• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.





    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    topic 8

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:32 ]

    Brady Wright
    'Misschien wel, misschien niet,' plaag ik, 'maar voor jou. Tja, nou vooruit dan, kom dan gaan we zwemmen!' ik trek Summer mee naar buiten, 'wil je je persé eerst omkleden of mag je ook zo in het water?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    "Het zou kunnen maar of het heel slim is zou ik niet weten. Ach daar komen we zo vanzelf wel achter" zeg ik grijnzend en loop mee naar buiten toe. "Fijn dat je uiteindelijk toch van gedachten bent veranderd en laten we dan maar gaan zwemmen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    Ik ga zachtjes achter haar lopen en als we voor de rivier staan geef ik haar een duwtje, waardoor ze zo het water in plonst.
    'En is het slim?' vraag ik lachend.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    Ik kom weer boven en kijk hem aan. "Met deze kleding zwemmen of dat je me in het water duwde, want het eerste wel en het tweede niet" zeg ik met een onschuldige glimlach. "Daar bestaan alleen het woord wraak voor"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Oh damm it! En het ging over het eerste, maar ik denk dat ik beter kan gaan rennen, right?' en voordat ik antwoord krijg begin ik te rennen, 'help me, Summer gaat me vermoorden!' schreeuw ik over de camping.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    "Bedanktvoor het doorgeven dat het over het eerst ging" zeg ik voor hij begint met rennen en zwem dan naar de kant waar ik ga zitten. "Blijf dat maar denken en blijf vooral ook maar door rennen" roep ik grijnzend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Doe ik!' schreeuw ik terug en ik ren richting het huisje, snel ren ik naar me kamer en doe de deur op slot in mijn kamer blijf ik stom rondjes rennen, wat ze had toch gezegd dat ik moest blijven rennen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    Ik schiet in de lach als hij denkt dat ik het nog serieus meen ook en blijft door rennen. "Je kan dan heel lang blijven rennen aangezien het maar een grapje was" roep ik lachend, maar weet niet of hij het nog hoort.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 13:33 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    Ik hoor Summer vaag iets in de verte roepen over rennen en stop dan maar, ik plof op mijn bed en wacht tot ze hierheen komt. Met een grote grijns staar ik naar het plafond.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    Als ik merk dat hij het niet hoorde, sta ik op en loop rustig naar zijn kamer toe. Als ik de deur wil openen merk ik dat die op slot zit. Iets wat me nog harder doet lachen. "Brady doe die deur alsjeblieft open"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Brady doe die deur alsjeblieft open,' hoor ik Summer zeggen.
    'Echt niet, dan ga je me vermoorden,' zeg ik nep bang.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    "Dat doe ik echt niet" zeg ik lachend. "Misschien alleen als je die deur niet opent en vergeet niet dat ik aan karate doe dus die deur desnoods ook zonder jou hulp open krijg"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    Ik haal de deur langzaam van het slot en open hem.
    'Please don't kill me,' zeg ik terwijl ik me achter mijn armen verberg.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Even eten, brb]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    "Ik ga je echt niet vermoorden" zeg ik en kijk hem aan. Dit was gewoon weg lachwekkend. "Dat beloof ik je en waarom zou ik dat eigenlijk doen?".

    [eet smakelijk]

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 14:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer