• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.





    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    topic 8

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:32 ]

    Brady Wright
    'We kunnen naar het dorp gaan,' bedenk ik me plotseling, 'ik wil nog even kijken voor een nieuwe capo en misschien kunnen we ook nog wat leuke gitaar boeken vinden.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aileen Megan Lockwood

    "Oke dan weet ik dat ook" zeg ik glimlachend. "Maar trouwens ik stelde het als een vraag maar meende het wel. Blijkbaar dacht je nu wel anders dan mij" zeg ik met een onschuldige glimlach.


    Summer Melody Night

    "Klinkt als een goed plan" zeg ik en stop het liedje dat inmiddels al wat droger is in mijn zak. "Dan kunnen we gelijk voor beide dingen kijken".
    Ik kijk even rond. "Wil je er gelijk naartoe?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eleanor Rose Duncan.

    Omdat ik nog niet helemaal tevreden ben over de melodie loop ik naar de camper en pak mijn capo. Ik loop weer terug naar de boom en zien dat mijn liedjes door de lcuht vliegen. Ik vloek binnensmonds en leg mijn gietaar neer bij de boom. Ik pak zoveel mogelijk blaadjes van de grond en veeg mijn haar uit mijn gezicht. Ik spring en pak een blaadje uit de lucht.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayy
    Ik grijns en sla een arm om haar heen. 'Dus jij had dit in gedachte?'vraag ik grijnzend en trek er wat tegen me aan. Ik glimlach even onschuldig en kijk daarna om me heen.

    Brady Wright
    'Ja, ik denk het wel. We hebben toch niks anders te doen. Alleen zou ik je wel even omkleden aangezien je nog steeds nat bent en ik trouwens ook,' zeg ik met een scheve glimlach.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aileen Megan Lockwood

    Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder. "Misschien niet of misschien wel, wie zal het zeggen" zeg ik met een nog steeds een onschuldige glimlach die rond mijn lippen speelt.

    Summer Melody Night

    "Dat hebben we inderdaad niet dus lijkt me een goed plan" zeg ik, maar erna kijk ik van hem naar mijn kleding en knik dan. "Misschien is dat inderdaad toch wel een beter plan"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    Ik loop naar binnen trek snel droge kleren aan en loop dan naar buiten waar ik op Summer wacht. Ik leun tegen te muur aan en kijk een beetje doelloos voor me uit.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jayy
    Ik grijns en ga wat dichter tegen haar aan zit. 'Dat beschouw ik maar gewoon als een ja'grinnik ik en kijk haar even aan.

    Summer Melody Night

    Ik loop naar binnen, pak droge kleding die ik aantrek en loop dan weer naar buiten toe. "Mag ik vragen op wie je staat te wachten?" vraag ik met een onschuldige glimlach als ik achter Brady sta.

    Aileen Megan Lockwood

    Ik kijk hem glimlachend aan en knik. "Misschien denk je dan inderdaad wel het juiste en weer eens hetzelfde als mij" zeg ik zachtjes.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    Ik schrik op en begin te lachen als ik Summer zie, 'op niemand, hoezo?' grijns ik en ik trek haar tegen me aan, 'maar misschien kan ik wel op jou wachten als je dat wil?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bonita
    Lief zoen ik hem terug. Langzaam laad ik zijn vriend in me glijden en begin rustig te bewegen onder de zoen door.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer Melody Night

    "Het leek alsof je op iemand stond te wachten en dan was ik gewoon weer weg gegaan" zeg ik glimlachend. "Maar wat als ik inderdaad wil/hoopte dat je op mij stond te wachten?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Dan heb je geluk, want dan sta ik op jou te wachten,' zeg ik tegen haar, 'en wat was jij aan het doen, was jij iemand aan het zoeken?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [*gaat olympische spelen kijken* tot straks!]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jayden Mason Howard

    Ik zoen haar teder terug en laat een kreun onder de zoen door ontsnappen. Ik sluit mijn ogen genietend en leg mijn handen op haar heupen. Ik trek haar heupen naar onder als teken dat ik meer wil.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †