• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    LoveLanguage praat zo als ze via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd. *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Sandrapoep *

    Jongens:
    Elan Smith door Sandrapoep *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.


    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 21:13 ]

    Alison Love
    Mijn ogen glijden weer even ongegeneerd over zijn bovenlichaam. Ziet er nog steeds goed uit. 'Ja, echt geweldig,' plaag ik hem. 'En ja hoor, een film kijken is goed. Vindt je het eng als het een thriller is?' en ik kijk met een glimlach naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hope Rhiannon Devlin
    'ja, maar jij vindt mij niet leuk, en nu heb ik alles verpest. Nu zullen we nooit meer zorgeloze gesprekken over Phineas & Ferb kunnen hebben, omdat ik met vier woorden alles heb veranderd. Ik weet nu al dat jij nooit meer hetzelfde naar mij zal kunnen kijken. En dat doe je niet expres, maar ik ben niet dom, ik weet dat het zo is,' ik zucht en zwijg. Omdat ik niks meer te zeggen heb, en omdat ik de stilte fijner vind dan mijn gezeur.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    James van Briel

    'Super eng.' zeg ik lachend. 'Nee, kies maar. Ik vind niks eng. Behalve dat hondje in de buurt van mijn huis dat iedereen half opeet.' ik grijns even.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik slik even, ze heeft wel gelijk. Ik weet eigenlijk niet meer wat ik moet doen of wat ik moet zeggen. Ik kijk haar met grote ogen aan. 'Sorry dat ik er naar vroeg.' mompel ik dan maar zacht omdat ik niet weet wat ik anders moet zeggen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomia schreef:
    Naomi Grenhold
    Ik zucht. 'Ik weet het niet, maar laten we ervan genieten zolang het kan. En als we hieruit komen dan kijken we wel, samen.' zeg ik dan en glimlach en druk mijn lippen weer op de zijne.


    Elan Smith
    Ik sta op en zeg:'Kom, we gaan naar beneden. Ik sterf zo nog van de honger.' Ik pak haar hand en trek haar omhoog, en ik geef haar nog een kus in haar nek. Hand in hand liepen we naar de keuken. 'Wat wil je eten?' vroeg ik.

    Hope Rhiannon Devlin
    'sorry dat ik antwoord gaf,' zeg ik met een mini glimlach. 'En kun je alsjeblieft een ding voor me doen. Over wat hier net is gebeurd, hoeft niemand iets van te weten oké? Dan kom ik over als wanhopig voor iemand's aandacht, en dat ben ik echt niet,' ik hoor dat mijn stem klinkt alsof ik aan het smeken ben, en dat is ook wel een beetje zo, dus negeer ik het maar.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Ik wilde iets voorstellen.. Omdat LoveLanguage toch niet actief is, dat ik de mededelingen overneem?]

    Alison Love
    Ik spring overeind en trek James mee naar de kamer waar een grote tv staat en ook heel veel dvd's. 'Oke, ik ga kiezen...' zeg ik dan. Ik ga met mijn vinger langs de ruggen van de dvd's. En uiteindelijk kies ik voor... paranormal activity 3. Ik stop hem in de dvd-speler en kijk dan met een lachje naar James. Er staat een relaxt uitziende bank en ik ga er op zitten en klop naast me.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Grenhold

    Ik grinnik. 'Hetzelfde als wat jij neemt.' zeg ik en grijns en ga op een stoel zitten en kijk naar Elan. 'Wat ga je maken.' vraag ik dan en grijns.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Ik vind het goed!)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik vind het ook best, vraag het anders aan haar? Want ik heb haar weleens online gezien,]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomia schreef:
    Naomi Grenhold

    Ik grinnik. 'Hetzelfde als wat jij neemt.' zeg ik en grijns en ga op een stoel zitten en kijk naar Elan. 'Wat ga je maken.' vraag ik dan en grijns.


    Elan Smith
    'Speciale Elan-pizza!' zei ik vrolijk. Ik opende de vriezer, en haalde er een pizza uit die ik in de oven stopte. 'Speciaal, of niet?' Ik grinnikte. 'Ik kan niet koken.'

    [Ik PB haar wel]

    Naomi Grenhold

    Ik grijns. 'Die is inderdaad heel speciaal.' zeg ik lachend. 'Ik hou van pizza.' zeg ik dan grijnzend en wrijf over mijn buik.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    'Is goed.' zeg ik zacht. 'Ik zal het tegen niemand vertellen.' ik kijk uit het raam en zie een paar vogeltjes vliegen. Die zijn wel vrij. Ik ben blij dat er weer verband om mijn hand zit.

    James van Briel

    Ik grijns even om haar filmkeuze en ga naast haar zitten. De film start en ik haal het shirt maar van mijn hoofd en leg hem naast me neer.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomia schreef:
    Naomi Grenhold

    Ik grijns. 'Die is inderdaad heel speciaal.' zeg ik lachend. 'Ik hou van pizza.' zeg ik dan grijnzend en wrijf over mijn buik.


    Elan Smith
    Ik loop naar Naomi toe, en pak de hand waarmee ze over haar buik wrijft, en nu wrijf ik over mijn buik. 'Dat vind ik ook lekker.'