• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 16:56 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [kijk Naomi, Ian snapt het :'D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Haha, maar ik ben gewoon een dom persoon die zich op het moment schuldig voelt.... Haha. Nee, ik ben zelf onozel. Haha.}


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal

    'Je hebt gelijk, ik voel me alleen zo schuldig.' zeg ik dan maar. En leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Ik hoop alleen dat ze niks ergs met haar doen.' zeg ik dan zuchtend. 'Oke, genoeg gejammer van mij, laten we het over iets anders hebben, want ik wil dit zo snel mogelijk vergeten.' zeg ik dan en kan weer glimlachen en kijk naar Ian.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marcell/Man
    Leslie krijgt het nu echt moeilijk. Ik verminder de schokken snel, ik wil haar bij bewustzijn houden. En echt niet alleen omdat ze de kwelling dan meemaakt. Nee, ik wil gewoon niet dat ze buiten westen raakt, omdat al zoveel mensen dit overleefd hebben, verlangd hebben naar de dood. En Leslie.. Ze was hier gewoon anders in. Ze is speciaal. En we moeten zéker een beetje zuinig op haar zijn, omdat ze echt talent heeft. Net zoals zovelen voor haar.. "Niet schreeuwen. Je maakt het jezelf zoveel moeilijker als nodig" Dat laatste fluister ik. Ik mag het eigenlijk niet zeggen en het is enorm dom om dat tóch te doen bij een meisje als Leslie in de buurt..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik voel dat de schokken minderen. En daardoor maak ik alles bewuster mee. Ook de pijn. En ik kreun weer van de pijn. 'Niet schreeuwen. Je maakt her jezelf zoveel moeilijker als nodig is,' en het laatste is gefluister. De schokken trekken nog steeds door mijn lichaam. Maar ze zijn zachter dus krijg ik weer meer kracht. 'Ga verdomme janken ofzo,' zeg ik dan. 'En het is dán nodig. Het is groter dan, en even groot als. Om een voorbeeld te noemen.' zeg ik tegen hem. Weer gaat er een traan over mijn wang. Dan schreeuw ik weer. Ik begin die schokken en het zwart zat te worden. Ik word er bang van.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik glimlach en knik. Ik ga met mijn hand door haar haren en druk een kus op haar kruin. 'Je hoeft je niet schuldig te voelen. Het komt allemaal wel goed.' Ik glimlach even en denk na. 'Waar wil je het over hebben?' Ik kijk haar vragend aan. 'En jij bepaalt. Ik praat overal over mee. Zelfs kleding,' grinnik ik en grijns even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Marcell/Man
    "Nee" Zeg ik hard. Ja, ik weet dat ik Leslie net geholpen heb, maar het lijkt alsof het alleen maar erger is en ze klinkt enorm boos. Wat ik ook snap. IK doe haar dit tenslotte aan. "En zeur niet over mijn Nederlands. Dat gaat je helemaal niks aan, je weet toch wat ik bedoel?" Snauw ik. "Waar bemoei je je eigenlijk mee?" Een woedevlaag trekt door me heen en ik moet me inhouden de stroom niet nog wat harder te zetten. Ik doe het niet, terwijl ik toekijk hoe ze pijn lijdt en een emotieloze stemming door mijn lichaam sijpelt.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    'Serieus?' zeg ik dan lachend. 'Over kleren?'' zeg ik en dan begin ik echt op zo'n meisje toon te praten. 'O my god, heb je die nieuwe tas van Louis Vuitton gezien, zo geweldig en oh zo mooi.' zeg ik dan lachend. 'Nee, dat is niet echt mijn ding.' zeg ik nog steeds lachend. 'Nee we gaan het hebben over hoe jij die stipact gaat doen.' zeg ik dan en schiet dan echt in de lach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik sluit mijn ogen en maak een mopperend geluid. 'Dat ga ik niet doen lieve schat.' Ik open mijn ogen weer en kijk Naomi aan met een speelse grijns. 'Tenzij...' Ik grinnik. 'Jij dat eerst doet.' Ik grinnik en doe een wenkbrauwwiebel. 'Maar nee. Het is leuker als jij dat doet. Ik verzin wel wat anders, beloofd.' Ik grijns en geef haar een kus.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    En ik weer dat hij verdomme alleen toe kijkt hoe ik pijn lijd. Sadistische man. Dat zijn ze allemaal hier. Ondanks dat ik geschreeuwd heb zijn er geen maatregelen getroffen. Maar hij is wel boos op me geworden. Toch komt het zwart af en toe nog. En ik blijf weer gillen. Ik wil die schokken niet meer. En meer tranen gaan over mijn wangen. Dit is een hele lange straf. Door mijn eigen schuld. Ik kom er wel weer boven op, maar niet voordat ik heb laten zien dat ik tegenstribbel. En ik trek mijn lichaam weer samen als er weer een pijn golf komt. Maar ik kan me niets samen trekken of wat dan ook want ik zit vastgebonden. En ik schreeuw weer. Want als hij dat ding hoger zet ga ik waarschijnlijk dood. Dus moet hij wel iets anders doen, iets waarbij ik hoop dat het duister weg blijft.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 0:18 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    'Je wil dat ik een stripact doe.' zeg ik dan lachend. 'We zullen zien.' zeg ik dan met een wenknrauw wiebel. 'Maar dan wil ik eerst weten wat jij gaat doen, anders doe ik het niet.' zeg ik dan lachend.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 0:20 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Kleine zweetdruppeltjes speelde nu ook op Eleadora haar hoofd terwijl een vuurrode blos op haar wangen stond, en wat plukken van haar haar voor haar gezicht bungelden. Eleadora beet op haar onderlip terwijl ze haar ogen sloot en fluisterden. "Si,te amo!" Een andere kreun verliet haar mond terwijl Eleadora haar heupen iets sneller bewoog en ze haar lippen rond zijn tepel vouwden en er zachtjes in beet.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ian Silvas

    Ik lach en denk na. 'Ik weet het.' Ik kijk haar aan. 'Ik regel een lekker etentje voor ons. En huur dan het park ik Toronto af. In het park daar is water en daar drijven allemaal lichtjes op terwijl wij daar naast zitten met pizza en cola en weet ik veel wat allemaal.' Ik kijk haar aan. 'Jij stripact. Ik bezorg je een geweldige dag in Canada.' Ik kijk haar aan. 'Met dingen die niemand anders ooit zal zien.' Ik grinnik en geef haar een kus. 'Hebben we een deal?' ik lach even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Marcell/Man
    "Doet het nog zo'n pijn?" Mompel ik. Het apparaat zou nu toch echt heel veel zachter moeten gaan, staat ook niet hard meer. Ze zou.. Ik weet niet of het aan het apparaat ligt. Misschien komt nu haar angstverwerking. "Leslie? Wat voel je?" Misschien een domme vraag, maar ik moet het voor de zekerheid weten. "Zijn er nog harde schokken?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    'Jij wil die stripact volgensmij wel heel graag.' zeg ik dan grinnikend. 'Maar oke deal, dit kan ik toch ook niet weigeren, een romantische date in een park in Toronto met pizza.' zeg ik dan lachend en druk een vluchtig kusje op zijn lippen. 'Deal.' zeg ik dan nog eens.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp