• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kimberley McKenze
    Als Sem vraagt hoe ik terecht ben gekomen, slik ik even. 'Nou, ik was dus ergens aan het dansen, toen er oppeens een vrachtwagen langskwam, er twee mannen uitstapten en me in de vrachtwagen duwden. Er zaten blijkbaar meerdere in, want ik hoorde al snel stemmen. Al snel kwamen we hier aan, en het begon gelijk al.' zeg ik. 'Hoe zijn jullie hier terecht gekomen dan?, Hetzelfde als dat bij alle andere is gebeurd?' vraag ik dan.


    That is a perfect copy of reality.

    Leslie Day
    Ik luister naar wat ze zegt. 'Zo ongeveer. Ik was ook aan het dansen en werd toen ineens een busje ingetrokken door een man.' en ik kijk even weg. 'Toen stopte het busje en werd Sam eringetrokken. En uiteindelijk kwamen we hier aan.' en ik kijk naar Sam. Geen van ons beiden vertelt over het feit dat Sam zowat geëlektrocuteerd is geweest. En hij geeft me een kleine glimlach. 'Zo zijn wij hier gekomen, nu net. En geloof me.. In dit gebouw worden we denk ik op veel plaatsen wel afgeluisterd.' en ik kijk met een spooky blik naar Kimberley. 'Grapje,' zeg ik dan lachend. 'Kom op. Dat zou een inbreuk op onze privacy zijn.' maar ik weet wel beter. We worden hier hoe dan ook afgeluisterd. Dat kan niet anders denk ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kimberley McKenze
    [Ik mag Leslie+Sam wel ^^]
    'Dan luisteren ze ons maar af, als ze maar niet denken dat ik onder dwang ga dansen' zeg ik. Dan trekt Leslie een spooky blik, ik lach eventjes. 'Grapje' zegt ze dan lachend. Dan zegt Leslie dat het een inbreuk op onze privacy is. 'Alsof ze zich daar iets van aantrekken' zeg ik dan.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 14:55 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Yay! ^^]
    Sam Jason Night
    Ik zit nog steeds naast Leslie en tegenover Kimberley. 'Ik ga een klacht tegen ze indienen als ze me afluisteren,' zucht ik. Als we hier ooit nog wegkomen, denk ik. 'Als we hier ooit nog wegkomen,' hoor ik Leslie zeggen. Ik grinnik even, ze zei wat ik dacht. En ik zie haar vragend mijn kant op kijken. Ik kijk terug en haal mijn schouders kort op. 'Iemand zin om het gebouw te verkennen?' vraag ik dan maar. Leslie staat gelijk op en zegt: 'Alsof je het nooit zou vragen,' en ze grijnst even. Ik grijns terug en sta ook op. Leslie is een meisje met pit. Dat mag ik wel aan haar. 'Ga jij ook mee?' vraag ik aan Kimberley.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik lig nog steeds op Ian's borst maar kan de slaap maar niet vatten. 'slaap je al?' vraag ik dan zacht aan Ian die stil light met zijn ogen dicht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Kimberley McKenze
    [Mogen ze maii ook xd?]
    Ik luister naar Sams vraag en sta ook vrij snel op. 'Tuurlijk, ga ik mee, hier is niks te doen' zeg ik glimlachend. Leslie is een meisje dat zich niet zo snel de les laat lezen, 'Daar kan ik nog wel is iets van leren' denk ik. 'Weten jullie al waar de danszalen zijn?' vraag ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Naomi Micheal

    Ik hoor de 2 meisjes en de jongen praten, ze willen het gebouw gaan verkennen. Ik ga rechtop zitten waardoor Ian hand van me afglijd.. 'Ik zou dat maar niet doen als ik jullie was, niet op dit moment in ieder geval. Na die opstand van net staat het hier vol met bewakers. En ik denk niet dat je gestraft wilt worden' en kijk ze allemaal omste buurt aan.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 15:17 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik Wil antwoorden, maar bedenk me iets. Wat als ik doe alsof ik in mijn slaap praat? Ik mompel iets, waaronder haar naam. Ik glimlach eventjes en houd mijn ogen gesloten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kimberley McKenze
    Dan hoor ik weer een ander meisje praten over een opstand. 'Welke opstand?' vraag ik lichtelijk nieuwschierig. 'Waar bemoeit zij zich mee, als we de school willen verkennen, gaan we school verkennen' denk ik. Het meisje kijkt ons omstebeurt aan.


    That is a perfect copy of reality.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 15:22 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Jaaaaa ^^]

    Leslie Day
    Ik kijk het meisje aan. Ze zit nu, hiervoor lag ze nog bij de jongen en een ander meisje. Trio? Dacht ik lachend. 'Ehm.. Het is geen misdaad om te lopen?' zeg ik dan. En ik zie dat Sam knikt. 'En anders kunnen ze het heus wel vriendelijk zeggen wat wel en niet mag.' dan zie ik hoe gehavend de jongen er uit ziet. Waarschijnlijk gebeurt door een van de mensen van het gebouw. 'Gaat het wel goed met hem?' vraag ik dan maar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik kijk naar Ian, die er inderdaad niet goed uitziet, plotshoor ik hem mijn naam murmelen en een glimlach sierde mijn gezicht, ik gaf hem een zacht kusje op zijn wang en draaide me weer om naar het meisje. 'Hij zegt dat het gaat, maar daar heb ik zo ook mijn twijfels in, we zijn allemaal niet helemaal fit meer.' zeg ik dan en denk terug aan de mes steek in mijn rug die nu meteen weer begint te branden en mijn gezicht vertrekt even van de pijn maar al snel kijk ik weer normaal.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 15:27 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Kimberley McKenze
    'Ik weet dat de straffen niet al te licht hier zijn, en waarom komen ze in opstand over straffen?' vraag ik. Ik kijk Leslie en Sam aan, dan kijk ik weer naar het meisje. 'Misschien is het toch wel gevaarlijk om nu te gaan, maar ik ga toch een risico nemen' denk ik. Dan hoor ik ze weer wat zeggen, ik vat het hele gesprek niet meer, dus hou ik me mond maar.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 15:29 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Leslie Day
    Ik zie haar gezicht even vertrekken van de pijn. 'Misschien is er hier wel een dokter?' zeg ik. 'En hoe lang zijn jullie hier al dan? Als jullie zo uitgeput zijn...' en ik kijk langs hun gezichten. Wat voor school is dit? Het maakt me niet uit wat ze zegt, ik ga het gebouw gewoon verkennen. Angst? Dat komt niet voor in mijn woordenboek.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 15:28 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik keek het meisje aan en zucht dan. 'Je moet het zelf weten, maar ik heb je gewaarschuwd.' Ik zucht weer en ga weer tegen Ian aan liggen en dezelfde glimlach als eerst kwam weer op mijn lippen. 'Ian.' fluisterde ik nu weer in zijn oor.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp