• Topic-eigenaar; Beat.




    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vrij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.

    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [wie wilt Amy meeten?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Chàrline
    Ik gaf hem een stomp nadat ik achter hem aan was gerend. ''Niet! Je bent niet populair, dat gaf je net nog aan,'' grijnsde ik. ''En ik blijf altijd de knapste. Vergeet dat niet, O'Do- Watkins,'' verbeterde ik mezelf met een grijns, en lachte toen. Op mijn gemakje stak ik over, en toen ik aan de overkant was sprong de stoplicht weer op rood terwijl William nog aan de andere kant stond. Met een grijns zwaaide ik, en stak mijn tong uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    "Uhm, Chàrline" riep ik lachend toen ze was overgestoken en het licht op rood stond, "De Mac is deze kant hoor" grijnsde ik toen ik naar het restaurant wees een paar meter verder, aan mijn kant.
    Ik haalde spijtig mijn schouders op, "Lijkt erop dat ik de looks heb én nog een slim ben ook, het houdt niet op !".

    [Gemeen! x'D]
    Chàrline
    De auto's zag ik in de verte, en razendsnel trok ik mijn hakken uit en rende naar de overkant. De auto's toeterden terwijl ze nog tientallen meter verder waren, en lachend rende ik door. Uiteindelijk arriveerde ik aan de overkant, en lachend liep ik naar de Mac.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    [Iknooww' :3.]

    William Jake O'Donnel

    Ik liep de Mac binnen en zag Chàrline ook binnenkomen.
    "Chàrline, doe je schoenen aan, straks loopt iedereen weg" zei ik grijsend.
    Ik liep naar de kassa, "Maargoed dat je knap bent, anders mocht je terug naar buiten" grijnsde de vrouw achter de kassa naar me.
    Ik liet mijn gezicht in mijn hand vallen en wachtte op het moment dat Chàrline haar zou bekogelen met Ketchup.

    [HAHA nou, die laatste zin :'D Oké, nu gaat ze het nog echt doen ook. Momentje.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Chàrline
    Ik jammerde wat onverstaanbaars en trok toen mijn hoge hakken weer aan.
    Ik wierp een ongelovige blik naar de vrouw achter de kassa, pakte de fles ketchup en kneep er in waardoor er wat op haar shirt kwam. Ze keek me woedend aan en stond op het punt om me een lading scheldwoorden toe te schreeuwen.
    ''Oeps,'' glimlachte ik, en keek even naar het menu.
    ''Doe mij maar een happy meal,'' grijnsde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    "Mijn excuses" zei ik toen ik de vlek op haar shirt zag.
    Ik kan mezelf bijna niet inhouden, maar het lukte me aardig.
    "Chàrline, dat is niet netjes" grijnsde ik haar toe.
    Ik gaf haar een doekje, "Hier".
    Ik keek even op de menu, "Ik wil een hamburger met kip, een grote portie frietjes, een grote cola, en 9 nuggets".
    Ik wou mensen altijd proberen te irriteren door niet de juiste benaming te nemen, "Ohja, ook nog een Happy Meal, ik heb grote honger".
    Ik ging het echt niet hier allemaal opeten hoor.
    Ik kreeg 's nachts vaak honger.

    [Man, ik heb er honger van gekregen, ga eventjes iets eten x.]

    [Hahahaha ja, ik ook, lol. Net gegeten :3]
    Chàrline
    Ik lachte. ''Grote honger.. Vertel mij wat,'' mompelde ik. Oké, nu had ik zin om verwend te spelen.
    Ik keek het meisje aan. ''Breng het naar die..'' ik wees naar een lege tafel. ''..Tafel, wil je? Mijn voeten doen pijn en ik heb geen zin om langer te staan, aangezien je tempo niet heel hoog is,'' zei ik, en glimlachte liefjes. Ik pakte Will zijn hand en trok hem zachtjes mee naar die tafel, om vervolgens te grinniken. ''Ik heb echt pijn,'' zei ik met een pruillipje.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 18:35 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Vol ongeloof staarde ik naar Chàrline.
    "En dan ben ik de slechte persoon hier !" riep ik verontwaardigd uit.
    Ik sloeg mijn armen over elkaar en schudde mijn hoofd even, "Ik ga je geen voetmassage geven hoor, ik vind voeten niet erg aangenaam nét voor ik ga eten".

    Chàrline
    ''Nee.. Maar erná wel,'' grijnsde ik, en keek op toen het meisje met een norse uitdrukking het voedsel kwam brengen.
    Vrolijk pakte ik mijn Happy meal, en pakte het speeltje. ''Alex!'' grijnsde ik breed toen ik zag dat ik Alex de Leeuw had.

    [Alex heette die toch? x'D Van Madagaskar?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik reageer zo want omg ik ben zo boos. Ik ging even naar de kapper om mijn punten eraf te laten knippen. Heeft ze gewoon de helft van mijn haren eraf gehaald. Het was tot net onder mijn borsten en nu is het gewoon op mijn schouders. En dat noemt ze dan de puntjes. Ik ben zo boos want ik heb echt superlang gespaard op mijn haren.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    [Hahah, i dunno ! & Omg, ik kan daar ook zo boos om worden. Gelukkig doet mijn kapper dat nu niet meer, want ze zou geslagen worden, serieus.]

    William Jake O'Donnel

    Mijn mond viel open, "Ik wou de leeuw !" zei ik boos.
    Ik opende de mijne en klapte vrolijk in mijn handen, "Ik heb een Zebra met een pruik ! HOE AWESOME ?" riep ik vrolijk uit.
    Als mensen nog niet aan het denken waren dat we gestoord waren, dan dachten ze het nu.

    [Ugh, ben net geroepen om te eten, ben zo terug x.]

    Chàrline
    Ik stak mijn kin arrogant in de lucht.
    ''Alex is cooler,'' zei ik, en bekeek zijn zebra minachtend. Ik begon aan mijn patat, en keek grinnikend naar de kassière die haar blik niet van William kon losscheuren.

    [Bon appetit! :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Facetious schreef:

    Veronica Madeline Green.

    Ik las het berichtje en luisterde naar zijn verhaal.
    Langzaam kwam ik omhoog.
    Ik opende mijn mond om iets te zeggen, maar sloot hem weer.
    Zijn ex was zoveel mooier dan ik ooit zou zijn. Ik was bang.
    Bang voor wat er ging komen. Bang voor haar, Brandon, alles.
    Ik knipperde een paar keer met mijn ogen en keek opzij.
    Ik staarde naar iets in de verte, iets wat ik zelf niet kon zeggen, ik was gewoon aan het nadenken.
    Mijn blik stond wazig, dat wist ik omdat ik altijd zo keek als ik verward of bang was.
    In dit geval, beiden.
    Opnieuw opende ik mijn mond, hopend dat er deze keer wel iets uit zou komen, "Wat ga je doen ?" vroeg ik zachtjes.
    Ik bleef kijken naar het punt in de verte.
    Ik wou niet weten of hij tegen me zou liegen of niet, of hij iets voor me zou achterhouden of niet, ik wou het gewoon niet weten.


    Brandon Jason Jefferson
    Ze kwam langzaam overeind en keek wazig voor zich uit. Een paar keer opende ze haar mond, maar er kwam geen geluid.
    'Wat ga je doen?' vroeg ze toen zachtjes en ze ontweek mijn blik. Ze bleef staren naar een punt ergens anders.
    'Ik blijf bij jou..' antwoordde ik zachtjes, 'En ik negeer haar.' maakte ik mijn zin af.
    'Als jij dat wilt in ieder geval.'
    Ik kon wel allemaal heel leuk zeggen dat ik bij haar bleef, maar als zij dat helemaal niet wou kon ik er weinig aan veranderen en had ik er weinig over te zeggen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.