• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…


    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 zinnen.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionairy
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords

    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionairy
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn

    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame

    Rollenstorie

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 18:13 ]


    ~

    Julliët Elisabeth Day
    Ik luister naar de speech van de jongen, Darryl dus. Hij weerspiegelt zo'n film ding voor. Ja, een familie. Ja en wedstrijden, wauw, allemaal mooi. En hij gaat er van uit dat we er allemaal mee instemmen. Anders waren we hier toch niet? Ik vertrouw mensen niet zomaar, dus ik zie ze niet gelijk als een familie. Zelfs niet gelijk als vrienden. Zoals Ben, aardige jongen, maar ik ben niet gelijk bevriend met hem. 'Zo dus je bent een danser?' vraagt Ben dan aan me. Ik glimlach even naar hem. 'Ja,' zeg ik dan. 'Een danser. Met dors,t ik ga drinken halen.' en dan loop ik richting de bar en vraag glimlachend om nog een cocktail. Dan zie ik een meisje staan. 'Hoi.'

    [Tegen Demi ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben eten, tot zo]


    Blub.

    Darryll Wade
    "Mooie speech, zullen we weer dansen?" Nog voor ik op Kate haar vraag in kan gaan, komt er een meisje op me afgelopen. "je weet dat het voor sommige mensen erg fout kan klinken hé?" Glimlacht het meisje en kijkt me even doordringend aan met haar kristalblauwe ogen. "Tenminste, voor mij wel" Ze likt langs haar lippen terwijl ze rond kijkt en me dan weer aankijkt. Ik kan een lichte, speelse grijs niet onderdrukken. "Fout hmm?" herhaal ik. Ik bekijk het meisje van top tot teen. Volgens mij was dit het meisje dat de heletijd spaans aan het praten was. Toevallig kon ik ook spaans spreken, gezien we een tijdje in uruguay gewoont hebben. "Hoe fout bedoel je dan?" vraag ik zacht in het spaans en haal mijn wenkbrouw even speels op.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Jheej, er praat iemand tegen Demi! Thank you, darling!]

    Demi Jones
    'Hoi' hoordde ik een meisje naast me zeggen en toen ik opkeek merkte ik dat ze het inderdaad tegen mij had. 'Hoi' antwoordde ik glimlachend, waarna ik mijn hand naar haar uitstak. 'Ik ben Demi' Mijn achternaam liet ik maar even achterwegen, voor het geval ze me dan zou herkennen als het meisje uit een andere crew. Dat meisje was ik namelijk niet meer, of... beter gezegt, die crew had ik niet meer. Daar was ik namelijk uit gegooit.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Even eten]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Alleshia Vanessa Ripoll
    Een meisje stond naast de jongen, maar ik schaamde me nergens voor. Als ik wilde zou ik hier nog naakt gaan rondrennen, al zou ik daar nog wel even mee wachten, dacht ik grinnikend en keek de jongen weer terug aan toen er een lichte, speelse grijns op zijn gezicht was te zien. “Fout hmm?” herhaalde hij en ik knikte uitdagend, waarna ik merkte dat hij me van top tot teen bekeek. “Hoe fout bedoel je dan?” kwam er zacht uit zijn mond en haalde even speels zijn wenkbrauw op, waardoor ik begon te grijnzen. Hij had Spaans gesproken, I like. “Spaans? Ik ben onder de indruk.” Begon ik weer in de Spaanse taal te praten, waarna ik wat speels fluisterend zei in het Spaans: “En fout als in slaapkamer-fout.” Glimlachte ik zonder enig spoortje schaamte op mijn gezicht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    {Wil er iemand met Damen (Daniël) Praten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Julliët Elisabeth Day
    'Hoi,' antwoordt ze glimlachend. 'Ik ben demi.' ze heeft haar hand uitgestoken en ik neem die van haar aan. 'Aangenaam,' glimlach ik. 'Julliet Elisabeth Day.' ik floep zo mijn hele naam eruit, automatisme. 'Houd het maar op Julliët ofzo,' zeg ik dan lachend. Ze heeft er toch niets aan om die namen te weten. Ze zou me alleen wellicht ergens van kunnen herkennen ofzo? Uit mijn oude danscrew misschien. Ze hebben me eruit gekickt. De reden zeg ik liever niet. Ik praat niet over mijn gevoelens, niet mijn diepe gevoelens tenminste. Ik neem een slok van mijn Drinken. 'We zijn nu dus een familie,' zeg ik een beetje sarcastisch. Kom op, je kent elkaar niet en gelijk noemt hij het een familie. 'Wat vindt jij ervan? De familie.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jammer voor je Elbrich, Julliët niet :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Het iriteerd jou meer dan mij blijkbaar -wbw-}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ksssttt Elbrich x'D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Darryll Wade
    "Spaans ik ben onder de indruk" zegt het meisje. Ik grinnik even. "Why? het is geen moeilijke taal" antwoord ik. "En fout, als in slaapkamer fout" antwoord ze in het fout en nu lach ik mijn witte tanden even bloot. "Slaapkamer-fout" herhaal ik even lachend. "Dus jij vatte het op die manier op hmm?" Ik kijk haar even speels aan. "Misschien zijn de rest niet zoals jij?" Ik grinnik even. "Zeg miss slaapkamerfout, hoe is jou bachata?"

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 18:58 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    {Wat zijn we weer aardig XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [wat een enthousiasme xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    WillNotLearn schreef:
    {Wil er iemand met Damen (Daniël) Praten?}


    {Iemand?}


    Don't be like the rest of them, darling