• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    • Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    • Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    • Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    • Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    • Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    • Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    • Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    • Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    • Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    • Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    • Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Gereserveerd ~ Hermelijn Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen




    Je Begint:
    We beginnen dat het nieuwe schooljaar begin. Je komt met een auto die draait op blauwe energie. Dit zijn eerder koetsen dan echte auto's die wij kennen. Naar de school met een koffer. Het jaar start opnieuw en niemand kent elkaar behalve de oudste leerlingen en de leraren. Iedereen volgt dezelfde lessen. Al ben je 20 iedereen heeft dezelfde lessen. Je krijgt ook een kamer indeling. Het gaat gewoon Random, maar geen jongens bij meisjes op de kamer.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kate Skye Woods
    Déjà kwam piepend op je afgerend en daar kwam een beving. Ik voelde hem goed dus het was geen gave van iemand. Ik wankelde erdoor en botste tegen Anne op. Mijn concentratie was weg waardoor ook mijn schild. Ik had haar aangeraakt zonder schild. Ze had al mijn pijn gevoeld. Ik doe gelijk een stap terug. 'O het spijt me heel erg.' Zeg ik terwijl ik haar aankeek. Ze voelde net alles wat ik voelde. Dat was niet fijn. Waarom verloor ik mijn concentratie dan ook!!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Anne Rose Whitlock
    Kyra kwam ook naar me toe gerend en wou bijna op me springen. Voor ik het wist begon alles te trillen en we schrokken er allemaal van. Kate schrok ook en daardoor verdween der schild en plots voelde ik de helse pijn van alle pesterijen van vroeger, allemaal opgekropt ergens diep in haar verstopt. Ik zak door mijn knieën en een traan rolt over mijn wang. ik hoor het niet eens als ze der excuses aanbied. Kyra is haar angst vergeten voor de beving en probeert tot me door te dringen. Anne! Anne!! luister nou naar me!!

    Sophie Whites
    Ik slikte, Jadelynn vroeg waar ik pijn had, maar opeens volgen de steken elkaar in zo een snel tempo op dat ik het wil uitschreeuwen. Ik neem Elliott's had vast en knijp erin, zo hard als ik kan. Tranen lopen over mijn wangen en ik ben mijn stem helemaal kwijt. Ik druk mijn nagels in Elliott's hand, wat ongeloofelijk veel pijn moet doen, maar het kan me niet schelen. Ik voel me zo wanhopig, terwijl de pijn niet afneemt, integendeel. Uiteindelijk schreeuw ik het uit van de pijn, alsof mijn leven er vanaf hangt.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    x

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 15:48 ]

    mismi schreef:
    Anne Rose Whitlock
    Opeens schrik ik wakker en kijk op. Ik hoor Sophie ineens zo hard schreeuwen dat ik er zonder bij na te denken naartoe ren. Anne!! niet doenn!! roept kyra maar ze is al te laat en ik leg mijn hand op haar buik zodat alle pijn bij haar verdwijnt. Ondertussen voel ik haar pijn in mijn buik maar ik probeer het niet uit te schreeuwen.


    [Dat is niet leuk. Ik heb niets tegen je hoor, maar zou je die reactie willen veranderen alsjeblieft?]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    (...)

    [Dat is niet leuk. Ik heb niets tegen je hoor, maar zou je die reactie willen veranderen alsjeblieft?]
    ok



    [ik ga btw.. xD nog ff zonnen,, tot straks]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 15:48 ]

    mismi schreef:
    (...)ok


    [Héél, héél, héél erg bedankt!]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Jadelynn Sophie Bright
    Ik zie het haar uitschreeuwen en ik leg mijn handen op haar buik. Ik zet de gave bij mij uit en gebruik mijn kracht om het gevoel in haar onderbuik te stelpen. Ze moest niet bevallen ze was 6 maanden dat kon niet. De pijn neemt af van haar buik dat voel ik. Het kindje dat erin zit doet nog steeds hevig wat hij eerste deed, maar ik schakel de zenuwcellen. Het zintuig van voelen bij haar onderbuik weg. Ik kijk haar aan en laat haar inademendoor haar neus en uitademen door haar mond. 'Rustig Sophie.' Zeg ik zacht. Dit moest het echt minderen anders wist ik het ook niet meer b


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik moet even weg, kom over een uurtje (ongeveer) terug!]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [ik weet niet hoe ik moet reageren.. was heel ff weg (cat) mis gelijk vet veel]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Souvenir schreef:
    (...)

    [Héél, héél, héél erg bedankt!]
    [geen probleem ;)]

    Sophie Whites
    Jadelynn probeert de pijn weg te nemen. Het lukt. Een laatste ( en vreselijk pijnlijke ) steek schiet door mijn buik en ik schreeuw het een laatste keer uit. Ik adem uit. Mijn nagels zitten nog steeds in Elliott's hand en ik ben niet van plan om zijn hand snel los te laten. Ik wil het niet nog eens meemaken.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Nou de aardbeving was voorbij, maar Sophie Kreeg pijnlijke steken en ging zitten. Ze knijpt Elliott's hand fijn en zet haar nagels erin en Jade is het gevoel aan het verzachten. Ze kan het niet gevoelloos maken want dan zou het kindje sterven.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Eliott Stephens
    Sophie kreeg opeens verschrikkelijke pijn, wat Jade probeert te verzachten, maar ondertussen word wel mijn hand fijn geknepen. Ik houd mijn gezicht in plooi. Dat maakt het alleen maar erger. Dusty loopt onrustig heen en weer. "Wat is dat? wat is er aan de hand? en doe iets aan je hand man het doet pijn" 'doe maar rustig Dust, het is iets met de baby geloof ik' stuur ik terug. Ik aai met mijn andere hand over Sophies hand, hopend dat ze wat minder hard knijpt


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Sorry voor de kortheid, maar ik zit op mijn iPad]

    Sophie Whites
    Ik laat Elliott's hand los en de afdrukken van mijn nagels staan overduidelijk in zijn huid. 'Het- het spijt me.', zeg ik zachtjes. Ik wou hem geen pijn doen. 'Bedank.' Het is eigenlijk voor beiden bedoeld. Ik beeld me in dat ik alleen ben wanneer dit gebeurd, in mijn armzalige appartementje. Ik mag het nog niet dromen. De buren zouden me voor gek verklaren. Ik aai Lilly om me een houding te geven.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28