• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    • Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    • Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    • Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    • Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    • Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    • Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    • Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    • Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    • Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    • Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    • Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt *
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze *
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten *
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen

    *: Sommige leraren moeten hier langs de rijen lopen voor orde en de tafels dekken.
    Ochtend: Sophie Whites en Maxwell Scott
    Pauze/Middag: Jadelynn Bright en Elliott Stephens.
    Avond: Nathan Miller en Maxwell Scott.
    [Dit veranderd Per Dag, maar als er een nieuwe dag aanbreekt verander ik het ook wel (:]



    Topic 3:
    Het is avond en de meeste zitten in de tuin. Het is rond de 22:30

    1e les is begonnen. Iedereen naar GYM!!!

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:21 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Sorry mensen. Een vriendin uit Volendam kwam hier logeren, dus kon niet op mijn laptop. Ik zal weer meer gaan RPG'en. Echt waar^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik zal nog ff een reactie posten met STephen en die dan ook naar bed sturen :p. Morgen kan ik pas in de avond xD en weet niet hoever jullie morgen komen =)]

    Stephen connery
    Ik sta weer op van mijn bed en ijsbeer een beetje rond. Ik kijk op de klok en zie dat ik nog een kwartier heb. Ik ga de kamer uit en laat Bandit liggen die nog altijd slaapt. Ik dwaal wat doelloos rond en speel de hele avond opnieuw af. Ik weet dat ze mijn blik zag en ik weet ook zeker haar reactie daarop, al weet zij niet dat ik die niet weet. Ze dacht waarschijnlijk dat haar schild al genoeg om haar heen zat om haar beschermen, maar dat deed het niet. En ik zucht even. Er is toch niks meer wat ik eraan kan veranderen. Als ze erover begint kan ik altijd nog zeggen dat ik haar gewoon niet kwijt wil als vriendin, dat ik van haar hou als een vriendin en dat ik gewoon erg geschrokken was. Het is niet zo dat ze mijn gedachten kan lezen en ik kan goed liegen. Ondertussen ben ik weer bij de deur van mijn kamer en ga naar binnen. Ik poets mijn tanden en ga in bed liggen. Nog altijd spoken de gedachtes door mijn hoofd maar na een tijdje val ik toch in slaap.

    ( Ja, ik wil Rae ook wel naar bed sturen maar wacht nog op Aiden :3 )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Sorry Sorry. Was een beetje druk :S]
    Aiden Samuel Dream
    Een Herinnering dus. Hmm. 'Ik heb geen idee wat je zou willen weten. Ik weet wel nog dat je toen we met een groep naar het bos gingen en begonnen te rennen je je hoofd stootte tegen een tak. Je viel bewusteloos neer. Er was aardig wat bloed dus Alex en ik droegen je naar binnen.' Zeg ik haar dan. Dan hoor ik de gong gaan. 11 uur dus. 'Ik denk dat we naar binnen moeten kom je mee?' Vraag ik haar liefjes. Ik sta op en pak haar hand om haar met mezelf mee te trekken. Tijd om naar bed te gaan.

    Kate Skye Woods
    "Wel,mijn lievelings kleur is bordeau rood,,mijn lievelings eten is scampi en mijn favourite dessert is appeltaart,mar vanille room.Mijn hobbies zijn tekenen,Toxic plagen,koken ookal kan ik er niet veel van,en basketballen.Instrument spelen en zingen kan ik niet,maar ik luister wel graag naar muziek.En ik hou ervan om te expiremanteren met dingen ,zoals verf of iets met eten." Somt hij dab op over zichzelf. Ik wil net wat zeggen als ik de gong hoor gaan. 'We moeten naar binnen.' Zeg ik spijtig. Ik gaap even en sta dan rustig op. Déjà kijkt slaperig om ons heen en ik klop het gras en de dauwdroppels van mij en mijn kleding af. Tijd om te slapen.

    [Het is dus 11:00!! Sorry dat het zo lang duurde. Ik was heel druk bezig met prive zaken dus vandaar.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ( niet erg (:)

    Rae Lemmons

    Ik keek hem aan en knikte. De gong ging en hij trok me op. 'Oh wat ben ik blij dat ik geen hakken aan heb. ' zei ik toen en rekte mezelf uit. Ik gaapte en keek naar buiten. Ik glimlachte toen ik Nýchta en Jake zag. Het was zo lief. Ik liep naar het luik en opende die waarna ik mezelf naar beneden liet vallen. Ik landde goed en lachte triomfantelijk. 'Hmm, ik doe toch wat goed.' Mompelde ik. Ik keek naar Aiden. 'Zo kom je nog. Deze sprong zal je niet gauw overtreffen Dream. ' zei ik met een korte grijns.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aiden Samuel Dream
    'Hmm, ik doe toch wat goed.' Mompelde ze. Waarna ze naar me kijkt.. 'Zo kom je nog. Deze sprong zal je niet gauw overtreffen Dream.' Challenge accepted. Ik grijns even en spring met een salto naar beneden. Ik was al half gedraaid. Ik land en hurk door mijn knieën en kijkt haar triomfantelijk aan. 'Gelukt.' Zeg ik met een speelse grijns en doe mijn handen om haar middel en een kusje in haar hals geef. 'Of heb ik je sprong niet overtroffen lief?' Vroeg ik haar weer met een speelse grijns.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rae Lemmons

    Altijd altijd moest hij beter zijn. Ik lachte en het kusje kriebelde waardoor ik moest giechelen. 'Eigenlijk niet, maar omdat jij het bent. ' zei ik toen en drukte een kus op zijn kin. Ik legde mijn handen op die van hem en liep toen alvast vooruit. Ik grinnikte eve en keek hem aan.
    Opeens zag ik overal lichte zwaaien. 'Shit. ' mompelde ik. Het was alweer kwart over en we moesten al binnen zijn. 'Wat doen we?' Vroeg ik toen met dezelfde speelse grijns. Ik was kapot, maar het maakt me niks uit. ' blijven we leuk hier staan of hoe zit het?' Ik grinnikte. 'We kunnen het interessanter maken. Wie het eerste is ...' mompelde ik maar kon verder niks bedenken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ah, Elliott poste al lang niet meer. Kan er iemand met Sophie babbelen?]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    [Ah, Elliott poste al lang niet meer. Kan er iemand met Sophie babbelen?]


