• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.




    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield


    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 17:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita
    'Geeft niet hoor love. het lijkt hier misschien zo rustig je weet nooit of er iemand mee kijkt' zeg ik lief en druk een kus op zijn mond.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Aileen Megan Lockwood

    Ik klim het water uit en kijk hem aan. "Ik kom al en laten we dat inderdaad dan maar gaan doen" zeg ik grijnzend en wijs even naar onze kleding. "Maar misschien is het handig om ons eerst even om te kleden"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayden Mason Howard

    Ik glimlach naar haar en dtuk een kus op haar voorhoofd. Dan kijk ik in haar nek en zie dat er eem zuigzoen zit en ik druk er zacht een kusje op.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayy
    Ik grinnik 'Doe jij dat, ik hoef dat niet perse'zeg ik en ga in het gras liggen om een beetje op te drogen. Ik trok gewoon zo me shirt weer aan en klaar.

    Bonita
    'Zit die zuigzoen er nog steeds' mompel ik zacht terwijl ik glimlach. glimlachend geniet ik van de zon


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Aileen Megan Lockwood

    "Geef me een paar minuten" zeg ik grijnzend waarna ik mijn schoenen en jurkje van de grond pak en in de richting van de kamer van Summer loop. Eenmaal daar aangekomen zoek ik droge kleding, kleed me om en loop dan weer terug naar het meer. "Bedankt voor het wachten"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    jasmine

    'Nee klopt, maar zij beslist niet over mijn leven, wat ga je doen?' Ik sta ook op en kijk hm vragend aan, en klop het gras van mijn kont af.

    Jayy
    Ik sta op en glimlach 'Geen probleem'zeg ik en pak mijn shirt. Gelukkig was ik al redelijk opgedroogd. Ik trek mijn shirt aan en kijk haar even aan. 'Let's go'zeg ik en begin richting het ijskraampje te lopen. Het was wel een paar minuten lopen maar dat vond ik niet erg.

    Andrew
    'Ik heb geen idee'zeg ik en kijk om me heen. 'Niet veel denk ik'zeg ik lachend. 'Ik ga een rondje over de camping lopen'zeg ik en begin te lopen. Ik kom soms mensen tegen en begroet die vrolijk.

    Andrew
    'Ik heb geen idee'zeg ik en kijk om me heen. 'Niet veel denk ik'zeg ik lachend. 'Ik ga een rondje over de camping lopen'zeg ik en begin te lopen. Ik kom soms mensen tegen en begroet die vrolijk.

    Jayden Mason Howard

    'Sorry' zeg ik en ik leg mijn hoofd tegen de boom aan. Ik sluit mijn ogen en genirt van het moment in hrt zonnetje met Bonita. Ik voel de zon op mijn huid branden.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    'het geeft niet zo weten ze ten minste dat ik bezet ben' zeg ik met een glimlach. voorzichtig leun ik tegen hem aan en teken figuurtjes op zijn borst en geniet van de zon


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Aileen Megan Lockwood

    Ik glimlach eventjes naar hem en loop dan vervolgens mee in de richting van het ijskraampje. "Er is trouwens een vraag die ik de hele tijd al wil vragen" zeg ik. "Je weet hoe lang ik hier op de camping blijf, maar hoe lang blijf jij hier eigenlijk?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    'De rest van de vakantie als het goed is'zeg ik en kijk haar even aan. Ik loop ondertussen rustig door en we komen steeds wat dichterbij

    Aileen Megan Lockwood

    Ik kijk even rond tot hij antwoord geef op mijn vraag dan richt ik mijn aandacht weer op hem. "Gezellig" zeg ik vrolijk


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer