schrik omdat ik het niet verwacht had. Terwijl ik op het scherm kijk en zie dat het Vienna is, krijg ik dat opgefokte gevoel weer en ik merk vaag dat Pippa antwoord dat ze wel mee gaat.
    “Ik wacht bij Calvin op de kamer hoor. Kom je me daar weg halen? Eventueel mogen we daar ook wel slapen. Xx Vien.” Lees ik en ik frons even, eigenlijk had ik geen zin om daar te blijven slapen. Straks kregen ze weer ruzie of is het weer zo’n drama en dan kon ik geen eens een normale nachtrust krijgen, trouwens, ik voel me altijd een beetje ongemakkelijk omdat ik er nu tussenin sta. Eerlijkheid is gewoon het beste.
    “Ik wil je daar wel komen halen, Vien, maar ik ga daar niet op de kamer slapen. Ik voel me een beetje ongemakkelijk, you know. Anders dan slaap ik wel bij Zoë en het feestbeest Lauren op de kamer. xox Ivy,” Antwoord ik terug en druk op verzenden, waarna ik mijn mobiel weer in mijn zak doe en naar Pippa kijk met een glimlachje.
    “Oké, klaar om te gaan?”


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Quiet the mind, and the soul will speak.