• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.




    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield


    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 17:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ welcome back]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (thanks, zit nu in auto ald ik thuis brn ga ik reageren)

    CarrotLouis schreef:
    Aileen Megan Lockwood

    Ik kijk hem lachend aan. "Als je dat dus echt van plan bent krijg je nooit meer een kus" grinnik ik. "Mhm nou om eerlijk te zijn had ik inderdaad al een idee dat je niet serieus was" zeg ik bedenkelijk en schiet erna opnieuw in de lach.

    Jayy
    'Ow dan ga ik hem gelijk wassen!'roep ik lachend en duik onderwater. Ik kom weer boven en kijk haar lachend aan. 'Dus je wist het al hé, jaa, stiekem wou jij mij gewoon heel graag een kus geven'zeg ik met een verwijtende vinger op haar. Daarna begin ik weer te lachen en kijk haar aan.

    Aileen Megan Lockwood

    "Je hebt me nu dus al helemaal door" zeg ik teleurgesteld en ga langs de kant zitten. "Je bent echt goed normaal heeft iemand daar heel lang voor nodig om achter mijn gedachten". Ik kijk hem aan en schiet dan ook weer eens een keer in de lach.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita

    Glimlachend kijk ik hem aan.'ik hou ook van jou jay' zeg ik lief en doe zijn ped weer op en doe hem mijn rayban zonnebril op. 'beter zo?'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayy
    Ik begin te lachen en haal mijn schouders op. 'Ach het is een gave'zeg ik en begin daarna weer te lachen. Ik zwem naar haar toe en ga op de kant hangen precies voor de plek waar ze zit en kijk haar lachend aan.

    Aileen Megan Lockwood

    "Je staat me nu toch niet uit te lachen" zeg ik grijnzend. "Misschien moet ik dan ook maar niet zoveel denken, want je weet toch alles"
    Een glimlach speelt nog steeds rond mijn lippen als ik hem aankijk. "Aangezien ik niet weet wat je denkt zou ik vragen of je het alsjeblieft wilt vertellen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Nooh, kan geen grappige gedachte vinden voor Jayy, even denken:P]

    Jayy
    Ik kijk haar even onschulig aan en schud braaf mijn hoofd. 'Dat zou ik niet durven' zeg ik onschuldig. Ik kijk haar aan, mijn gedachte hé. 'Nou ik denk dat uhhm, Ik net een geweldige kus heb gehad, Ik had geen betere kunnen wensen!'zeg ik grijnzend en kijk haar aan zonder in de lach te schieten, gelukkig.

    Aileen Megan Lockwood

    "Je klinkt voor mijn iets te onschuldig" zeg ik met ook een onschuldige glimlach en kijk hem aan. "Maar ik zal doen dat ik het geloof en zeggen dat het een hele lieve gedachten is" zeg ik glimlachend en geef hem nog een kus op zijn wang.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    'Yay' zeg ik lachend als ze nog een kus op mijn wang geeft. Ik begin harder te lachen en trek me naast haar de kant op. Ik ga liggen met mijn handen onder mijn hoofd en mijn hoofd schuin zodat ik naar haar kan blijven kijken.

    Aileen Megan Lockwood

    Ik open mijn mond om wat te zeggen, maar sluit hem al snel weer gewoon weg omdat ik niet weet wat ik moet zeggen. "Echt geen idee meer wat ik zou moeten zeggen" zeg ik lachend en kijk hem aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Jeey, tell me. Tell me,' jubel ik als een klein nieuwsgierig kindje, ik spring vrolijk op en neer, waardoor het bed helemaal heen en weer gaat. Ik hoop dat het stevig genoeg is.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jayy
    Ik grinnik en kijk haar aan. 'Dan zeg je toch niks'zeg ik een beetje plagend en kijk haar dan hoofdschuddend aan. 'Nee dat is saai'lach ik en blijf haar aankijken. 'Leg mij maar is uit waarom je niks weet te zeggen'grijns ik 'Dan heb je tenminste wat om te vertellen.'

    (ik heb eindelijk weer eens tijd om te reageren, mijn personage is nog niet op de camping geariveerd, hoe kan ik beginnen?)