• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…


    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 zinnen.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionairy
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords

    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionairy
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn

    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame

    Rollenstorie

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 18:13 ]


    ~

    Rechazame schreef:
    (...)

    [Misschien is het handig om de eerste post op pagina 1 te lezen :P er is een bartender]


    [oké. ik heb even geen zin om het aan te passen maar dan heeft ze gewoon een drankje besteld]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Alleshia Vanessa Ripoll
    Een vrouw en een man maken geweldige dansmoves en dansend loop ik naar de bar waar ik een cocktail vandaan haal om deze in één teug leeg te drinken en me bij ze te voegen op de dansvloer.
    Bijna iedereen had wel een partner, maar het maakte mij niets uit dat ik niemand had, aangezien je niet iemand nodig had om je te plezieren. Dat vond ik ten minste, nog steeds. Sowieso houd ik van dansen en beweeg ik met mijn hele hart.

    (Je kunt je bij haar voegen. 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ben James Edwards

    'Weet je dat wel heel zeker?' Zegt ze en begint raar te dansen.
    'Robotstyle,' Zegt ze lachend en begint als een robot te dansen, ik grinnik en dans met haar mee. 'Vond jij het niet raar om zomaar ineens uitgenodigd te worden door onbekende?' vraagt ze. 'Ik vond het inderdaad appart, maar ik had wel zin in een feestje.' Zeg ik en dans verder.
    'Waarschijnlijk zijn we hier om onze dance skills.' Zeg ik lachend.
    De muziek veranderd naar latin en Julliët begint met haar heupen te zwingen, ik pak haar hand en begin samen met haar te dansen.


    Blub.

    Demi Jones
    Als ik zie dat een meisje alleen de dansvloer op loopt om ook te gaan dansen verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. Als zij kan dansen zonder partner, kan ik dat ook right? denk ik bij mezelf waarna ook ik de dansvloer op loop. Zodra ik daar sta voel ik de muziek door mijn aderen stromen, waardoor ook ik de beste dansmoves liet zien die ik in me had.


    Keep your head up, keep your heart strong

    {Damn.. Ben ik weer achter de computer moet ik eten.. In iedergeval tot zo ^-^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Julliët Elisabeth Day
    Ik knik even om de dingen die Ben zegt. Wanneer het dansen dus over gaat op het Latin pakt Ben mijn hand en samen dansen we verder. Maar als de muziek over gaat op dance laat ik zijn hand weer los. Ik zie hoe het meisje en de jongen die ons uitgenodigd hebben beginnen te dansen. Ik doe mijn haar vast en als ik zie hoe ze zich uitsloven begin ik dat ook te doen. Maar nog niet op mijn best. Dan kon ik ze nog verrassen. Ik maak dance moves die ik zelf bedacht heb en dans goed. Het gaat lekker en voelt eigenlijk als ademen. Wat zij kunnen, kan ik ook, denk ik lachend. Ik doe mijn best.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Darryll Wade
    Kate gaat op me in en maakt ook wat geweldige dans moves en als het liedje is afgelopen kijk ik haar even lachend aan. Ik kijk om me heen en zie dat ze meeste al zijn aangekomen. Ik loop naar de DJ die me de Microfoon al aangeeft en het liedje dan afrond. "Yo people" zeg ik en wacht tot ik de aandacht heb. "Jullie vragen jullie zeker af, wie de sms gestuurd heeft en waarom" zeg ik. "Nou dat was ik, Darryll en mijn danspartner Kate" zeg ik. "Waarom? We hebben jullie zien dansen en jullie zijn een stel sicke maar geweldige dansers. We willen jullie graag in onze Crew hebben, wat je ook al gelezen hebt in de sms waarschijnlijk" zeg ik. Ik kijk even om me heen. "Aangezien jullie zijn gekomen, neem ik aan dat jullie het aanbod aangenomen hebt en nu dus deel uit maakt van de familie" zeg ik. Ik glimlach eventjes. "Dit feest is ook om jullie te verwelkomen. Mocht jullie ooit ergens mee zitten kun je altijd naar me toe komen. Ik woon een paar verdiepingen beneden op nummer 452. En als je meedoen verwachten we jullie volgende week op de training, Er liggen wedstrijden te wachten waar jullie flinke indruk kunnen maken. Geniet van het feest, veel plezier en je mag best dansen hoor" Ik knipoog, geef de microfoon weer aan de DJ die meteen de muziek weer aanzet


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    (@Rechazame; ik moet nu echt iets met Alleshia doen vanwege je speech. 8D -typt-)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (hahaha oke)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nuria Layla Moreno

    Ik kijk naar de jongen die zich voorstelt als Darryll. Een knappe verschijning met geweldige moves. Ik luister naar zijn verhaal en grijns breed. Ons eigen crew, dansmoves. Het klinkt geweldig. Ik krijg er nu al zin in. Ik drink mijn cocktail op en kijk naar de rest.er komt nog een jongen binnen lopen. Beetje laat maar hij is er. Ik ga even zitten op een stoel en kijk naar de rest. We zouden vast een goed team vormen met zijn allen. Ik laat mijn blikeven weer over Darryl glijden en dan over de andere jongens.

