• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.





    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    topic 8

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:32 ]

    Summer Melody Night

    "Lief om te horen dat je op je op mij staat te wachten en dat noem ik inderdaad geluk" zeg ik nog steeds een glimlach. "Ik was opzoek naar iemand die mee gaat naar het dorp of die van plan was om daar naartoe te gaan"

    [tot straks]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    Ik grinnik en kijk haar aan. 'Dus wat zou je willen dat ik nu doe dan?' vraag ik haar grijnzend terwijl ik haar blijf aankijken.

    Bonita
    lichtjes grijns ik tegen zijn lippen. ik begin sneller te bewegen en bijt zacht op zijn lip voor toegang


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Aileen Megan Lockwood

    Ik kijk hem bedenkelijk aan. "Wat ik zou willen is dat jij zegt wat je in gedachten hebt" zeg ik met een onschuldige glimlach die weer rond mijn lippen speelt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    'Nee, ik vraag wat jij zou willen wat ik ga doen'zeg ik grijnzend en kijk haar aan. 'Vertel maar' grijns ik en kijk haar aan.

    Jayden Mason Howard

    Ik voel dat ze sneller gaat. Ze bijt op mijn lip voor toegang en ik open heel langzaam mijn lippen. Ik laat haar tong binnen en speel een vurig liefdes spel.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    ik verhoog steeds mijn tempo. mijn tong speelt vurig mee met het liefdes spel. mijn handen woelen door zijn haar


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    Ik kreun zacht haar naam en voel mijn spieren zich aanspannen. Ik leg mijn handen om haar borsten en masseer ze zachtjes.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    genietend kreun ik zijn naam en leg mijn hoofd in me nek. ik begin op mijn snelste tempo te bewegen terwijl de kreunen over mijn lippen heen rollen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard.

    Ik kreun haar naam en voel dat ik ga komen. 'Ik kom' kreun ik en met een luidde kreun kom ik klaar.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    met een glimlach kijk ik hem aan. met een diepe blos op mijn wangen draai ik ons weer om. 'nu ik nog' zeg ik met een speels lachje


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Aileen Megan Lockwood

    "Wat ik zou willen dat je gaat doen behalve dat je niet zo gemeen doet en gewoon mijn vraag van net beantwoord " zeg ik bedenkelijk en kijk hem aan. "Ik wil dat je je ogen sluit en mijn vraag eerlijk beantwoord" zeg ik grijnzend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'I volunteer!' roep ik en ik steek mijn hand in de lucht, mijn een brede grijns kijk ik haar aan. Dit gesprek faalt, heel hard.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    Ik schiet in de lach en kijk hem aan. "Mijn zoektocht is bij deze dan afgelopen en blijkbaar denk je op dit moment precies hetzelfde als mij"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    'Welke vraag?'vraag ik, ik wist echt niet welke ze bedoelde, ze had er al meer gevraagd. 'Je hebt er veel te veel gevraagd'zeg ik lachend en por even in haar zij.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 22:08 ]