• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    'Ik wil alles over je weten maar ik kan ook best over de middelbare school vertellen.'
    Ik dacht even na en begon toen te vertellen. De verschrikkelijk saaie lessen, vervelende docenten, te lange uren. Het overschot aan huiswerk, proefwerkweken en examens. Maar ook over de leukere onderdelen zoals kampen, proefjes met natuurkunde, de gezellige vriendengroepen, het geplaag onderling wanneer bekend was dat iemand een crush op iemand had en de activiteiten.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik knik en lach om sommige dingen. 'Jij ook wel is geplaagd?' Ik kijk hem vragend en met een lach aan. 'Hoe waren jouw vorige vriendinnen?' Ik kijk hem vragend aan, maar met een glimlach. 'Of is dat te awkward om te vertellen?' Ik grinnik en ga weer naar de wolken liggen kijken met mijn hoofd nog altijd op zijn schoot. 'Ik vertel je zo zoveel mogelijk over mij. Wat er te weten valt dan.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Nee hoor,' zei ik. 'Van Helene weet je het al, dan heb je Emma en Leanne nog, verder waren het niet echt vaste relaties. Emma was mijn eerste vriendinnetje, ik was toen veertien en zij dertien. Ze was heel erg aardig maar ze begon al snel te zeuren, ik had als tweedejaars meer huiswerk en uren als haar, daarnaast had ik nog vrienden en ging ik regelmatig trainen en naar dansen waardoor ze vond dat ik te weinig tijd voor haar had. Daar bleef ze over doorzeuren tot ik het beu was en haar dumpte. Leanne kwam vlak naar Helene, zij was de felste van mijn relaties tot nu toe. Ze liet niet over haar heen lopen en ze was net als ik heel avontuurlijk. We hadden heel veel lol in de twee maanden die het duurde maar toen kwam ik erachter dat ze met een van mijn vrienden in bed was gedoken, brak ik zijn neus en dumpte ik haar. Ik ben een wispeltreurige vrijgezel maar in een relatie moet je trouw zijn.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik knik. 'Tja...' Ik glimlach even. 'Laat ik dan maar niet vreemdgaan...' Gelijk na dat gezegd te hebben houd ik mijn mond. Telde dat als vreemdgaan? Wettelijk gezien wel... 'Nou ja... Op die manier,' voeg ik er met een glimlachje aan toe. Maar van harte ging het niet. Vlug sluit ik mijn ogen, de verwarde gedachtes negerend. 'Maar dat het met een vriend was is nog wel het ergste...' ik zwijg weer. 'Oke ander onderwerp.' Ik grinnik even. 'Ik heb in totaal 2 vriendjes gehad. Jij bent de derde.' Ik kijk jem even aan. 'Nou ja vaste relaties dan,' glimlach ik even. 'En eentje kan je niet echt meetellen. De eerste was Travis, we waren negen geloof ik. Hij was mij buurjongetje, mijn beste vriend.' ik lach even bij de herinnering. 'En de tweede was dan Rodriquez, ik ontmoette hem in de gevangenis. Ik was veertien, hij zestien. Hij loosde me er het eerste jaar doorheen. Hij was mijn steun, hoop, beschermer, voor zover dat kon. In het tweede jaar werden we nog hechter. Ik was een soort van afhankelijk van hem en toen was hij ineens weg...' Ik zwijg en bijt op mijn lip. 'In mijn leven is dis ook niet zoveel gebeurd. Tot mijn vierde in Amsterdam gewoond. Toen zijn we naar Buenos Aires gegaan. Daar ging ik op school. En na school trof ik een huis aan met agressieve vader en een moeder die er niet was. Tot mijn twaalfde. Toen belandde ik in het ziekenhuis door teveel bloedverlies en de snee.' Automatisch leg ik mijn handen op mijn buik. 'Toen liep ik op mijn dertiende weg en ben op mijn veertiende opgepakt. Toen drie bijna 4 jaar celstraf en nu zit ik hier.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Rodriques wat een exotische naam, daar is Jasper maar doodgewoon bij,' zei ik. 'Mijn liefdesleven is de laatste jaren dus iets actiever geweest als dat van jou.'
