• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    [Ehmm... Sam en Leslie zijn redelijk nieuw ^^ en ze zitten in de slaapzaal. Want ze kwamen nu net mannen tegen in de gang enzo. En Kimberley is nu net meegenomen door die mannen. Dan heb je nog Naomi en Ian die lekker klef zijn ^^ en daar ligt Nala nog naast xD voor de rest weet ik het niet (:]


    Ja, dat met Nala is inderdaad akwerd, haha!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Paralyzedx schreef:
    [En ik ben weer is inspiratie loos xd]


    [Gewoon iets martelend bedenken :Y) iets pijnlijks xd oooffff iets gekmakends (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mijn topics, wat heb ik gemist?]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Kimberley McKenze
    We komen in een kamer aan waar allemaal voorwerpen staan. Ik wordt op iets gegooid, en me handen worden vastgemaakt. Al snel voel ik een hevige pijn in mijn arm, en de tranen vallen naar beneden. 'Als ik ga tegenwerken, wordt het alleen maar erger' denk ik. Overal voel ik pijn. Naar een kwartier, wat wel een uur leek stoppen ze. Ze maken me los en duwen me op de grond, dan lopen ze lachend weg. Ik blijf alleen achter, ik kijk naar mijn linker arm, en zie allemaal sneeën. Ik probeer op te staan, maar het gaat moeilijk. Als ik eenmaal sta, loop ik terug naar de slaapzaal. Net voor de deur, zak ik door mijn benen heen. Ik val op de grond en kom met mijn hoofd tegen de deur. Alles wordt zwart voor mijn ogen.

    [Slecht stukje..]


    That is a perfect copy of reality.

    [Hey peopletjes,
    Mag ik nog meedoen? K weet, heel laat, maar kan het?
    Zo ja: Wat voor een type zou leuk zijn en bij welke dansstijl?
    X Noa Amor8]

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 17:34 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ehm.. Wat je allemaal gemist hebt... Ik ben zelf gloednieuw in dit rpg :Y) maar van wat ik gehoord heb iets over en opstand ofzo tegen de straffen?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amor8 schreef:
    [Hey peopletjes,
    Mag ik nog meedoen? K weet, heel laat, maar kan het?
    Zo ja: Wat voor een type zou leuk zijn en bij welke dansstijl?
    X Noa Amor8]


    [Je weet al hoe ik er over denk ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    "Kom mee" Eleadora pakt Austin zijn hand vast waarna ze haar vingers in de zijne vlecht en hem mee trekt naar een van de vele danszalen. Eleadora laat haar hand uit die van Austin glijden en vouwt hem om de deur klink, waarna ze hem open doet en de zaal binnen loopt. Er hangen grote spiegels de vloer is glad, maar ook weer niet zo glad dat je er over valt, en in het middel van het plafond hangt een gouden kroonluchter. "Hm, typisch een ballroom zaal"

    [Oke, dit is misschien best vaag maar Eleadora en Austin moesten even ergens op duiken xd]


    The expert in anything, was once a beginner.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Je weet al hoe ik er over denk ^^]


    [Idd :D]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [sorry maar ben nu de hele avond weg en kom pas vanavond laat of morgen weet online...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin Sandén
    Opeens trok Eleadora me mee naar een zaal. "Hm, typisch een ballroom zaal", hoorde ik haar zeggen. Ik keek even rond en zag dat ze gelijk had.
    "Mag ik deze dans van u?" vroeg ik glimlachend. "Ik zeg alvast, mijn ballroom niveau ligt niet zo hoog", zei ik er nog grinnkend achter aan.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Demi1309 schreef:
    [sorry maar ben nu de hele avond weg en kom pas vanavond laat of morgen weet online...]


    Oke, doei!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik kan niet langer stil zitten dus spring ik op en loop weg van Sam. 'Wat ga je doen?' vraagt hij. Maar ik geef geen antwoord en loop door. Ik doe de zaal deur open en spring verschrikt achteruit. Kimberley ligt op de grond. Ik kniel naast haar neer. Ze is bewusteloos. 'Sam!' roep ik. En Sam komt gelijk aangelopen. 'Help me,' zeg ik. En ik probeer haar op te tillen. 'Laat mij maar' zegt hij. En hij neemt haar van me over. Hij legt haar neer op haar bed en dan ga ik naast haar zitten. 'Kim, wordt wakker. Wakker worden Kim,' zeg ik. Ik houd al mijn emoties onder controle. Toon geen zwakte, en vreemd genoeg had ik het gevoel dat Sam hetzelfde deed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora grinnikte en keek Austin aan. "Natuurlijk wil ik met je dansen" Eleadora glimlachte. "Maar eerst..." Sprak ze uit terwijl ze naar de grote stereo liep die in een van de hoeken stond, ze begon op wat knopjes te drukken. Een glimlachje verscheen op haar lippen toen ze uiteindelijk het juiste nummer had gevonden. Eleadora drukte op het play knopje en haaste zich naar Austin terwijl de muziek begon met spelen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Austin Sandén
    "Ik waarschuw je, ik ken bijna niets van ballroom, dus je zal het me moeten leren", zei ik en lachte even. Ik luisterde naar de muziek. Ik was helemaal niet gewoon om op zoiets te dansen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe