• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 16:56 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora sloot haar ogen terwijl een gelukzalig kreuntje haar mond verliet, en haar lichaam warm werd vanbinnen, misschien zelfs ook van buiten? Eleadora greep naar haar andere pols waar een zwart elastiekje om verwikkeld zat, waarna ze deze in haar haren bond, en ze niet stopte met het bewegen van haar heupen. Ze keek Julio even aan met een klein glimlachje, waarna ze weer voor over boog en zachtjes in zijn onderlip beet waarna ze er langzaam overheen likten. Eleadora legde haar hoofd in haar nek terwijlze Julio zijn naam kreunden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ga zo denk ik. Ben de afgelopen dagen drukjes geweest en was vanmorgen supervroeg op.. Nouja, voor vakantie dan.. Wil echt ff pitten. K reageer nog wel een keertje met die man.. en Julio]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 1:13 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    De schokken gaan nog door, maar niet zo hard meer. Dan loopt de man naar iets, maar ik kan het niet zien, omdat mijn hoofd vast zit. Maar dat betekent niet dat ik geen oren heb. Ik ben een mens dat heel erg op details let. Hij pakt iets, en ik spits mijn oren om te luisteren naar wat. Dan komt hij terug, ik weet niet wat hij gaat doen. En dan valt het apparaat stil. Hi heeft het apparaat uitgezet. En ik tril nog steeds af en toe. Ik voel me verzwakt, maar ik raap mijn energie bij elkaar. Dit kan nog niet alles zijn. 'Wat ga je doen?' vraag ik wantrouwend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    Een rilling loopt door me heen als Eleadora eerst mijn onderlip 'behandeld,' om vervolgens mijn naam te kreunen maar niet te stoppen met bewegen. Nu ze haar haren in een staart heeft leg ik mijn handen op haar heupen, zodat ik haar weer aanraak, terwijl ik met mijn ogen maar haar lichaam en vooral haar ogen kijk. Ze is zo wat ik wil. Maar ook alles waar ik nu naar verlang.. nog meer zelfs. Ik hou gewoon kapot veel van haar.

    Marcell/Man
    "Helemaal niks.. Als jij je rustig en stil weet te houden." Dat is waar. En omdat ik denk dat het niet lang gaat duren voor ze begint te protesteren heb ik een hulpmiddel bij de hand.

    [Ikkea ga. Trusten everybody! Xx]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 1:27 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    I didn't say this

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 1:26 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 1:27 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    1DLovertje schreef:
    {Weet je niet meer te reageren? ;)}


    [Oké, die zit. Ik blijf nog wel ff ^^ Maar EVEN hoowr... btw, it's your turn.]


    Stop acting normal. It gets bored.

    1DLovertje schreef:
    Naomi Micheal

    Met tegenzin haal ik toch mijn lippen van de zijne, wat me een vragende blik van Ian opleverd. 'Ik denk niet dat dit zo leuk is om naar te kijken voor de anderen.' zeg ik dan toch. 'Och, weetje wat, fuck it. Dan kijken ze maar de anderen kant op' zeg ik en druk mijn lippen weer op de zijne.


    {Ians' Turn.}


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik Lach. 'Goh je meent het.' Ik grinnik en ga recht op zitten. 'Dan moeten we onze tijd maar anders verdoen.' Ik grinnik en denk na. Wat zouden we kunnen doen? Ik zou het zo snel even niet weten. Ik bijt op mijn lip en kijk Naomi met een glimlach aan. 'Hoe gaan we onze tijd dan verdoen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ja was even hoofdstukje lezen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    'Helemaak niks.. Aks jij je rustig en stil weet te houden.' zegt hij. En ik beweeg weer even spastisch door de lange tijd dat er stroom door me is gedaan. Ik ga beredeneren. Iets wat klein moet zijn, om het te verbergen, wat me rustig moet houden, me stil moet houden. Het moet iets zijn dat me knockout maakt, omdat ik anders toch wel schreeuw. En een angst bekruipt me. 'H-het i-is toch g-geen verdovings-s-spuit?' en ik kijk hem angstig aan. Mijn grootste angst in de wereld, naalden. 'Toch niets met n-n-naalden?' en ik probeer me los te bewegen maar dat heeft geen zin.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amor8 schreef:
    (...)

    [Oké, die zit. Ik blijf nog wel ff ^^ Maar EVEN hoowr... btw, it's your turn.]


    [Het is niet mijn beurt want ik doe niet mee aan een van de twee gespreken.. Uhum, of handelingen. Haha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Yay!
    Je blijft nog even (: ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Zolang jij je stil houdt doe ik niks. Anders laat ik je lekker slapen" Zeg ik. "Maar ben je serieus bang van die kleine naaldjes, terwijl je de rest allemaal aandurft?" Ik weet dat ik het niet mag vragen, maar als ze praat is ze misschien rustig en hoef ik haar niet te kwellen. En ik ben serieus nieuwsgierig.


    Stop acting normal. It gets bored.

    1DLovertje schreef:
    (...)

    [Het is niet mijn beurt want ik doe niet mee aan een van de twee gespreken.. Uhum, of handelingen. Haha!]


    [Faal XD]


    Stop acting normal. It gets bored.