• Nu wil ik toch wel eens weten waarom de haters hem haten. En je hoeft geen fan of Belieber te zijn, maar je kunt hem toch wel respecteren? En hij komt soms wel eens arrogant uit de hoek (al vind ik dat zelf niet), maar iedereen doet dat toch wel eens? En ik respecteer jullie meningen, maar ik wil gewoon weten waarom de haters hem haten. (En dat terwijl ze hem niet eens persoonlijk kennen.)

    Desmond schreef:
    Ik haat hem niet, maar hij komt behoorlijk arrogant over bij mij.


    None but ourselves can free our minds.

    Foxx schreef:
    (...)

    Tuurlijk is het wel werk en tuurlijk is het moeite, maar vind je nu echt dat het eerlijk is dat hij (en natuurlijk veel meer artiesten) daar tonnen of zelfs miljoenen per jaar mee verdienen?
    Chirurgen, agenten, brandweermannen etc. werken in mijn ogen veel meer en verdienen veel minder. That's the point.


    Dat zeg ik ook niet, want het is belachelijk veel geld. Maar je moet niet gaan zeggen dat wat hij doet niet intensief is. Denk je dat die poliepen op hun stembaden er opeens zijn omdat ze niks met hun stem doen? Die jongen werkt zich uit de naad, net zoals alle andere artiesten. Maar ga niet beginnen dat het niet zwaar is wat ze doen. (:


    To infinity and beyond •

    Calabasas schreef:
    (...)

    Ja nee, alle concerten, alle uren in de studio en zo dat kost natuurlijk geen enkele moeite! Even helemaal vergeten dat jij wel weet hoe het is om een artiest te zijn. Sorry!

    Jij weet dat precies wel dan?


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Geloof mij, ik vind het ook veel te veel. En voetballers bijvoorbeeld ook D: Maar om dan chirurgen, politieagenten en brandweermannen meer te geven, no. En om Justin daarom te haten is wel raar. - Ik weet niet of je het zo bedoelde, dus anders sorry C: -


    Nee, tuurlijk haat ik Justin daarom niet. Ik haat hem sowieso niet, al ben ik ook niet dol op hem.
    Maar die onzin van : "Hij werkt zo hard, dus heb respect voor hem", daar kan ik mij niet in vinden.
    Want uiteindelijk is het gewoon zijn hobby. Hij doet wat hij het liefste doet : Muziek maken. Dus je kan nu niet bepaalt zeggen dat hij een moeilijk leven heeft, lijkt mij.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 23:14 ]


    Tell me about it, stud.

    Beckett schreef:
    Ik vind dat de meesten hier echt overdrijven, de beliebers zelf, maar ook de haters.


    This.

    Maar ik houd mijn mening liever neutraal. Ik vind zijn muziek oké, en vroeger vond ik hem inderdaad een dotje. Nu niet meer zo, niet eens omdat ik hem 'haat'. Ik zie mezelf niet als het type om fan te zijn van iemand. Hij doet en zegt inderdaad wel eens domme dingen, waar van ik denk "Justin, you've gone way too far." En ik denk ook zeker wel dat de fame een beetje naar zijn hoofdje is gestegen. Maar doordat kan je iemand niet haten. Niet mogen is weer iets heel anders. Of er gewoonweg niet van houden.
    Maar waarom alle haat sturen, vind ik buitengewoon overdreven. En laat ik nu maar niet beginnen over de obsessed beliebers, want daar zijn gewoon geen woorden voor.


    Alleen maar tranen van geluk

    Foxx schreef:
    (...)

    Nee, tuurlijk haat ik Justin daarom niet. Ik haat hem sowieso niet, al ben ik ook niet dol op hem.
    Maar die onzin van : "Hij werkt zo hard, dus heb respect voor hem", daar kan ik mij niet in vinden.
    Want uiteindelijk is het gewoon zijn hobby. Hij doet wat hij het liefste doet : Muziek maken. Dus je kan nu niet bepaalt zeggen dat hij een moeilijk leven heeft, lijkt mij.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Calabasas schreef:
    (...)

