• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.




    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield


    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 17:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [gwn aankomen,er staan groepjes op het grasveldje, daar kan je gewoon naartoe lopen]

    jasmine

    Ik loop met koffers en al de camping op, eerst stuur ik even snel mijn vriendje milan een smsje dat ik ben aangekomen op de camping:

    hey schat, ben aangekomen op de camping, goede reis gehad! ik spreek je snel weer! heel veeel liefs van jasmine

    ik denk dat ik maar naar dat veldje moet lopen, en daar is de rest zo te zien ook al. 'Hey' roep ik naar de rest en loop er naar toe.

    Summer Melody Night

    Ik schiet in de lach door zijn reactie. 'Waarom vertellen als je het straks ook gewoon kan lezen' zeg ik glimlachend. "Maar eerst moet ik weer eens verder met een rondleiding en wil graag weten of je zin hebt om mee te gaan"

    Aileen Megan Lockwood


    "Mee eens niets zeggen is ook saai" zeg ik lachend en kijk van het meer naar hem. "Mijn uitleg zal dan heel erg kort zijn aangezien ik echt geen idee heb waarom ik niets weet te zeggen, want dat heb ik normaal nooit"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Nouw,' zeg ik pruilend, 'maar oké, lets go. Wie gaan we ook al weer rondleiden?' vraag ik met een grijns en ik trek Summer van mijn bed af omhoog.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jayy
    'Hmm, heb ik weer'zeg ik lachend en haal mijn schouders op. Ik begin haar te kietelen 'En, nu weet je nu wel wat te zeggen?'vraag ik grijnzend en blijf door kietelen.

    jasmine

    Ik kijk om me heen, nou volgens mij is hier niemand, ik vraag mezelf ook eigenlijk wel af waar andrew is, ik zet mijn koffers neer en kijk om me heen.

    Summer Melody Night

    "Een voordeel is dat ik haar al aan de helft heb voorgesteld, maar een nadeel is dat we beide geen zin hebben in een rondleiding" zeg ik als ik weer sta. "Bedankt en we leiden Aubry rond. Dat meisje dat naast me liep"

    Aileen Megan Lockwood

    Ik denk na en kom eigenlijk maar tot een conclusie. "Sorry dat ik niet weet wat ik moet zeggen" zeg ik. Kort erna schiet ik in de lach als hij me begint te kietelen. "Stop...daar..kan ik..niet tegen" hik ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Ah die, nu ik het zo bedenk, ik heb niet eens een rondleiding gehad volgens mij. Nou, dan laat ik me gewoon door jou rondleiden,' ik pak Summer's hand vast en loop naar buiten.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jayy
    Ik grinnik en blijf nog even door kietelen. Daarna stop ik en kijk haar grijnzend aan. Dus ik had een een zwakke plek ontdekt,handig.

    Summer Melody Night

    "Volgens mij hebben we inderdaad geen rondleiding gehad en verder zeg ik geen word omdat je toch niet van gedachten gaat veranderen of wel soms?" vraag ik grijnzend en kijk hem even aan.

    Aileen Megan Lockwood

    "Je weet dat hier alleen het woord wraak geschikt voor is hé?" vraag ik met een onschuldige glimlach als hij eindelijk stopt met kietelen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    Ik kijk haar onschuldig aan en schud mijn hoofd. 'Moet ik rennen?'vraag ik met een lichte grijns en kijk haar aan.

    Aileen Megan Lockwood

    Ik ga recht overeind zitten en schud dan ook mijn hoofd. "Nog niet Jayy nog niet" beantwoord ik zijn vraag met een onschuldige glimlach.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Nope, je kent me toch,' grijns ik en ik por haar in haar zij, iets wat ik heel vaak bij andere doe, maar waar ik zelf echt níét tegen kan, helaas. Al probeer ik dat niet te veel te laten merken.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    jasmine

    'Andrew, waar ben je?' schreeuw ik en kijk nog eens om me heen, waar is iedereen toch, ik weet dat ik later ben, maar daar heb ik ook mijn goede redenen voor.

    Summer Melody Night

    "Ja, ik ken je en dat is maar goed ook" zeg ik grijnzend. Ik kijk even rond, maar al snel weer naar hem als hij me in mijn zij port. "Hoe weet je toch altijd mijn zwakke plekken te vinden?" vraag ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer