• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala Garcia
    Ik gaapte licht, rekte mezelf uit en... BAM, plots vloog de deur weer open. Blijkbaar hadden ze nog een reden gevonden om iemand op te pakken.
    "Wie heeft al die anderen verzorgd?" vroeg de man die binnen stormde. Ik besefte dat ik dat was en dat ik ook voor afleiding moest zorgen als ik wou dat hij niet zou merken dat Ian en Naomi weg waren via de schacht.
    "Dat was ik." zei ik en stond gewoon op.
    "Goed, dan kom jij maar mee." zij hij simpel. Hij begon me mee te sleuren, maar ik werkte teveel tegen, waardoor het maar heel traag vooruit ging. Hij zuchtte geïrriteerd en nam een soort pieper tevoorschijn. Niet veel later stonden er nog twee mannen. Ze grepen me ook vast en sleurden me mee.
    "La meg gå, du drittsekker! Jeg oppfordrer huset på hjertet unna! Julie mødre var horer og din far er en boms! Du vil dø, mens du forgjeves ringe for kvinner der du tenkt på det, men at du har en kniv i ryggen knivstikking! Gå vekk, monstre fra helvete!" begon ik in mijn moedertaal, het Noors, tegen hen te vloeken. Ik was te driftig aan het tegenwerken en het vloeken om te zien waar ze me naartoe brachten, maar plots werd ik op een harde tafel geduwd. Mijn linker onderarm werd met de binnenkant naar boven op het blad geklemd.
    "Hou haar goed vast." hoorde ik nog en plots kreunde ik het uit van de pijn. Ik voelde het staal zich in mijn vlees van mijn arm boren. Het liet een ijskoud spoor van verderf en vernieling achter, wat zeker littekens zouden worden later.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala Garcia
    Ik beet hard op mijn tanden om geen geluid over mijn lippen te laten komen, maar de tranen die over mijn wangen stroomden waren onmogelijk te stoppen. Plots trok de man die over me heen gebogen had gezeten en met een mes mijn arm had bewerkt zich terug. Hij liet mijn arm los en ik kon zien wat hij had gedaan.
    I'm a whore stond er in bloederige letters. Ik ademde scherp en pijnlijk in en vroeg me af waarom in godsnaam ze iemand zoiets zouden willen aandoen. Omdat ik anderen hielp?
    Hij nam mijn andere arm en klemde die ook vast op te tafel. Toen ik doorhad dat hij daar ook wat in wou kerven, probeerde ik tegen te werken. Ik wou niet nog eens die pijn.
    Ik voelde het mes weer in mijn huid gaan en deze keer kon ik mijn wanhopige gegil niet meer inhouden.
    "Nei, vær så snill, gjør det vondt! Gå vekk!" mompelde ik nu al wat wanhopiger. Toen het nu voorbij was, durfde ik niet kijken, maar mijn blik werd er toch naartoe gezogen.
    Fuck me stond er. De tranen stroomden over mijn wangen en ik snikte luid. Plots voelde ik handen overal en ik hoorde hoe iemand zijn riem begon open te knopen.
    "Ga weg. Ik kan niet presteren, terwijl jullie erop toekijken, jullie kunnen na mij." hoorde ik. De deur viel dicht en ze lieten mij alleen in de hel op aarde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [armeNala! Ian gaat zichzelf nu doodslaan.. Haha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [What did I miss en hoe kan ik inspringen?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Demi1309 schreef:
    [armeNala! Ian gaat zichzelf nu doodslaan.. Haha]

    {Haha, ja waarschijnlijk wel}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [uhum. Ik weet niet wanneer je er voor het laatste was, maar de meeste zitten gewoon in de slaapzaaal...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Ga even wachten tot jullie terug zijn voor ik Nala terug stuur, anders lijkt er zo weinig tijd te zijn voorbij gegaan.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ik kan alleen niks posten want 1Dlovertje is offline ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    SupahBaby schreef:
    [What did I miss en hoe kan ik inspringen?]

    {Ja, zeg gewoon dat je in de slaapzaal zit en... ja, zoek iemand om een gesprek mee te beginnen of zo
    Mario is nog vrij xD
    Hij slaapt wel nu, maar ik kan hem laten wakker worden.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Demi1309 schreef:
    [ik kan alleen niks posten want 1Dlovertje is offline ]

    {Hmm, je kan zeggen dat jullie gewoon samen terug gaan, alleen als je dat wilt natuurlijk;}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    'Ja, en jij wilt mij zo laten terug gaan.' grinik ik. Ik zat nog helemaal onder het schuim en was echt helemaal nat, zelfs mijn sokken, broek, gewoon alles.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {Hmm, je kan zeggen dat jullie gewoon samen terug gaan, alleen als je dat wilt natuurlijk;}

    Ik ben er al!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Had beloofd dat we verder zouden gaan op dat ene punt.... Dus tja. Laten we 'Kom-snel-online' dans maar doen:) haha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {mijn neefje is hier blijven slapen en hij wil perse eens typen, dus geef ik hem even vrij spel:

    efgegri"yru'"tgg'"uryg'u"gty"i(ru'yjhkytjhkltyjhkghjhkgfjhkgfjh:kgfhdkjhlfgjhsjjsmdffyvsdyfhsgfmdshfvdsgfvggdgvfdhsgfhdsgfhdsgfhgdsfkhdsjkfhskdf(dance)(K)(huil)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [wauw heeft gewerkt voordat ik het stuurde:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne