• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.




    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield


    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 17:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    'Ja dat zal wel'mompel ik boos en zwem rondjes. Daarna begin ik te lachen en zwem naar haar toe. 'Sommige mensen noemen dit wraak nemen'spreek ik haar bijna hetzelfde na en grijns. Ik geef haar een korte knuffel en glimlach. 'Oke nu ben ik er wel klaar mee'zeg ik lachend.

    Andrew
    'Ow ik was gewoon even met me laptop bezig en gitaar aan het spelen, Jayden was er net maar die ging weer naar Bonita' zeg ik en kijk even de camping rond.

    Aileen Megan Lockwood

    Ik kijk hem verbaasd aan, maar zodra hij begint te lachen heb ik door dat het een grap is en begint ik ook te lachen. "Sommige mensen noemen dit wraak nemen en andere mensen noemen dit niet bepaald slim" grijns ik en knik erna. "Helemaal mee eens en daar sluit ik me bij aan"

    Summer Melody Night

    "Ik hoopte eigenlijk dat een van jullie een idee zou hebben" geef ik eerlijk toe en een glimlach speelt rond mijn lippen. Ze kijkt me diep in mijn ogen aan en ik kijk haar half vragend, half twijfelend aan. "Is er iets?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    Ik grinnik en knik. 'Dus wat gaan we nu doen?'vraag ik weer vrolijk aan haar. Ik keek even om me heen maar kon niet zo snel wat bedenken.

    jasmine

    Ik ga naast hem zitten en kijk voor me uit. 'sorry dat ik zo laat ben, maar ik mocht gewoon echt niet eerder weg van mijn moeder, ik moest het perse uitmaken met milan, niet dat ik dat heb gedaan'

    Jayden Mason Howard

    Ik grinnikte en liet haar pluk haar weer los. Ik legde mijn hand weer op haar onderrug en liet hem langzaam onder haar shirtje glijden. Ik zette mijn pet en haar ray ban zonnebril af en zoende haar.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Andrew
    Ik grinnik en kijk haar aan. 'Meen je die? Waarom moes je het uitmaken?' vraag ik en kijk haar even verbaast aan.

    Aileen Megan Lockwood

    Ik denk na terwijl ik rond kijk maar af snel richt ik mijn aandacht weer op hem. "Mijn inspiratie laat me vandaag echt in de steek dus zeg het maar tenzij je ook niets weet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita
    'niet hier jayden.ik weet dat het spannend is om hier te doen maar ik houd toch van meer privacy' zeg ik met een speelse lach voordat hij me zoent.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayy
    Ik kijk haar en denk na. Ik schud mijn hoofd, wat goed was ik weer in bedenken vandaan. 'Wacht ik weet wel wat, zin in een ijsje?'vraag ik, dan gingen gewoon een ijsje halen in de stad.

    Aileen Megan Lockwood

    "Dus jou inspiratie laat je vandaag ook in de steek" zeg ik lachend. Ik kijk hem aan als hij zegt dat hij wel wat weet. "Ja eigenlijk best wel" beantwoord ik zijn vraag.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    jasmine

    'mijn moeder vind het een slechtw jongen voor mij, hij heeft soms ook wel slechte trekken, maar ik hou van milan, we hebben het in het bijzijn van mijn moeder gespeeld uitgemaakt'

    Jayy
    'Nou dan gaan we een ijsje halen'besluit ik en klim het water uit. 'Kom je?'vraag ik en wacht tot ze het water uitkomt.

    Andrew
    'Ow oke' mompel ik en knik lichtjes. 'ook niet leuk als je moeder niet in je relatie geloofd'zeg ik en kijk ven om me heen. Ik sta op en beweeg een beetje heen en weer, veel te lang gezeten. Ik kon niet goed tegen stil zitten liever was ik wat aan het doen.

    Jayden Mason Howard

    'Owja' momoel ik en ik haal mijn hand er snel onder vandaan. Ik was het helemaal vergeten en keek haar schuldig aan. 'Vergeten' beken ik dan en ik leg mijn hand op haar rug.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †