• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    (...)
    [Kan je verder schrijven op mijn stukje?]

    [ Ik heb gedaan, ik ga gestraft worden:Y)]


    That is a perfect copy of reality.

    [worden Naomi en Ian verliefd? of nou ja. Naomi op Ian?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Sam en ik hebben elkaars handen niet meer vast. En dan loop ik naar de mannen toe die Kimberley beet hebben. 'He! Dat is niet erg aardig weet je,' zeg ik. Maar ik word zo aan de kant geschoven. 'Laat haar gewoon gaan,' zeg ik. En ik ga tussen de mannen en Kimberley in staan. Wat niet echt goed lukt aangezien ze haar beet hebben. Ik zie dat Sam nadenkt over wat hij het beste kan doen. 'Wij zijn meisjes,' begin ik dan. 'Die hoor je met respect te behandelen.' maar ze luisteren niet. Ze duwen me ruw aan de kant tegen Sam aan. 'Ga maar bij je liefje staan,' zeggen ze spottend. En ik kijk ze kwaad aan. Dan wordt Kimberley meegetrokken. En ik word tegengehouden door Sam. Ik draai me kwaad naar hem om en zeg: 'Ik kan toch niet niets doen?' en hij kijkt me rustig aan. 'Anders pakken ze jou ook. Je bent geen superheldin Les,' zegt hij zacht. Hij heeft zijn handen op mijn schouders om echt tegen me te praten. 'Je kent me niet eens,' zeg ik kwaad tegen Sam. En ik schud zijn handen van mijn schouders. 'Misschien heb ik wel super krachten.' en ik draai me om om in de richting te lopen waar de mannen met Kimberley heen waren gelopen. Ik voel Sam's hand rond mijn pols. Hij trekt me mee in de andere richting. Ik verzet me hevig maar kan niets meer als hij me optilt en over zijn schouder gooit. 'Laat me los!' ze ik verontwaardigt. Maar Sam luistert niet en tilt me terug naar de slaapzaal en gooit me neer op mijn bed. Hij gaat op het bed daarnaast zitten en zegt: 'Je bent nu toch al te laat.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Demi1309 schreef:
    [worden Naomi en Ian verliefd? of nou ja. Naomi op Ian?]


    Maakt mij net uit, wat wil jij? Het hoeft ook niet het hele verhaal.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 16:58 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Demi1309 schreef:
    [worden Naomi en Ian verliefd? of nou ja. Naomi op Ian?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik vind het prima hoor]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    -Nvm-

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 16:59 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Demi1309 schreef:
    [ik vind het prima hoor]


    Dan kunnen we ze verliefd laten worden. :) Ps. jij bent aan de beurt.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 16:59 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik verstrengel onze vingers en kijk haar glimlachend aan. Ik sluit mijn ogen even en kijk om me heen. Dan kijk Naomi weer aan en sla mijn andere arm om haar middel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik kijk Ian aan en glimlach naar hem. Hij had mooie ogen dat was zeker. Ik blijf zitten en bestudeer zijn gezicht nog even, hij was knap, dat was duidelijk en was me ook eigenlijk allang opgevallen en laten we het niet hebben over zijn sixpack. Het voelde zo fijn zijn vingers verstrengeld in de mijne en zijn arm zo om me heen en zo bleven we nog een tijdje zitten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Waar is iedereen en waar kan ik invallen?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {sorry dat het zo lang duurt, maar moet nog in bad
    Ik ben helemaal blauw xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    {sorry dat het zo lang duurt, maar moet nog in bad
    Ik ben helemaal blauw xD}


    Blauw?!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ehmm... Sam en Leslie zijn redelijk nieuw ^^ en ze zitten in de slaapzaal. Want ze kwamen nu net mannen tegen in de gang enzo. En Kimberley is nu net meegenomen door die mannen. Dan heb je nog Naomi en Ian die lekker klef zijn ^^ en daar ligt Nala nog naast xD voor de rest weet ik het niet (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En ik ben weer is inspiratie loos xd]


    That is a perfect copy of reality.