    Vakantie


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nick Sheeran
    Ik zag dat Kate haar mond opende om iets te zeggen,maar dan ging de gong af.'We moeten naar binnen.' zei ze en gaapte even,waarna ze recht stond.Ikzelf krabbelde ook overijnd en stond dan op ,waarna ik het gras van me af schudde.Ik verlangde tot morgen ochtend,maar eerst gaan slapen.Semen met Kate liep ik naar het Kasteel."Tot morgen."zei ik nog met een glimlachje waarna ik mijn kamer binnen ging en me op het bed plofte.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Sophie kan naar Jadelynn, maar Dan most ik hair eerst weg laten gain bij Elliot]
    Aiden Samuel Dream
    Ze drukt een kus op mijn kin waardoor ik glimlach. Ze mompelt wat en dan zie ik de zwaailichten. Fuck. 'Blijven we leuk hier staan of hoe zit het?' Vraagt ze dan. Ik kijk haar aan. Maar voor ik iets kan zeggen praat ze verder. 'We kunnen het interessanter maken. Wie het eerste is ...' Ik kijk haar afwachtend aan, maar er kwam niets meer. 'We kunnen beter naar binnen gaan denk ik. Vorig jaar waren er ook Rebellen om dit uur en dan openen de bewakers hun vuren. Hun gaves of geweren en ik wil niet dat jij of ik beschoten word, maar ik zal je naar binnen dragen.' Zg ik met een klein glimlachje. Voor ze zich kan verzetten til ik haar op en loop ik naar de deur met mijn ogen naar haar gezicht gericht aangezien ik in mijn ooghoeken kan zien wat er voor me gebeurt.

    Kate Skye Woods
    We liepen samen naar het kasteel waar we naar binnen gingen. "Tot morgen." Zegt Nick dan. Ik glimlach naar hem. 'Tot om 5 uur voor zonsopgang.' Zeg ik met een lievelijke glimlach. Ik loop naar de meisjes zaal waarna ik naar mijn en Rae's kamer ga. Ik plof neer op mijn bed en zie dan mijn koffers. Die ging ik dus niet in een keer daarom krijgen. Laat mij maar Zegt Déjà dan. Ze vormt een schild en sleept de koffers er dan op. Een glasachtig schild handig. Ze legde ze er neer en plotse naast mijn bed neer in een soort van mand/bed. Vast voor Souls. Ik ging ook even liggen, maar nog niet slapen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Iemand voor Raico?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Ik lachte en hij tilde me op. 'Dat is heel lief.' zeg ik dan en ik sla mijn armen rond zijn nek. Ik bedoelde eigenlijk laten we snel naar binnen gaan maar oke. We liepen en Nýchta en Jake liepen beschermend achter ons. Ik keek hem met een twinkeling in mijn ogen aan en grinnikte. 'Draag je me naar mijn kamer ofzo? Ik kan ook wel lopen. ' zeg ik dan, maar gaapte al gauw en legde mijn hoofd op zijn borst terwijl ik eigenlijk al half aan het doezelen was.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Kan je met Justin bij 35th Hungergames reageren?]
    Aiden Samuel Dream
    'Draag je me naar mijn kamer ofzo? Ik kan ook wel lopen.' Zegt ze, maar ze gaapt al waarna ze tegen mijn borst aan leunt. Dit vond ik echter erg fijn. Ik glimlach zonder ik het door heb en loop naar haar kamer. Het waren verdomt veel trappen als ik er uiteindelijk ben open ik de deur na even een waarschuwingsklopje heb gegeven. 'Heey Rae.' Hoor ik Kate zeggen naast ons. 'Ook hoi Kate.' Zeg ik grijnzend waarna ik Rae loslaat en een kus op haar voorhoofd druk. Kate keek een beetje verbaasd naar ons. 'Ik zie je morgen goed?' Ik druk een kusje op haar lippen en loop de kamer uit aangezien dit niet mocht. Ik hoor Kate nog wel zeggen: 'Sinds wanneer is dit tussen jou en Aiden?'


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Ik zie Nýchta de kamer binnen glippen als Aiden de deur open heeft geklopt. 'Heey Rae.'  hoor ik dan en kijk om. Ik lig nog in Aidens armen en ik lach naar Kate. 'Hey. ' zeg ik gapend. 'Ook hoi Kate.' Zegt hij grijnzend waarna hij me loslaat en een kus op mijn voorhoofd drukt. Kate keek een beetje verbaasd naar ons. 'Ik zie je morgen goed?' Hij drukt een kusje op mijn lippen en loopt de kamer uit aangezien dit niet mocht.
    Ik hoor Kate zeggen: 'Sinds wanneer is dit tussen jou en Aiden?' Ik grinnik en kleed me snel om. 'Sinds, ik al mijn herinneringen terug heb tenminste groter deel en ik erachter kwam dat ik me over mijn angst misschien moest zetten. ' ik ga op bed liggen terwijl Nýchta ligt.


    The duty of youth, is to challenge corruption.