    Dat zeg ik ook niet, want het is belachelijk veel geld. Maar je moet niet gaan zeggen dat wat hij doet niet intensief is. Denk je dat die poliepen op hun stembaden er opeens zijn omdat ze niks met hun stem doen? Die jongen werkt zich uit de naad, net zoals alle andere artiesten. Maar ga niet beginnen dat het niet zwaar is wat ze doen. (:


    Maar zolang hij er ook niet over klaagt, is er toch geen probleem? En bij dat, je weet waar voor je kiest als je dit leven kiest. Ik ben het hier wel gedeeltelijk mee eens.


    Alleen maar tranen van geluk

    LacunaCoil schreef:
    (...)
    Ligt het aan mij of spreek je jezelf op bepaalde punten tegen :'D?

    Wat bedoel je precies? :)


    What by Zeus' beard is going on????

    Foxx schreef:
    (...)

    Tuurlijk is het wel werk en tuurlijk is het moeite, maar vind je nu echt dat het eerlijk is dat hij (en natuurlijk veel meer artiesten) daar tonnen of zelfs miljoenen per jaar mee verdienen?
    Chirurgen, agenten, brandweermannen etc. werken in mijn ogen veel meer en verdienen veel minder. That's the point.


    Nou ja, het inkomen van Justin hangt er vanaf hoe goed mensen hem vinden en van een chirurg hangt het er vanaf hoe goed hijzelf is.
    Als Justin miljarden platen verkoopt, kan hij er ook niks aan doen dat hij dat geld verdiend.

    Ik ben het wel met je eens, hoor, maar volgens mij kan je het niet geheel vergelijken, omdat mensen over tien jaar wel uitgekeken kunnen zijn op Justin (al heet hij dan nog genoeg om van te leven) en een chirurg is dan nog net zo belangrijk als nu.
    Maar ergens klopt het inderdaad niet, nee. Er is alleen niet zo veel aan te doen, omdat de media hem aanprijst en de fans hem met hun geld voeden.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Eerste discussie die ik niet ben begonnen deze week.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    62442 schreef:
    (...)

    Nou ja, het inkomen van Justin hangt er vanaf hoe goed mensen hem vinden en van een chirurg hangt het er vanaf hoe goed hijzelf is.
    Als Justin miljarden platen verkoopt, kan hij er ook niks aan doen dat hij dat geld verdiend.

    Ik ben het wel met je eens, hoor, maar volgens mij kan je het niet geheel vergelijken, omdat mensen over tien jaar wel uitgekeken kunnen zijn op Justin (al heet hij dan nog genoeg om van te leven) en een chirurg is dan nog net zo belangrijk als nu.
    Maar ergens klopt het inderdaad niet, nee. Er is alleen niet zo veel aan te doen, omdat de media hem aanprijst en de fans hem met hun geld voeden.

    Als justin over 10 jaar nog steebds muziek maakt, dan ben ik nog nog niet op hem uitgekeken. Belieber zijn Betekent dat je Justin steunt tot het einde.


    What by Zeus' beard is going on????

    xNiallerx schreef:
    (...)
    Als justin over 10 jaar nog steebds muziek maakt, dan ben ik nog nog niet op hem uitgekeken. Belieber zijn Betekent dat je Justin steunt tot het einde.


    Dat zegt iedere fan, maar vooor iedere fan eindigt het uiteindelijk.


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Dat zegt iedere fan, maar vooor iedere fan eindigt het uiteindelijk.

    Mocht dat ooit gebeureen, dan noem ik mezelf geen belieber meer


    What by Zeus' beard is going on????

    Maar dat bedoel ik nou. Wij 'haters' kunnen hem niet haten, want we kennen hem niet persoonlijk, maar jullie 'beliebers' kunnen wel van hem houden, terwijl jullie hem net zo min kennen als wij. Om het maar even recht tegenover elkaar te zetten.


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Maar dat bedoel ik nou. Wij 'haters' kunnen hem niet haten, want we kennen hem niet persoonlijk, maar jullie 'beliebers' kunnen wel van hem houden, terwijl jullie hem net zo min kennen als wij. Om het maar even recht tegenover elkaar te zetten.

    Het verschil is dat haten zonder iemand te kennen slecht is en van ienand houden of fan zijn zonder diegene 'echt' te kennen goed is


    What by Zeus' beard is going on????