    Travis telde ik ook niet echt mee. 'Maar als Travis van jou meeteld dan telt Lola ook mee, toen was ik vier en dacht ik dat verkering een spelletje was als tikkertje en maakte ik het na vijf minuten uit omdat ik het toch niet zo'n leuk spel vond.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik grinnik. 'Ze spreken spaans, weet je nog? Dus het zijn ook meer Spaanse namen.' ik lach. 'Ik tel Travis niet mee, dus Lola ook niet.' ik glimlach even. 'Vind je het raar dat je actiever bent geweest afgelopen 2 jaar. Ten eerste waren daar allemaal griezels, ten tweede heb je wel wat tijd nodig om over de dood van je vriendje heen te komen.' Ik zwijg en knipper even met mijn ogen. 'Ander onderwerp,' mompel ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik knipperde even met mijn ogen en besefte toen dat Rodriquez natuurlijk die jongn die was overleden was. 'O ja, niet nagedacht,' zei ik. 'Waar wil je het over hebben? Chocolade? Giraffen? Koekjes?'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik zwijg even. Omdat ik niet weet te zeggen en omdat ik geen stem in een haperende trillende stem. 'maakt niet uit,' fluister ik en kijk naar de wolken die ik aandachtig begin te bekijken. 'Het is gewoon niet makkelijk.' Ik zucht en glimlach kleintjes. Dan sluit ik mijn ogen en adem rustig in en uit. 'Het heeft me die hele twee jaar bezig gehouden. Ik was bang en alleen. Dat hadden die mede gevangen door en de zwakste word het doelwit. Ze hebben me meerdere keren proberen te vermoorden om hun macht te bewijzen. Dus toen heb ik een van hen de mond gesnoerd. Sindsdien bleef het bij vuile en hatelijke blikken. Ik kon er mee leven, voor zover ik leefde. Eten kregen we haast niet, douchejes waren er niet, dus tja... Leven kon je het niet noemen.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik streelde zacht over haar rug in een poging om haar te kalmeren. 'Sorry,' zei ik. 'Ik had er neit over moeten beginnen. Ben je wel eens in een dierentuin geweest?'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Maakt niet uit Jasper. Je wilde alles over me weten, dat hoort er ook bij. Dan begrijp je mijn wisselvallige gedrag misschien. Nu kom ik vast over als een raar onvoorspelbaar meisje,' zucht ik en glimlach kleintjes. 'En ja, ik ben in de dierentuin geweest. Heel lang geleden. Volgend mij zelfs nog een keer in Amsterdam. Althans, volgens mij heb ik dat gezien op een foto. En nog een keer later. In Buenos Aires.' ik glimlach even. 'Hoezo?' Ik kijk Jasper aan. Mijn blik staat waarschijnlijk vragend, afwachtend en nieuwsgierig.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Artis,' zei ik en mijn gezicht lichtte op. 'Je bent in Artis geweest. Ik ging altijd naar de dierentuin als ik me rot voelde. Het was er altijd gezellig en iedereen heeft er lol. Ik vind ht leuk om naar de dieren te kijken, als ik dan even niet naar de dierentuin kom op zo'n moment beelde ik me in dat ik door de dierentuin liep, zo ben ik mijn periode vlak na het gedoe met Leanne en Thomas doorgekomen.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik grijns. 'Dieren liefhebber Jasper.' Ik druk een kus op zijn Buik. Ik kijk Jemen glimlachend aan. 'Dieren zijn leuk ja. Je weet niet wat ze gaan doen, maar als ze slapen vind ik ze wel een beetje saai,' grinnik ik. 'Ik houd van leeuwen, maar die slapen zoveel. Ook vind ik olifanten, zebra's en giraffe leuk. Apen zijn gewoon grappig en dan heb je ook nog krokodillen. Die heb je heel veel in Zuid- Amerika. Maar met haaien heb ok het niet zo. Daar ben ik echt bang voor.' Ik lach even en kijk jem aan. 'Ik houd wel weer van orkas en dolfijnen.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Yes, dieren werken altijd om ieman weer aan het lachen te maken, ook bij Lauren en mij. 'Heb je ie wel eens in het wild gezien?' vroeg ik nieuwsgierig. 'Dolfijnen en orka's?'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'apen, dolfijnen en haaien wel. Helaas de haaien. Ook heb ik zeekoeien en wasberen gezien. Pijlstaartroggen en ook een tijger. Allemaal in het wild. 'Ook krokodillen.' ik lach even. 'Wasberen, dolfijnen, haaien, zeekoeien en apen is heel normaal. Pijlstaartroggen en tijger en krokodillen wat minder.' Ik kijk hem aan. 'Haaien zie je gewoon als je vaart. Dus tja.... En krokodillen leven bij meren en rimboe. En dat is er genoeg. Vooral richting Brazilië.' ik kijk hem even met een glimlach aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Gaaf,' zei ik. 'Lijkt me echt cool om die dieren in het echt te zien, ik moet het doen met dierentuinen en het dolfinarium als ik dieren wil zien.'
    Brazilië leek me ook een gaaf land. Daar moest ik ook maar eens naartoe.


    Remember to be ridiculous.