• Topic-eigenaar; Beat.




    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vrij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.

    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    William Jake O'Donnel

    "Ik weet je eerste al hoor" zei ik doodserieus.
    Ze draaide zich om en keek me verbaasd maar toch vragend aan.
    Ik begon te grijnsen en zette een lief gezichtje op, "Ik natuurlijk !" zei ik vrolijk.
    Ik nam mijn Marcelleke van de stoel en deed hem weer aan, af ik nou nat was of niet.


    Veronica Madeline Green.

    Waar al het zelfvertrouwen opeens vandaan kwam, was me een raadsel, maar ik kon wel wennen aan dat gevoel.
    Jaren van bangheid en onzekerheid zou ik nu achter me laten.
    Het moment dat de stof zijn lichaam weer raakte beet hij zachtjes op zijn lip.
    Voor een moment dacht ik dat ik door mijn benen zou zakken.
    Zijn handelingen hielpen ook niet echt om sterk op mijn benen te blijven staan.
    "Bijt niet op je lip" zei ik op een fluisterende toon, "Dat maakt mij gek".
    Mijn vingertoppen maakten figuurtje op de onderkant van zijn rug, soms dwaalden ze af naar de rand van zijn boxer om daar plagend overheen te strelen.

    Pineapples schreef:
    Cameron Nikolai Parker
    Ik voel hoe ze al snel de kus verbreekt 'Dat was echt gemeen,' ik grinnik als ze dat zegt 'En is dat soms een hint? Hoe vaker ik het doe?' ik steek lachend mijn handen omhoog 'Alsof ik het vaker moet doen?' en ik zucht even lachend. "Ik weet niet wat ik moet zeggen" zeg ik en stap uit bed, ik pak de deken en knoop hem rond mijn heupen. Het enige nadeel was dat omdat ik een tweepersoons laken had hij veel te groot was maar dan draai ik me om kijk even naar Alice haar naakte lichaam en grinnik even kort "Ik ga douchen" zeg ik lachend en loop naar de badkamer die aan mijn slaapkamer grenst.


    Alice 'Ally' Parker
    Hij stapt uit bed en pakt de deken. Voor ik er ook maar iets tegen kan doen lig ik weer open en bloot op zijn bed. Hij slaat de deken om zijn heupen. 'Ik ga douchen,' zegt hij lachend. En ik zucht. 'Je wordt bedankt Cam.' zeg ik hard genoeg voor hem om in de badkamer te horen. 'Het is heel kort om naar de badkamer te lopen,' ik zucht weer. 'Maar het duurt lang om hier zo te liggen... Naakt.' en ik verwacht wel dat hij zo gaat lachen. Ik kom overeind en strompel even naakt naar mijn krukken. Zo beweeg ik me makkelijker. Ik pak mijn kleren bij elkaar en leg ze netjes neer. Dan hoor ik beneden een deur open gaan. De voordeur. Shit.. Fuck. Ik trek snel al mijn kleren aan waarbij ik mijn fout pijn doe en net op tijd ben ik klaar. Er wordt op de deur geklopt en dan zie ik zijn moeder. 'Hallo,' zeg ik vrolijk tegen haar. Alsof er net niets gebeurd is tussen Cam en mij. 'Cam is even douchen,' leg ik uit. 'Ach, is toch helemaal goed Ally,' zegt ze glimlachend terug.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chàrline
    Ik grinnikte. ''Oké, daarnaast nóg éen,'' probeerde ik, en trok mijn jurkje en hakken weer aan.
    Ik keek even toe hoe hij zijn marcelleke aantrok over zijn natte huid. ''Niet erg.. effectief, hè?'' grinnikte ik, aangezien het door het water nogal doorscheen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    "Oké, uhm, spinnen, insecten, clowns, horrorfilms, kom ik al in de buurt ?" vroeg ik, met een doodserieus gezicht alsof het de belangrijkste zaak van de wereld was.
    Ik keek even naar mijn Marcelleke, "Hé, laat me met rust" lachte ik vrolijk, aangezien het water er echt doorkwam.

    Chàrline
    Ik gaf geen antwoord op zijn pogingen om mijn zwakte te raden.
    ''Ik laat je alleen met rust als je mij ook met rust laat,'' grijnsde ik speels. ''En trouwens, waarom wil je dat zo graag weten?'' vroeg ik hem schijnheilig, en kneep mijn ogen samen. Hmm..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ik opende mijn mond, "Wel, gewoon" zei ik, schouderophalend.
    Ik nam mijn handdoek en droogde mijn haren.
    "Kwestie dat ik je beter leer kennen".
    Wat moest ik anders zeggen ? Voor het geval je me nog een plaagt, kan ik je lekker terug plagen ?
    Nee, niet zo'n goed idee.
    Ik nam mijn iPhone en keek even. "Wauw, ik ben zo niet populair".

    Brandon Jason Jefferson
    Ik ril even door de bewegingen die ze maakt op mijn rug en door hoe ze soms plagend over de rand van mijn boxer streelt.
    Ik speel even plagend met de sluiting van haar BH en druk zachte kusjes op haar lippen.
    'Je geeft me gevoelens die ik nog nooit gehad heb..' zeg ik zachtjes tussen de kusjes door en ik kijk haar even afwachtend aan.
    Ik was verliefd geworden op een meisje dat ik bijna niet kende, ik kreeg kriebels in mijn buik als ze me aankeek en ik hield van haar, ontzettend veel.
    Ik had dit van tevoren ook nooit verwacht, maar wat ben ik blij dat ik haar ontmoet had, al had ik geen idee of ze dat ook voor mij voelde.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chàrline
    Ik grinnikte.
    ''Erg geloofwaardig, O'Donnel. Nee, ik zeg het niet,'' grijnsde ik.
    Ik schoot in de lach bij zijn laatste woorden.
    ''Dat snap ik,'' zei ik, en liep snel door zodat hij niet iets kon doen als reactie op mijn antwoord.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cameron Nikolai Parker
    Ik laat de deken op de grond vallen en schuif hem naar achter 'Je wordt bedankt Cam.' hoor ik opeens vanuit de slaapkamer en grinnik kort 'Het is heel kort om naar de badkamer te lopen,' hoor ik haar erachteraan 'Maar het duurt lang om hier zo te liggen... Naakt.' ik lach hardop en zet de douche aan "Ja maar dan heb ik iets leuks om straks naar te kijken" zeg ik lachend en stap snel de douche in en laat de stralen over mijn lichaam glijden.
    Als ik klaar ben met douchen zet ik hem uit en sla ik een handdoek om mijn middel en kijk even snel naar mijn spiegelbeeld. Ik voel nog wat waterdruppels over mijn rug en buik glijden en open de deur van de badkamer "Dus niet voor herhaling vatbaar" zeg ik lachend als ik naar mijn bed kijk waar Alice niet meer is en zie opeens mijn moeder in de deurpost "Oh mam ik had je niet gezien" zeg ik snel.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    Veronica Madeline Green.

    Ik voelde hoe hij plagend langs de sluiting van mijn bh streelde.
    In alle andere omstandigheden zou ik daar bang van worden, maar het was Brandon waar we het over hadden.
    De enige jongen die ik mijn vertrouwen gaf na 2 dagen.
    De enige jongen die ervoor had gezorgd dat ik verliefd op hem was geworden in 1 dag.
    Hij drukte zachte kusjes op mijn lippen, "Je geeft me gevoelens die ik nog nooit gehad heb" zei hij zachtjes tussen een paar kusjes door.
    "In een positieve zin dan ?" vroeg ik zachtjes terug.
    Ik drukte mijn onderlichaam een beetje tegen hem aan waarna ik mijn ogen sloot en van de kusjes genoot.

    William Jake O'Donnel

    "Vind ik ook" grijnsde ik terug.
    "Ik krijg het antwoord nog wel" mompelde ik grinnikend tegen mezelf.
    Het moment dat ze zei, "Dat snap ik" schoot ik overeind.
    "Wat ?" vroeg ik verondwaardigt, "Welja, jij kan het niet weten, want wie heeft er geen telefoon meer ?" vroeg ik op een onschuldig toontje.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik hoor de douche uitgaan. Zijn opmerking deed me glimlachen, niets leuks om anders naar te kijken. Zo'n opmerking is toch wel vleiend. Ik ben vroeger echt onzeker geweest. En dan als hij dit soort dingen zegt.. Voelt dat gewoon goed. Ik zie de deur open gaan en Cam stapt zeggend: 'Dus niet voor herhaling vatbaar?' naar buiten. Gelukkig heeft hij een handdoek om. 'Oh mam, ik had je niet gezien.' en ik lach even. 'Wat is niet voor herhaling vatbaar?' vraagt ze dan. En ik kijk op mijn hoofd krabbend blozend weg. Ik zwijg even. Naakt liggen wachten op Cam. Dat niet voor herhaling vatbaar. Hoewel dat wel voor herhaling barbaar is. Ik laat gewoon Cam antwoord geven op de vraag. Hij weet dat ik niet kan liegen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Brandon Jason Jefferson
    'In een positieve zin dan?' vroeg ze zachtjes en ze drukte haar onderlichaam zacht tegen dat van mij aan.
    Ik hapte even naar adem, op de een of andere manier had ik het idee dat ze niet wist wat ze deed, maar op de andere manier had ik het gevoel dat ze heel goed wist waar ze mee bezig was.
    Ik moest me inhouden om niet opgewonden te raken en haar handelingen maakte het daar helemaal niet makkelijk op.
    Ik beet even zachtjes op haar oorlel, 'Zeker in positieve zin ja, wat dacht je dan?' vroeg ik zachtjes.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chàrline
    ''Dat had niks met populariteit te maken!'' kaatste ik grijnzend terug, zonder hem aan te kijken. Ik liep nog altijd voor hem uit, dus hij zag mijn brede grijns niet. Het was grappig om William te plagen.
    Ik neuriede zachtjes. Het was wonderbaarlijk hoe William mijn humeur kon opklaren, echt.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    Veronica Madeline Green.

    Hij hapte even weer naar adem. Een korte lach verliet mijn mond.
    Mijn intuïtie was toch zo slecht nog niet.
    Hij zette zijn tanden even in mijn oorlel. Een zuchtje rolde over mijn lippen.
    "Moet je niet aan mij vragen" mompelde ik, "Jongens moesten me niet voor deze reden hebben".
    Ik liet mijn handen afdwalen naar zijn borst en kraste zachtjes over zijn huid heen.