• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    Ik lach zacht. 'Weetje wat, laat maar zitten, je hebt je al bewezen en ik ben gewoon super slecht in dit soort dingen.' lach ik dan. 'Ik verveel me, weet jij wat we kunnendoen?' vraag ik dan aan hem terwijl ik mijn hoofd op zijn schouder leg.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Demi1309 schreef:
    [moet weg]


    Kom je nog terug? en wanneer dan?


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Kim komt naast me lopen en ik voel dat Sam vlak achter me loopt. 'Inderdaad, er is hIer echt niemand te zien.' en dan loop ik naar een deur toe. Eerst luister ik of ik geluid hoor, als dat zo is kan je beter niet binnenvallen. Maar het is niet zo, ik hoor niets. Dus ik open de deur en kijk om het hoekje voorzichtig. Dan zet ik de deur wijder open, er is niemand binnen. 'Spy Leslie,' hoor ik Sam grinnikend zeggen en ik geef hem een stomp tegen zijn arm. En ik lach even. Het is alleen maar een kamer met een paar stoelen. 'Wauw, wat een onthulling zeg.' spot ik. Dan doe ik weer een stap naar achter en loop de gang weer in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kimberley McKenze
    Ik moet lachen om Sam's opmerking en zeg 'Inderdaad, Spy Leslie' Dan opent Leslie de deur verder, ze kijkt even en doet hem weer dicht. 'Niks bijzonders zo te zien?' vraag ik als Leslie iets zegt. Ze loopt naar achter, en we lopen verder door de gangen.


    That is a perfect copy of reality.

    Leslie Day
    'Nope, totaal niet bijzonder,' mompel ik. We lopen de gangen door. En ik ben even onvoorzichtig, niet oplettend. En er staan ineens heel veel mannen voor ons. Ik sta abrupt stil. 'Wat doen jullie hier?' vraagt een man streng. En ik kijk en stoïcijns aan. Ik kan goed liegen, dat komt nu van pas. 'We waren op zoek naar een toilet.' zeg ik. En de man kijkt me aan. 'Met zijn drieën?' en hij blikt op de andere twee. 'Oke.. Goed goed.' zeg ik dan, zogenaamd toegevend. Ik loop naar Sam toe en pak zijn hand. 'Wij zijn verliefd op elkaar, op het eerste gezicht. Maar Kimberley en Sam hadden al wat. En wij, Sam en ik, wilde haar dat vertellen op een rustigere plek...' en ik kijk even van Sam naar Kimberley. Ik gebaar dat ze mee moeten spelen. En Sam doet dat ook gelijk. 'Ja... Alleen dankzij jullie is dat niet gelukt,' zegt hij beschuldigend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Lalala, Demi is Inspiratieloos ^^, Maar een ding, Laat jij je eigen personages gewoon verliefd op elkaar worden ofzo? xd]

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 16:32 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [ben er. Zit op verjaardag dus reageer niet snel]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [ben er. Zit op verjaardag dus reageer niet snel]

    Oke, gezellig en jij bent aan de beurt, ik heb gereagerd met Naomi. ;)

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 16:36 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Dan typ ik nog wel wat ^^]

    Sam Jason Night
    'Hebben jullie nou je zin?' vraag ik aan de mannen. En de mannen weten niet goed hoe ze erop mogen reageren. Dan zegt er een man: 'Ik geloof niet dat jullie verliefd zijn.' en ik kijk hem vernietigend aan. Maar dan man gaat verder. 'Jullie kijken helemaal niet verliefd.' en ik zie vanuit mijn ooghoeken Leslie denken. Maar de mannen zien dat niet. Dan zegt Leslie: 'Liefde zie je niet, liefde voel je.' en ik vind het mooi gezegd van haar. 'Zullen we verder lopen?' zegt Leslie dan tegen Kimberley en mij. En ze zet een stap om de mannen heen maar ze wordt tegen gehouden. 'Ik wil er langs,' zegt ze glimlachend.

    [Kan je hier iets mee? ^^ anders pas ik het wel even aan ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Paralyzedx schreef:
    [Lalala, Demi is Inspiratieloos ^^, Maar een ding, Laat jij je eigen personages gewoon verliefd op elkaar worden ofzo? xd]


    [Neeeee xd dat doe ik niet. Dit is gewoon acteerwerk van ze ^^ ze kunnen toch niet zomaar zeggen dat ze het gebouw aan het rondsnuffelen zijn :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    'Jammer,' grinnik ik. Ik veeg een plukje haar uit haar gezicht en kijk haar aan met een glimlach op mijn gezicht. 'Maar wat gaan we nu doen dan?' Ik kijk haar glimlachend aan. Het valt me op dat ze er wel goed uitziet. Stiekem had ik dat Allang gezien.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Neeeee xd dat doe ik niet. Dit is gewoon acteerwerk van ze ^^ ze kunnen toch niet zomaar zeggen dat ze het gebouw aan het rondsnuffelen zijn :Y)]

    [Ghehe, das waar:Y)]


    That is a perfect copy of reality.

    Naomi Mcheal

    Ik kijk hem aan en lach. 'Ik weet ook niks te doen.' zeg ik dan zuchtend. En pak dan Ian's hand vast en leg mijn hoofd weer terug op zijn schouder.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Paralyzedx schreef:
    (...)
    [Ghehe, das waar:Y)]

    [Kan je verder schrijven op mijn stukje?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kimberley McKenze
    Als Leslie naar voren loopt om verder te lopen, en ze wordt tegengehouden, wordt ik boos. 'Mogen we nou ook niet eens meer vrij door de school lopen? Wat is dit voor een rot school!' schreeuw ik. Al snel komen er mannen naar me toe, en pakken me vast. Ik stribbel tegen, maar het helpt niks. 'Laat me los!' roep ik.


    That is a perfect copy of reality.