• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…


    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 zinnen.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionairy
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords

    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionairy
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn

    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame

    Rollenstorie

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 18:13 ]


    ~

    Rechazame schreef:
    [sorry lieve schat, het is een penthouse helemaal bovenin een flat, dan kan je beneden het muziek niet horen :P]



    ~

    Ben James Edwards

    'Well, what are we waiting for?' Zegt ze en begint te dansen, ik volg haar voorbeeld en begin met dansen. Wat simpele dans moves.
    Het stroomt al aardig vol en lach naar Julliët.
    Ik bekijk het meisje en jongen die naar binnen lopen en richt me weer op Julliët. Ik was wel benieuwd waarom ik een sms'je had gekregen en waarom die anoniem was, maar dat maakten niets meer uit, het was gezellig hier.
    'Oke, show me je raarste dans moves.' Zeg ik met een grijns terwijl ik al raar begin te dansen.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 17:56 ]


    Blub.

    [Kan iemand mij zeggen wat ik gemist heb en hoe ik in kan voegen met Demi? (ik ga alles terug lezen maar wil bij blijven waardoor ik even samenvatting nodig heb)]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Alessandra Phoebe Mercer
    Ik zucht iets wat geïrriteerd als de deur niet open gedaan wordt.
    De jongen rammelt wat aan de deur die blijkbaar gewoon open zat. Wat ontzettend handig. De jongen stapt naar binnen en wil de deur dan sluiten. Net als ik mijn voet er tussen wil zetten merkt hij me op. 'Ow, sorry. kom er ook in zou ik zeggen,' glimlacht hij.
    'Nou, bedankt,' mompel ik iets wat sarcastisch waarna ik langs hem naar binnen loop.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Heeee Jes ^.^ lees de allereerste post qua tekst en je weet wat je moet doen ^.^ hoe je kan instromen.

    En andere; laat Demi arriveren op het feestje, ze zijn door een nummer gesmst om te komen x'D ze kennen niemand. En voor de rest gebeurd er niets behalve dat mensen binnen komen en er twee staan te dansen]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Darryll Wade
    Ik zie dat de mensen langzamerhand beginnen te dansen. Ik grijns even breed, dit was precies wat ik wilde. Ik maak een rondje met mijn vinger naar de DJ die gelijk het liedje opzet. Ik loop langs Kate naar de dansvloer en trek haar ondertussen mee. Ik dans met haar, op deze latin dans waarmee onze heupen veel zwieren. Na ongeveer een kwart van het liedje verandert de muziek naar een wat meer dance nummer Ik laat Kate los en zodra de beat begint komen er ook wat sicke moves tevoorschijn waarvan ik zeker weet dat de nieuwelingen versteld van zullen staan, ik heb er extra op getrained


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [nvm]

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 18:02 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    'Nou, bedankt.' de sarcasme was duidelijk te horen en met opgetrokken wenkbrauwen keek ik hoe ze langs me heen liep. dat was vast de vrolijkeheid zelf. ik ging even met mijn hand door mijn haar en keek rond. ik had geen flauw idee van wie ik het smsje had gehad dus besloot ik te beginnen bij de bar, waar ik een coctail vanaf pak. ik neem een slok en kijk even naar het drankje. ach, er zat alchol in.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 18:00 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Oké, thank you darling!]

