• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…


    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 zinnen.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionairy
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords

    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionairy
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn

    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame

    Rollenstorie

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 18:13 ]


    ~

    [Vlgens mij vond ik Ben superschattig in het rollentopic :Y) helllooooow Ben ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Darryll Wade
    Ik hoor ergens vaagjes een bel en druk op het knopje waardoor de deur open gaat. "Ey Darryll ik ben toch niet te vroeg hoop ik" hoor ik Kate roepen. "jawel je bent de eerste" roep ik terug. Ik pak de twee coctails van de bar en duw de ene in de handen van Kate, "proost op een goede nieuwe crew, tenminste als ze mee willen doen" zeg ik. Ik grijns even en drink het ineenkeer leeg. "DJ SPIN THAT BEAT" hoor ik mijn neef roepen achter de bar en hij doet het ook.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    jaimyhoi schreef:
    [Vlgens mij vond ik Ben superschattig in het rollentopic :Y) helllooooow Ben ^.^]


    [haha, hellow Julliet! Even kijken hoe julliet eruit ziet :P]


    Blub.

    Julliët Elisabeth Day
    De deur gaat open en ik stap naar binnen. De muziek gaat toevallig net aan en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Als ik naar binnen loop zie ik twee jongens en een meisje. Waarschijnlijk de leiders van een crew, en dan nog een onbekende jongen. 'Hoi,' zeg ik met een glimlach. Het is hier echt freaking awesome. 'Ik ben hier zo te zien aan het perfecte adres.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet eten! Verschrikkelijke mensen hiero D: verschrikkelijke timing ^^

    Maar ach, we eten toch wel snel. Ben zo snel mogelijk terug! <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kate Charlize Skye Woods
    'Jawel je bent de eerste.' Roept hij terug. Ik knik en ik zie hem aanlopen met twee coctails en duwt er een in mijn handen. "Proost op een goede nieuwe crew, tenminste als ze mee willen doen" Zegt hij. Ik knik. 'Proost.' Zeg ik vrolijk. Ja ik was vrolijk. Ik Drink de Coctail op en pak er vrolijk nog een. Er komt een meisje aan. 'Hallo.' Zei het meisje. Ze was joger dan mij, maar dat verwachtte ik iedereen eigelijk wel. Niet dat ik er wat tegen had. 'Heey.' Zeg ik terug. Ik pak een Coctail en druk hem in haar handen terwijl ik vriendelijk glimlach.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 16:58 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik moet even mijn pannenkoeken gaan maken hoor, want ik heb honger. ben zo terug, en dan kotm Anthoyn ook naar binnen. ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ben James Edwards


    Ik stap de bus uit en kijk naar het sms'je om te zien waar het feest is. Ik bel aan en wacht tot de deur geopend word. Er verschijnt een redelijk lange jongen met een getinte huid, gespierd met een tattoo op zijn arm. 'Klopt het dat ik een sms van je heb gekregen?' Vraag ik en schenk hem een glimlach.


    Blub.

    Darryll Wade
    "Volgens mij ben ik op het perfecte adres?" vraagt een meisje, waarschijnlijk degene die aangebeld had. "Ja dat klopt, neem lekker wat te drinken en Enjoy" De bel gaat nogmaals en ik doe open. Er staat een jongen met een rode broek, wit shirt en een snapback. "Klopt het dat ik een sms van je heb gekregen?" Ik glimlach naar de jongen. "Dat klopt helemaal, ik ben Darryll. Kom binnen, neem wat te drinken bij de bar, dans geniet" Ik stap opzij en sluit de deur achter hem


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alessandra Phoebe Mercer
    Vanmiddag had ik één of ander vaag sms'je gekregen over een feest. Mijn eerste gedachte was hoe ze in godsnaam aan mijn nummer gekomen zijn. Eigenlijk was ik van plan niet te gaan maar aangezien ik toch niks belangrijks te doen heb kan ik net zo goed wel gaan. Nadat ik heb gedoucht, mijn make-up heb gedaan en mijn kleren heb aangetrokken loop ik mijn kamer uit. Nadat ik mijn huisgenoten gedag heb gezegd loop ik het huis uit en houd ik een taxi aan die net voorbij rijdt. Ik stap in en geef de chauffeur het adres van de flat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ben er weer ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julliët Elisabeth Day
    Ik word gelijk verwelkomd door zowel de jongen als het meisje. De jongen zegt dat ik maar lekker wat drinken moet pakken en genieten, en het meisje drukt een cocktail in mijn handen. Ik glimlach naar haar en neem hem aan. 'Heey.' zegt ze terug. Er komt nog een jongen binnen. Hij ziet er aardig uit. Ik pak maar gelijk nog een cocktail en druk hem dan in de jongen zijn handen. 'Ik kreeg er ook een in mijn handen gedrukt, dus hier, heb jij een cocktail.' zeg ik dan tegen hem. En ik glimlach naar hem.


    [Dit is tegen Ben ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ mijn topics]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (> Mijn topics.
    Even alles bij lezen, maar kan ze alvast ergens naartoe?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ben James edwards

    "Dat klopt helemaal, ik ben Darryll. Kom binnen, neem wat te drinken bij de bar, dans geniet" Zegt de jongen.
    'Ben.' Zeg ik en loop naar binnen. Ik loop richting de bar en krijg een cocktail in mijn hand gedrukt.
    'Ik kreeg er ook een in mijn handen gedrukt, dus hier, heb jij een cocktail.' Zegt het meisje. Ik grinnik.
    'Dan druk ik er straks ook maar een in iemand zijn hand.'

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 17:19 ]


    Blub.