• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.




    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield


    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 17:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xkimx124 schreef:
    jasmine

    'Andrew, waar ben je?' schreeuw ik en kijk nog eens om me heen, waar is iedereen toch, ik weet dat ik later ben, maar daar heb ik ook mijn goede redenen voor.

    Aileen Megan Lockwood

    Ik kijk naar verdrietig naar het meer. "Dat was dus echt niet mijn bedoeling" zeg ik zachtjes. "Waarom zou ik je eigenlijk wat doen?'
    Ik kijk hem eventjes aan. "Is echt niet nodig en toch weet ik niet wat je zou moeten doen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Andrew zit ergens tegen een boom met hard muziek op dus hoort je niet xD]

    Jayy
    Ik kijk haar aan. 'Heey, ik maakte maar een grapje hé'zeg ik en kijk even naar haar ze lijkt echt verdrietig. 'Kan ik dan zo goed toneelspelen?'vraag ik met een kort lachje maar zucht dan. 'oke verkeerde moment'mompel ik en ga naast haar zitten.

    jasmine

    ik besluit maar wat rond te gaan lopen, aangezien hier niemand is, ik loop wat rond over de camping en zie dan andrew tegen een boom aanzitten, ik loop naar hem toe en ga voor hem staan. 'Hey andrew'

    Aileen Megan Lockwood

    Ik kijk hem aan en schiet in de lach. "Ik weet dat je een grapje maakt, maar dit noemt iemand gewoon een simpel begin van een wraakactie' zeg ik met een onschuldige glimlach. "Ja je kan heel goed toneelspelen en het was ook geen verkeerd moment"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Andrew
    Ik schik op als iemand ineens voor me neus staat. Ik zet me muziek uit en kijk naar Jasmine. 'Heey, je bent er ook'zeg ik met een glimlach.

    Aubry

    'Lekker wezen kletsen' zeg ik vrolijk. Ik doe een slechte dans beweging en ik lach me ter pletter.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Jayy
    'Ohh dat is niet eerlijk'zeg ik en laat me naar achter vallen. Ik dacht dat ik er echt verdrietig gemaakt had. Ik sta op en duik het water in. Ik zwem een beetje met af en toe mijn blik op Aileen.

    jasmine

    'Ja ik en er ook ja, misschien wel een beetje laat door omstandigheden, maar beter laat dan nooit hé' ik lach een beetje ongemakkelijk en buig naar voren om hem een knuffel te geven.

    Andrew
    Ik grinnik en knik 'Precies'stem ik in en sla mijn armen kort om haar heen. Daarna ga ik weer goed zitten en glimlach even.

    Aileen Megan Lockwood

    "Het leven is niet eerlijk en jij ook niet" zeg ik grijnzend en spring dan ook het water weer in. "Maar als je het echt niet leuk vond zou ik het niet meer doen en dan spijt het me"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    jasmine

    'Wat doe jij hier alleen dan, dat ben ik helemaal niet van jou gewend dat je in je eentje bent' ik kijk hem vragend aan.

    Summer Melody Night

    Ik kijk haar aan en glimlach. "Fijn om dat te horen" zeg ik waarna ik heel eventjes rond kijk en dan weer naar haar, "Zin om mee te gaan?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aubry

    'Ja, ik ga graag mee, waarheen?' vraag ik nieuwschierig. Ik kijk Summer onbewust diep in de ogen aan. Er is iets met haar, laat ik er maar niet naar vragen. Dat is waarschijnlijk privé en het zou ongepast zijn.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you