    Jayson Nathan Carlson

    Ik trek als een gek mijn kkeren aan en doe mijn haren in model. Ikwas net klaar met werken en was nu al te laat op het feest waarvoor ik was uitgenodigd. Ik trek mijn schoenen aan enren naar beneden. Ik pak de fiets uit de schuur en fiets snel weg. Het adres is makkelijk te vinden. Ik stap af en gooi mijn fiets in de bosjes. Dan ren ik de trappen op naar boven. Haastig loop ik naar binnen. Hopelijk valt het niet op dat ik zo laat ben. Niet dat iker iets aan kon doen. Maar toch..

    [Ben even eten :)]


    ~

    Demi Jones
    Verbaasd keek ik naar de jongen die net een speech had gegeven. Oké, ik was hier een paar minuten en nu kwam hij mij al vertellen dat ik een onderdeel van zijn familie was en bij bepaalde trainingen moest komen? Juist, zulke dingen besliste ik toch altijd zelf. Even keek ik om mij heen, maar toen besloot ik toch maar weer naar de bar te lopen om nog een extra cocktail te bestellen. Die waren namelijk wel erg lekker.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Kate Charlize Skye Woods
    Het liedje word afgerond en Darryll pakt de microfoon vast. "Jullie vragen jullie zeker af, wie de sms gestuurd heeft en waarom" zegt hij "Nou dat was ik, Darryll en mijn danspartner Kate. Waarom? We hebben jullie zien dansen en jullie zijn een stel sicke maar geweldige dansers. We willen jullie graag in onze Crew hebben, wat je ook al gelezen hebt in de sms waarschijnlijk." Hij kijkt even langs iedereen. "Aangezien jullie zijn gekomen, neem ik aan dat jullie het aanbod aangenomen hebt en nu dus deel uit maakt van de familie" Hij glimlacht eventjes. "Dit feest is ook om jullie te verwelkomen. Mocht jullie ooit ergens mee zitten kun je altijd naar me toe komen. Ik woon een paar verdiepingen beneden op nummer 452. En als je meedoen verwachten we jullie volgende week op de training, Er liggen wedstrijden te wachten waar jullie flinke indruk kunnen maken. Geniet van het feest, veel plezier en je mag best dansen hoor" En hij knipoogt. Hij geeft de microfoon terug en de muziek gaat weer aan. Hij loopt weer weg en de muziek gaat aan. Ik loop naar hem toe. 'Mooie speech hoor.' Zeg ik glimlachend. Ik kijk hem aan. 'Zullen we weer dansen?' Vraag ik vriendelijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [niemand zei moest, verwachten en moeten is iets anders :P]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ben James Edwards

    Ik kijk naar Julliët haar dance moves, ze is erg goed. Ik begin zelf ook te dansen tot de muziek gestopt word, ik kijk richting de dj en zie daar Darryll staan.'Yo people'Roept hij, er word hier en daar wat terug geroepen.
    "Jullie vragen jullie zeker af, wie de sms gestuurd heeft en waarom" Gaat hij verder. 'Inderdaad.' Mompel ik. "Nou dat was ik, Darryll en mijn danspartner Kate" Ik bekijk het meisje, ze is erg knap, iets ouder gok ik.
    "Waarom? We hebben jullie zien dansen en jullie zijn een stel sicke maar geweldige dansers. We willen jullie graag in onze Crew hebben, wat je ook al gelezen hebt in de sms waarschijnlijk" Ik keek even naar Julliët en weer naar Darryll. "Aangezien jullie zijn gekomen, neem ik aan dat jullie het aanbod aangenomen hebt en nu dus deel uit maakt van de familie" zegt hij. "Dit feest is ook om jullie te verwelkomen. Mocht jullie ooit ergens mee zitten kun je altijd naar me toe komen. Ik woon een paar verdiepingen beneden op nummer 452. En als je meedoen verwachten we jullie volgende week op de training, Er liggen wedstrijden te wachten waar jullie flinke indruk kunnen maken. Geniet van het feest, veel plezier en je mag best dansen hoor"
    Er word wat gemompeld en wat enthousiaste reacties. 'Zo dus je bent een danser?' Vraag ik aan Julliët


    Blub.

    Alleshia Vanessa Ripoll
    Ik dans nog als de jonge man ineens naar de DJ loopt en de microfoon geeft. Met een scheef grijnsje doe ik mijn handen in de broekzakken van mijn hotpants en luister naar wat hij te zeggen heeft.
    “Dit feest is ook om jullie te verwelkomen. Mocht jullie ooit ergens mee zitten kun je altijd naar me toe komen. Ik woon een paar verdiepingen beneden op nummer 452. En als je meedoen verwachten we jullie volgende week op de training, Er liggen wedstrijden te wachten waar jullie flinke indruk kunnen maken. Geniet van het feest, veel plezier en je mag best dansen hoor.” Eindigt hij het af, waardoor ik moet lachen en vervolgens schaamteloos naar hem toe loop met een glimlachje op mijn lippen.
    “Je weet dat het voor sommige mensen erg fout kan klinken, hé?” Glimlach ik naar de jonge man die dit zei en ik laat mijn kristalblauwe ogen in die van hem doordringen. “Ten minste, voor mij wel..” Even keek ik de ruimte door waarbij ik mijn tong over mijn lippen liet gaan en vervolgens weer naar de jongen keek.

    (I'm sorry, maar het moest even 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.