• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.




    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield


    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 17:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aubry Gracie Aimée Wakefield

    'Okee, mooi dat het goed gaat, met mij ook' zeg ik met een brede grijns op mijn gezicht.'Trouwens, jullie staan heel leuk bij elkaar'


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Bonita
    Blozend kijk ik haar aan. 'Dank je Aubry' zeg ik met een glimlach op mijn gezicht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayy
    'oke nou ik speel drum en beetje gitaar, veder heb ik een best saai lrven met gewoon school. Ik hou van sporten, ow en wat nogal irritant kan zijn, ik ben bijna altijd druk' zeg ik en grijns bij het laatste. ' is dat een beetje wat je wilt weten?'

    Summer Melody Night

    Ik kijk hem aan. "Het feit dat je het nog niet wist komt door de reden waarom ik op karate zit en de wereld rondreis. De reden waardoor er heel veel mensen reden boos werden" begin ik. "Eigenlijk dacht ik om een nieuwe start te kunnen maken en een keer gewoon ervoor te zorgen dat er niet weer mensen boos worden, maar blijkbaar gaat dat dus niet"
    Ik kijk hem aan "Word alsjeblieft niet boos als je achter dingen komt die je nog niet wist"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    Ik knik weer, 'Is goed,' ik zal het proberen, zeg ik er in gedachten achter aan. Als het om boos worden gaat kan ik je niks beloven, ik ben nogal een opvliegerig type, helaas.
    'Ik luister,' zeg ik als teken dat ze weer door kan gaan.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aubry Gracie Aimée Wakefield

    'Graag gedaan'zeg ik waardoor ik ook moet blozen. Ik pluk een paardenbloem zie staan en trek de blaadjes er uit. 'Mijn ouders komen, mijn ouders komen niet' zeg ik blaadje voor blaadje.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Eleanor Rose Duncan.

    Aubry was weg en ik liep naar de camper. Ik pakte mijn gitaar en mijn liedjes schrift. Ik zag dat Jordan op zijn mobiel zat. Dus hier was wifi. Ik liep weer naar buiten en ging tegen een boom aanzitten. Ik legde mijn liedjes schrift open op een lege bladzijde. Ik had hem al voorgetekemd met notenbalken en ik begon op mijn gitaar te spelen. Na een tijdje vond ik de juiste melodie en ik begon wat tekst te verzinnen.

    Jayden Mason Howard

    Ik glimlacht en gaf haar een kus op haar wang. 'Ik ga Andrew even zoeken' zei ik en ik gaf haar een kus. Ik liet mijn krukken liggen. Bonita mag die gebruiken als ze, ze nodig heeft. Ik liep wat over de camping en zag toen Andrew zitten ik ging naast hem zitten. 'Hey' zei ik maar en ik keek vior me uit. Mijn gedachten gingen zoals verwacht naar mijn moeder.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Aileen Megan Lockwood

    'Ja dat is eigenlijk wel wat ik wil weten alleen zou ik wel willen weten speelt' zeg ik lachend. 'Trouwens ik ben met je eens dat school alles saai maakt en dan ook nog is het huiswerk wat je nog mee krijgt. Het feit dat je druk bent zou ik dus weer niet zien als irritant' zeg ik lachend. 'Beter iemand die altijd druk is dan iemand die altijd chagrijnig is'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita
    'Is goed en wees wel voorzichtig'zeg ik lief. wat houd ik toch veel van hem.dromerig staar ik voor me uit


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayy
    'Das mooi, iemand die het niet irritant vindt' zeg ik lachend. 'Dus je zou willen wetrn wat ik speel, ik kan wel me gittar halen maar daar ben ik mindrr goed in, en een drumstel heb ik hier niet' zeg ik lachend. Ik kijk haar even aan ' ik laat het je wel en ander keer laten horen' zeg ik dan en glimlavh. Ik zwem een rondje om haar heen en stop weer voor haar.

    Andrew
    Jayden komt naast me zitten en ik kijk even op. 'heey' begroet ik hem terug en ga net als hem voor me uit kijken. Ik zie verschillende groepjes staaan, het ziet er al gezelliger uit.

    Aileen Megan Lockwood

    "Nee eigenlijk gaat dat niet gebeuren en inderdaad wil ik heel graag weten wat je speelt" zeg ik lachend waarna haal het elastiek uit mijn haar en hem aankijk. "Oke is goed, maar weet dat ik dat niet zomaar vergeet en je echt aan die afspraak hou"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Summer Melody Night

    "Door verschillende omstandigheden thuis heb ik jaren lang met een onzichtbare masker opgelopen en gegaan alsof er nooit wat aan de hand was. Tot het moment dat ik Aileen ontmoette" begin ik. "Ze had door dat er iets aan de hand was en beetje bij beetje verdween dat masker en stortte volledig in. Aileen was naar haar ouders toegegaan met het hele verhaal en die twijfelde geen moment en sinds die tijd woon ik eigenlijk bij haar, iets waar mijn ouders het totaal niet mee eens zijn. Voor de tijd dat we de wereld rond reizen zochten ze me regelmatig op met bedreigingen. Dat is eigenlijk alles kort samengevat. Ik zit op karate en reis de werled rond om mijn vrienden te beschermen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    'is goed, ik zou me er echt aanhouden' zeg ik glimlachend. Ik kijk haar even aan. ' wedstrijdje zwemmen?' vraag ik lachend. Ik moest gewoon even iets te doen hebben.

    Jayden Madon Howard

    'Sorry van.... Nou ja je snapt wel' zeg ik en ik kijk naar mijn handen. Wow dat kwam er lekker uit Jayden Not! Ik keek hem even snel aan en keek toen weer naar mijn handen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †