• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    • Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    • Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    • Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    • Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    • Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    • Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    • Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    • Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    • Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    • Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    • Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt *
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze *
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten *
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen

    *: Sommige leraren moeten hier langs de rijen lopen voor orde en de tafels dekken.
    Ochtend: Sophie Whites en Maxwell Scott
    Pauze/Middag: Jadelynn Bright en Elliott Stephens.
    Avond: Nathan Miller en Maxwell Scott.
    [Dit veranderd Per Dag, maar als er een nieuwe dag aanbreekt verander ik het ook wel (:]



    Topic 3:
    Het is avond en de meeste zitten in de tuin. Het is rond de 22:30

    1e les is begonnen. Iedereen naar GYM!!!

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:21 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nathan Miller
    Ik ga buiten tegen een muurtje staan. Ik had een hekel aan ochtenden en ookalhad ik een heel mooi uitzicht vanuit mijn kamer, ik stond liever buiten. Ik neem een slokje van mijn coffie als Elliott aan komt lopen. "Morge.." waszijn maar al te vrolijke begroeting. "Een hele goede morgen elliott. Eerste schooldag, ben je niet enthousiast?" zeg ik en neem nog een slok coffie. "Heb je nou die kamer al?" Ik knik vriendelijk naar Sophie die net aan is komen rennen.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 17:30 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Maxwel Scot
    Mijn wekker ging en ik stond op,douchte en kleede me dan om.Ik en de nieuwe leraares moesten iedere ochtend detafels dekken,dus ging ik alvast al naar de eetzaal en nam een paar borden en begon al wat tafels te dekken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elliott Stephens
    "Elliott je blijft!" roept Sophie en ze geeft me plotseling een knuffel waardoor mijn sigaret bijna uit mijn mond valt. Ik kan hem nog net opvangen. "Ja ik blijf" zeg ik terwijl ik de rook een andere kant op blaas en op haar rug aai omdat ik me geen houding weet te geven. "Een hele goede morgen Elliott, eerste schooldag ben je niet enthousiast?" vraagt Nathan. "Heb je nou die kamer al?" Ik neem een heis van mijn sigaret. "Het is ochtend, dit is mijn eerste sigaret, heb nog geen koffie en geen thee gehad. de Enthousiasme zal zo wel komen" zeg ik. Ik blaas de rook weer langzaam uit. Dan grijns ik. "Ik heb de kamer waar ik al jaren op aas"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nathan Miller
    Ik knik. "Wel, er staat nog coffie. Thee moeten we even water koken." Zeg ik schouder ophalend. "En trouwens, heb ik wat gemist, ik heb niet meegekregen dat je misschien zou gaan." Zeg ik verbaasd. en pak ook sigaret. Niks mis mee toch? "Dan had je die kamer nooit gekregen." Zeg ik en neem nog een slok een coffie. Ik miste altijd vanalles, ik wist niet waarom. al had ik geen problemen mee gehad als ik vorig schooljaar gemist had om eerlijk te zijn.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jadelynn Sophie Bright
    Ik gaap even en doe mijn nachtjapon uit en doe een joggingbroek en een hempje aan. Het is zeven uur dus ik moest aan het werk in de keuken. Ik maak een hoge knot en loop mijn kamer uit. Als ik hem open duw komt Sophie rennend in haar pyjama voorbij geraast. 'Elliott je blijft!' Zegt ze vrolijk. Ik glimlach even. Hij bleef. Mooi. Nu hoefde ik me niet onwijs schuldig te voelen. Ik liep naar de keuken waar ik er als eerste stond. Ik had ruim anderhalf uur dus dit kon aardig goed gaan. Ik pak de deegroller en pak een homp deeg dat ik gister luchtdicht verpakt zat, maar nog lekker luchtig en niet hard was. Ik begon met het maken van criossantjes. Ik deed deze in de oven en ging rustig verder met de rest. Kaasstengels waren altijd lekker. En misschien ook Cake Pops. Nee Cakepops deed ik nooit, maar ik zou ze kunnen maken voor Elliott. En dan schrijven Sorry. De balletjes waren al gemaakt omdat ik ze zelf ook lekker vind net als Jackie. Ik kan ze ook van de koekjes van de Souls maken namelijk. Ik dompelde de cake bolletjes onder in de chocolade. Voor zover ik weet was hij niet allergisch en begon ik ze te decoreren. Jackie deed die voor Dusty. Er zouden geen haren in komen aangzien souls haast geen haar uitval hadden. Haar pootjes waren gewassen samen met haar hele vacht. Als ik uiteindelijk klaar ben kijk ik naar het resultaat. Ze waren super goed gelukt. Ik had er maar 6 van dus besloot ik er 1 op te eten en de rest aan Elliott te geven. Ik pakte ze in in doorspzichtig papier met een berichtje erop: Nogmaals sorry en Bedankt dat je wilt blijven, Jadelynn Ik maakte het eraan vast en liep de keuken uit. Ik deed ze in Elliotts kamers op het tafeltje naast de deur n liep daarna de keuken weer in en ging verder met bakken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ( Hoe laat is het? En ja Celine, ik ga nu even reageren. Ben op mijn laptop )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    7:30 ongeveer. En jeej. Negeer het berichtje dan maar.

    Voor de leraren. Er staat een schema van wie welke etenstijd doet. Ik deed ze in je kan niet zekf beslissen, maar iedereen gaat 2 keer op een dag in de week. Maxwell is nu al 2x geweest ect]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ( Dankje! Ik maak zo een psot :3 )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elliott Stephens
    "En trouwens, heb ik wat gemist, ik heb niet meegekregen dat je misschien zou gaan Dan had je die kamer nooit gekregen." Zegt Nathan. Ik haal mijn schouders even op en laat Sophie dan weer los. "dat was een kort, soort van dingetje gister. Maar het is op gelost" Ik neem weer een heis van mijn sigaret terwijl ik mijn aansteker voor Nathan houd zodat hij zijn Sigaret kan aansteken. "Ik neem straks lekker een bakkie koffie, en thee maar eerst men sigaret"
    "Vervelend zulke verslavingen."
    Mompelt Dusty die slaperig over mijn schouder hangt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sophie Whites
    'Ik moet nu gaan, ik heb dienst bij het ontbijt.' Ik loop terug naar mijn kamer en trek wat deftige aan, na een snelle douche te hebben genomen. Ik begin de tafels te dekken, de voorzieningen van de Souls klaar te zetten en ga dan even zitten. Ik vraag me af waar Max blijft. Ik loop dan de keuken in en zie wat er allemaal klaarstaat. Wauw. Er is echt overdreven veel.

    (Ligt het nu aan mij of eten de kinderen niet 's middags?)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [Pauze is middageten :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Pauze is middageten :)]

    [Dat is om 15 uur!]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 18:47 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Nathan Miller
    Ik knik. ik ging niet verder vragen, als hij er al over wou praten had hij het wel al verteld. Ik steek mijn sigaret aan en knik dankbaar. ik neem nog een slok coffie zodat die op is. "Ik kan niet wachten tot mijn eerste les begint." Zeg ik als ik door het raam een paar kinderen zie en schud mijnhoofd. Konden ze niet allemaal gewoon stil en rustig zijn? Zomoeilijk was het niet.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Ik huilde mijn stem weg. Hoe had dit kunnen gebeuren? We waren alleen buiten gebleven, iets later dan normaal en híj had zich voor me opgeofferd.
    Ik kon het echt niet geloven. Hij had de kogel voor me opgevangen en ik was hem kwijt, ik was Aiden kwijt.


    Ik gilde en schrok wakker. Met een bezweet hoofd keek ik op me heen en slaakte ik een opgeluchte zucht.
    Het was maar een nachtmerrie.
    Ik keek om me heen en slikte even, Kate was al uit bed. Ik zuchtte en liet alles even tot me doordringen.
    Ik sprong in mijn joggingpak en liep naar buiten met Nýchta. 'Gaat het wel?' vroeg ze toen en ik knikte. 'We gaan even rondjes rennen.' mompelde ik toen. Ze had dezelfde droom gehad, ze was een deel van mij.
    Ik liep naar het sportveld toe en begon te rustig te joggen en voerde langzaam het tempo op terwijl ik deels ook de stormbaan aflegde.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elliott stephens
    "Ik kan niet wachten tot mijn eerste les begint" zegt Nathan. Ik knik, terwijl ik mijn aansteker weer terug in mijn zak stop. "Ben ik het mee eens, ik vraag me af hoe die nieuwe snotapen zijn" Ik grijns lichtjes. "en naar hun Souls natuurlijk" Ik frons eventjes. "Ik heb al interesante zien rondlopen" zeg ik. Ik neem een heis. "Jij heb ze na mij he?" vraag ik met een lichte grijns. "Ik hoop voor je dat ze niet al te druk zullen zijn"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]