• Nu wil ik toch wel eens weten waarom de haters hem haten. En je hoeft geen fan of Belieber te zijn, maar je kunt hem toch wel respecteren? En hij komt soms wel eens arrogant uit de hoek (al vind ik dat zelf niet), maar iedereen doet dat toch wel eens? En ik respecteer jullie meningen, maar ik wil gewoon weten waarom de haters hem haten. (En dat terwijl ze hem niet eens persoonlijk kennen.)

    xNiallerx schreef:
    (...)
    Het verschil is dat haten zonder iemand te kennen slecht is en van ienand houden of fan zijn zonder diegene 'echt' te kennen goed is


    Maar zodra mensen zeggen dat ze JB niet leuk vinden, zijn ze gelijk haters.:'D


    everything, in time

    Uneventful schreef:
    Eerste discussie die ik niet ben begonnen deze week.


    Life is a beautiful struggle

    Progeny schreef:
    (...)

    Maar zodra mensen zeggen dat ze JB niet leuk vinden, zijn ze gelijk haters.:'D

    Misschien zijn dat vooral de geobsedeerde fans.. Als iemand justins muzoek niet leuk vindt dan respecteer ik dat; ieser zijn eigen smaak. Maar zodra iemand hatelijke dingen gaat zeggen die meestal niet waar zijn en niks goeds over hem kunnen zeggen, dan vind ik diegene een hater.


    What by Zeus' beard is going on????

    Hehe, ik denk dat je mij wel onder het groepje haters kan zetten :Y)

    En dat weet ik zeker om de foto die jij gepost hebt. Wat, is hij een god ofzo? Moet echt iedereen hem leuk, schattig, of wat dan ook vinden?
    Nee.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Hehe, ik denk dat je mij wel onder het groepje haters kan zetten :Y)

    En dat weet ik zeker om de foto die jij gepost hebt. Wat, is hij een god ofzo? Moet echt iedereen hem leuk, schattig, of wat dan ook vinden?
    Nee.

    Nee, je hoeft hem niet leuk of schattig te vinden, maar het is niet nodig om iemand te haten die je niet echt kent, toch? Niemand voelt zich er beter door dus kan je beter je mond houden als je niks aardigs weet te zeggen.


    What by Zeus' beard is going on????

    Gaan we er gewoon allemaal over ophouden..
    Er gaan A L T I J D haters zijn, bij elke celeb
    En er gaan altijd freaks zijn
    En dan heb je de gewone fans
    Iedereen van deze 3 soorten heeft elk zijn mening over die celeb.
    Niks gaat dat veranderen dus het is echt nuteloos om hier zo over koppig over te doen.
    Iedereen heeft zijn mening, respecteer die ookal ben je niet akkoord.
    Punt uit.
    :Y)


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    toch is dit topic niet verkeerd, ik wil ook weten waarom mensen Justin haten. Hij heeft de haters niks aangedaan. Als mensen mij haten wil ik ook weten waarom. Justin is belangrijk voor mij, dus wil ik weten waarom mensen hem haten.


    What by Zeus' beard is going on????

    xNiallerx schreef:
    toch is dit topic niet verkeerd, ik wil ook weten waarom mensen Justin haten. Hij heeft de haters niks aangedaan. Als mensen mij haten wil ik ook weten waarom. Justin is belangrijk voor mij, dus wil ik weten waarom mensen hem haten.

    Dat is hier al 500x uitgelegd, als je het nu nog niet weet, lees dan de hele topic nog eens & nog eens tot je het weet.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Dat is hier al 500x uitgelegd, als je het nu nog niet weet, lees dan de hele topic nog eens & nog eens tot je het weet.

    ik weet het nu ook wel (ook al slaat het nergens op) maar dit was gewoon een uitleg waarom dit topic gewoon kan en dat er niks mis mee is als je wil weten waarom mensen justin haten..


    What by Zeus' beard is going on????

    xNiallerx schreef:
    (...)
    ik weet het nu ook wel (ook al slaat het nergens op) maar dit was gewoon een uitleg waarom dit topic gewoon kan en dat er niks mis mee is als je wil weten waarom mensen justin haten..

    Alles fans willen weten waarom ze Justin haten, die dat Justin niet leuk vinden geven hun mening, en dan gaan die fans weer koppig doen van ja maar en ja dit, gewoon om niet te zien/horen wat ze negatief te zeggen hebben over Justin. Sorry hoor maar als je zo'n topic opent moet je er maar tegen kunnen dat ze slechte dingen zeggen over deze jongen en is er geen enkele reden om zo te reageren tegen de 'haters'. Je zegt zelf 'het slaat nergens op', waarom blijf je er dan over door gaan? Het is hun mening waarom ze Justin niet mogen, punt uit, einde verhaal, accepteer hun mening en ga verder. Jullie vroegen om hun mening dus ga nu niet koppig gaan doen omdat ze iets slecht zeggen over hem.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik haat hem niet, aangezien hij is weggezakt op quizlet. Ik heb hem ook nooit gehaat want je moet wel heel veel fout doen bij mij wil ik je haten. Ik vond alleen de hype rondom hem een beetje vervelend.


    Life is hard and then we die

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Alles fans willen weten waarom ze Justin haten, die dat Justin niet leuk vinden geven hun mening, en dan gaan die fans weer koppig doen van ja maar en ja dit, gewoon om niet te zien/horen wat ze negatief te zeggen hebben over Justin. Sorry hoor maar als je zo'n topic opent moet je er maar tegen kunnen dat ze slechte dingen zeggen over deze jongen en is er geen enkele reden om zo te reageren tegen de 'haters'. Je zegt zelf 'het slaat nergens op', waarom blijf je er dan over door gaan? Het is hun mening waarom ze Justin niet mogen, punt uit, einde verhaal, accepteer hun mening en ga verder. Jullie vroegen om hun mening dus ga nu niet koppig gaan doen omdat ze iets slecht zeggen over hem.

    Ik ben niet koppig en ik kan er best tegen als mensen hem haten, ik vind alleen dat het nergens op slaat. Dat is gewoon mijn mening.


    What by Zeus' beard is going on????

    Ik haat Justin Bieber niet maar ik mag hem ook niet echt. Soms doet hij echt dingen waarvan ik denk, waarom doe je dat nou in vredesnaam? Dat is alleen bij de dingen die ik hoor of lees aangezien ik niet ga uit zoeken wat Justin Bieber 24/7 doet. Ik bedoel, op twitter is hij niet echt interessant als ik eerlijk ben.

    Trouwens iedereen die beroemd is, heeft haters. Maar ik weet zeker dat je dat al wist.


    Physics is awesome

    xNiallerx schreef:
    (...)
    Nee, je hoeft hem niet leuk of schattig te vinden, maar het is niet nodig om iemand te haten die je niet echt kent, toch? Niemand voelt zich er beter door dus kan je beter je mond houden als je niks aardigs weet te zeggen.


    Lekker aanvallend ben jij, is het de tijd van de maand?

    Ik moet niet iedereen respecteren als ik dat niet wil.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ik haat hem niet, ik ben gewoon geen fan. Het spijtige vind ik aan artiesten dat ze vanaf ze beroemd zijn gaan zweven en diva's worden. Je kent hem ook helemaal niet in het echt, misschien is het wel een echte etter.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.