• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik sla mijn armen om Naomi's middel. 'Geef jij slapende jongens altijd een kus,' fluister ik in haar oor. Ik lach even. 'En ik voel me prima,' voeg ik er harder aantoe zodat de andere het ook hoorde. Ik lach en laat haar weer los.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Je zag er gewoon zo lief uit en je zei mijn naam, ik kon het gewoon niet laten.' zei ik toen zacht terwijl er blosjes op mijn wangen kwamen en hem niet meer durfde aan te kijken.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik vind die twee nogal klef doen dus draai ik me om richting Leslie en zeg: 'Ga je mee?' ondanks de waarschuwingen. Ook kijk ik naar Kimberley. Ze is me een type wat niet gauw risico neemt. Maar misschien vergis ik me wel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kimberley McKenze
    Ik zie dat Sam me aankijkt, en ik geef hem een knik van dat ik ook meega. 'Een keer een risico nemen is ook wel is een keer goed' zeg ik zodanig zacht dat alleen Leslie en Sam het horen. Ik kijk nog even naar het meisje die nogal klef doet en draai me gelijk weer om naar Sam en Leslie.


    That is a perfect copy of reality.

    Ian Silvas

    'Jammer voor jouw sliep ik niet.' Ik kijk haar lachend aan en sla mijn armen weer om haar heen. 'Ineens verlegen,' vraag ik lachend. Ik kijk haar aan en bijt op mijn lip. Dan kijk ik haar weer grijnzend aan. 'En ik voel me goed hoor, dus maak je geen zorgen om mij.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Zo erg vond je het volgens mij ook niet.' zei ik toen grinikkend. 'en ja, als ik eenmaal om iemand geef ga ik helemaal overbezord doen.' zei ik toen lachend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik had half om half verwacht dat Kimberley niet meer mee zou gaan. Maar hé, hoe meer zielen hoe meer vreugd. 'Lets go,' zeg ik. En ik loop richting de deur. Sam loopt naast me en af en toe kijken we elkaar aan. Ik doe de deur zacht open en kijk even of ik iemand zie lopen. Niemand. Perfect.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan. 'Dus jij geeft om mij,' vraag ik grijnzend. Ik grinnik en ga rechtop zitten. Dan trek ik Naomi op mijn schoot en kijk haar weer aan. 'Ben ik wel blij om hoor. Dan heb ik niet alles voor niks gedaan,' grijns ik. Ik geef haar ook een kus op haar wang. 'Die heb je terug verdiend,' grijns ik. Ik kijk haar afwachtend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik kijk hem aan en er ontstaan weer blosjes op mijn wangen. 'Nu weet je dat ik om jou geef, maar geef je ook om mij? En ik wil bewijs.' zeg ik dan met een glimlach op mijn gezicht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk haar fronsend aan. 'Hoe moet ik dat dan doen dametje?' Ik kijk haar vragend aan en druk een kus op haar wang. 'Heb ik niet al genoeg gedaan,' vraag ik haar vragend met een glimlach. 'Maar goed ik zal me bewijzen. Hoe?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik grinikte met een gemene grijns. 'Hoe kan ik zorgen dat jij het kan bewijzen. Hmmm, moeilijk. Aahhh, ik weet iets! Als je je weer beter voelt ga je me buiten die freerun moves leren en dan heb je je bewezen en je heb het me beloofd.' zeg ik dan lachend en druk nog een kus op zijn wang. 'Oke, dit is echt de slechtste deal ooit, ik kan j gewoon alles laten doen en ik kies dit.' zeg ik dan lachend.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 16:01 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik volg Leslie mee naar de deur en we gaan die beide door. De gang is leeg. En er zit soms en enkele deur in de gang. Maar niet veel. Ik kijk hoe Leslie richting de eerste deur loopt, een beetje sluipend. En ik moet er om glimlachen. Alsof we in een film zitten. Dan kijk ik achterom of Kimberley ook mee gaat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik grinnik. 'Ja daar kan ik niets aandoen.' Ik lach naar haar. 'Ik geef je nog tien seconde en dan moet je beslissen.' ik grijns en laat haar los.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [moet weg]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kimberley McKenze
    Ik loop Sam en Leslie achterna. Dan kijkt Sam achterom. Ik versnel mijn pas om zo naast Leslie te komen. Als ik naast hun loop zeg ik 'Ze kunnen wel overdrijven, die andere twee. Het had toch vol moeten zijn met bewakers?, Ik zie er geen een'
    Ik glimlach even.


    That is a perfect copy of reality.