• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.





    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    topic 8

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:32 ]

    Jayden Mason Howard

    Ik grijns en zet mijn handen naast haar hoofd neer. Ik begin snel in haar te stoten terwijl ik mijn lippen op de hare plant.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brady Wright
    'Heujj, high-five!' ik steek mijn hand op en kijk haar afwachtend aan, ik en Summer samen zijn echt een gestoord stel.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aileen Megan Lockwood

    "Ik wou weten wat je in gedachten heb, maar dat mocht in niet aangezien je het aan mijn vroeg. Toch wil ik dat nog wel weten" zeg ik grijnzend. "Die andere vraag moet nog gesteld worden en niet doen want daar kan ik dus echt niet tegen" voeg ik eraan toe als hij in mijn zij port.

    Summer Melody Night

    Ik geef hem een high-five en kijk hem aan. "Waar gaat dit hele gesprek eigenlijk over en hoe komen we er steeds weer op?" vraag ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita
    Zacht en genietend kreun ik tegen zijn lippen. Helemaal aan het vergeten dat ik nog een test moet halen.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayy
    Twijfelend buig ik me naar voren. Daarna schakel ik mijn gedachte uit, ik moest het gewoon doen. Ik druk mijn lippen op de hare, voor ongeveer 3 seconde en kijk haar daarna twijfelend aan, wachtend op haar reactie. Als ze het niet wou was ik dus waarschijnlijk nu een vriendin verloren.

    Brady Wright
    'Ik heb geen idee,' zeg ik lachend, 'maar kom dan gaan we naar de stad, misschien zijn daar nog wel leuke dingen te doen,' zeg ik en ik trek haar mee.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aileen Megan Lockwood

    Even kijk ik hem verbaasd aan, maar als snel krijg ik een glimlach op mijn gezicht. Als hij me twijfelend aankijkt open ik mijn mond om wat te zeggen, maar sluit hem al snel weer gezien er geen zinnig woord uitkwam. Ik buig me naar voren en druk mijn lippen op de zijne. Hopend dat dit antwoord duidelijk genoeg was.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Summer Melody Night

    "Jammer ik hoopte echt dat jij het wel zou weten" zeg ik lachend en loop met hem mee. "Het zal toch wel en zo niet dan is er een kans dat we snel weer terug zijn op de camping" voeg ik er nog steeds lachend aantoe.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    Ik glimlach tegen haar lippen aan en kus haar terug. Gelukkig, ze wou het wel. Ik sla mijn andere arm ook om haar heen en trek er wat dichter tegen me aan.

    Brady Wright
    'Jup,' niet veel later komen we aan in het dorp, mijn oog valt op twee zoenende mensen.
    'Zijn dat niet...'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    Ik volg zijn blik en al snel word me duidelijk wat hij. "Jayy en Aileen inderdaad" maak ik zijn zin af. "Tenminste als je dat ook in gedachten had en wou zeggen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Ja die bedoelde ik,' ik geef Jayy snel een knipoog en trek Summer dan mee, 'kom dan gaan we naar de muziek winkel.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aileen Megan Lockwood

    Ik glimlach tegen zijn lippen aan terwijl ik mijn ene hand in zijn nek liet rusten, en de andere liet afdwalen naar zijn borstkas..
    Na een tijd verbreek ik de kus, en kijk hem glimlachend aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Summer Melody Night

    "Blijkbaar denken we dan weer eens hetzelfde en kloppen onze gedachten ook weer" zeg ik lachend en loop mee naar de muziek winkel.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    ik glimlach terug en kijk daarna even om me heen. Daarna kijk ik weer terug naar Aileen met een grote glimlach. ' zullen we nog wat gaan doen?' vraag ik aan haar.