    Demi Jones
    Nadat ik een leuk jurkje aan had getrokken deed ik mijn hakken aan om vervolgens een paar straten door te lopen om bij het adres aan te komen waar het feest gegeven werd. Een paar straten van tevoren hoorde ik al muziek, waardoor er een glimlach op mijn gezicht verschijnt. Na deze straten ook door te zijn gelopen, kom ik aan bij het huis. Te laat welliswaar, maar dat was ik heel vaak. Daar zouden ze dus maar gewoon aan moeten wennen als ze mij in hun crew willen hebben. Even wil ik aanbellen, maar aangezien de muziek zo hard staat zouden ze dat waarschijnlijk nieteens horen. Daarom haal ik even mijn schouders op en loop ik naar binnen, waarna ik door loop naar de kamer waar de muziek vandaan komt. Daar aangekomen laat ik mijn ogen over de kamer gaan, zoekend naar iemand die interessant genoeg was om een gesprek mee te beginnen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Julliët Elisabeth Day
    Er stromen meer mensen binnen en Ben lacht naar me. Ik neem Ben in me op, een aardige jongen. En hij is een beetje breed gespierd. We dansen en dan zegt Ben, 'Oke, show me je raarste dans moves.' en hij grijnst maar me en ik zie hem al beginnen met raar te dansen. Ik moet even om hem lachen en zeg: 'Weet je dat wel heel zeker?' En dan begin ik zelf raar te dansen. Als een robot. 'Robotstyle,' zeg ik lachend. Boeit mij het wat andere van mij vinden. Ik kijk even naar de mensen die binnen zijn gekomen. Daar ga ik zo wel even mee praten of dansen ofzo. En ik wil nog de duidelijke reden waarom we hier nou precies zijn. 'Vond jij het niet raar om zomaar ineens uitgenodigd te worden door onbekende?' vraag ik dan aan Ben, terwijl ik verder ga met mijn robot dans moves.Dan verandert de muziek naar Latin en ik begin dan met Latin te dansen. Met mijn heupen enzo.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 18:05 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [lieverdjes, zoals ik net al zei, en in het rollentopic ook, het is in een penthouse!! let alsjeblieft eventjes op]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nuria Layla Moreno

    Ik loop rustig verder en zie een jongen en een meisje geweldige moves maken. 'Wauw' zeg ik zacht en blijf bewonderend staan. Ik glimlach en kijk rond naar iedereen. Ik had het nu al naar mijn zin. Ik sluit mijn ogen en begin dan ook op het ritme van het liedje te dansen. Ik glimlach en blijf naar de jongen kijken. Echt geweldig. Ik laat me helemaal gaan op het nummer. Dan stop ik even en pak een cocktail van de tafel. Ik neem een slok en grijns. Dit kon wel een geweldige avond worden.


    ~

    Kate Charlize Skye Woods
    Ik drink mijn Coctail op en zet hem snel neer waarna ik door Darryll op de dansvloer de getrokken. Deze Latin dans ken ik uit duizende en ik dans vrolijk mee tot het wat meer Dance word en Darryll me loslaat. Ik kijk even naar hem terwijl ik ook mijn moves laat zien op de beat. Ik kon makkelijk iets nieuws verzinnen. Het was bijna hetzelfde als mijn instinct. Ik werd een met de muziek, maar ik zag ook dat Darryll getraind had erin. Hij wou laten zien waar we duidelijk op uit waren. Hij wou ze verstelt laten staan en daarhield ik wel van. Hierdoor liet ik ook meteen mijn beste moves zien.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Demi Jones
    Toen ik zag dat bijna iedereen wel samen met iemand anders stond zuchtte ik even. Dat was het vervelende aan te laat komen, de leukste gespreks- en danspartners waren al bezet. Daarom besloot ik maar gewoon naar de tafel met hapjes en drankjes te lopen om mezelf een cocktail in te schenken en vervolgens naar de dansende mensen te kijken. Ik moest toegeven, slecht waren ze niet.


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    Demi Jones
    Toen ik zag dat bijna iedereen wel samen met iemand anders stond zuchtte ik even. Dat was het vervelende aan te laat komen, de leukste gespreks- en danspartners waren al bezet. Daarom besloot ik maar gewoon naar de tafel met hapjes en drankjes te lopen om mezelf een cocktail in te schenken en vervolgens naar de dansende mensen te kijken. Ik moest toegeven, slecht waren ze niet.


    [Misschien is het handig om de eerste post op pagina 1 te lezen :P er is een bartender]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]