• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt *
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze *
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten *
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen

    *: Sommige leraren moeten hier langs de rijen lopen voor orde en de tafels dekken.
    Ochtend: Sophie Whites en Maxwell Scott
    Pauze/Middag: Jadelynn Bright en Elliott Stephens.
    Avond: Nathan Miller en Maxwell Scott.
    [Dit veranderd Per Dag, maar als er een nieuwe dag aanbreekt verander ik het ook wel (:]



    Topic 3:
    Het is avond en de meeste zitten in de tuin. Het is rond de 22:30

    1e les is begonnen. Iedereen naar GYM!!!

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:21 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kate Skye Woods
    "Omdat ik jullie niet wou storen" zegt Stephen dan. "En blijkbaar heb ik daar goed aan gedaan" zegt hi met een grijns. "Ik was van plan om terug te komen. Ik was een handdoek aan het halen in mijn kamer voor het ijs, maar ik had een goed uitzicht op jou en Nick, dus ben ik maar op mijn kamer gebleven en heb ik een boek gepakt en ben gaan lezen." Hij haalt zijn schouders op. Ik kijk hem eerst even aan of ik een leugen kan vinden of niet, naar of hij kon goed liegen of hij loog niet. 'We deden niets hoor. We hebben alleen maar naar de sterren gekeken.' Zeg ik nonchalant. Het was eigelijk geen leugen. Dat deden we ook. We deden pas iets de volgende dag op het dak, maar dat hoefde hij niet te weten. Ik wou niet zijn hart breken. Niemands hart eigelijk. Vorig jaar zag niemand me staan en opeens. Boem nu zag iedereen me staan. Praatte met me wilde verkering met me, maar kom op zeg. Ik was nog steeds hetzelfde meisje als vorig jaar, maar nee toen was er geen belangstelling voor mij. Waar gaat deze wereld nog heen. Straks krijgen alle knappe meisjes geen aandacht meer en krijg ik alles. Het moest niet gekker worden. Ik denk dat je hem gekwetst hebt. hoor ik Déjà dan opeens zeggen. Hou asjeblieft je mond. Ik wil het niet horen ik wil dat ik niemand kwets want niemand verdient dat. Zeg ik dan weer tegen haar. Ik kijk even naar mijn schoenen en ik voel een paar zwarte plukjes die niet in mijn knot paste langs mijn gezicht vallen.

    [Ik ga pitten. Morgen maak ik het nieuwe topic aan :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Stephen Connery
    "Ik weet dat jullie gisteravond alleen maar hebben gepraat en naar de sterren hebben gekeken en ik weet ook wat jullie vanochtend hebben gedaan. Jij kan je gedachte misschien wel afschermen, maar Nick kan dat niet en ik moet zeggen, zijn gedachte waren aan het schreeuwen van blijdschap vanochtend." zeg ik dan met een glimlach, alsof ik heel blij ben voor hun. Zolang zij maar gelukkig is denk ik dan en ik herhaal dit een paar keer in gedachte misschien is het wel beter zo hoor ik Bandit tegen me zeggen. Het moet maar zeg ik dan. Uiteindelijk zal dit gevoel weg weggaan denk ik dan. Ik 'groei' er waarschijnlijk wel overheen. Ik hoor Bandit grinniken. Je vind haar meer dan leuk, je houdt van haar, anders was je allang de strijd met Nick aangegaan. En zeg niet dat 'houden van' een groot woord is, ik herken het wanneer ik het zie en mij houd je niet voor de gek zegt hij dan. Dankje, nu voel ik me echt veel beter merk ik sarcastisch op tegen Bandit in gedachte. Ach, graag gedaan, gelukkig heb je je tekeningen thuis laten liggen merkt hij dan op. wil je een mep ofzo?! roep ik dan en gedachte en werp even snel een boze blik op Bandit. Genoeg is genoeg! roep ik boos tegen hem en hij legt zijn oren plat in zijn nek omdat ik echt hard tegen hem schreeuw in gedachte en hij geeft een zacht piepje.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 0:52 ]

    Kate Skye Woods
    "Ik weet dat jullie gisteravond alleen maar hebben gepraat en naar de sterren hebben gekeken en ik weet ook wat jullie vanochtend hebben gedaan. Jij kan je gedachte misschien wel afschermen, maar Nick kan dat niet en ik moet zeggen, zijn gedachte waren aan het schreeuwen van blijdschap vanochtend." Zegt hij vriendelijk met een glimlach. Ik bekeek zijn glimlachte en ik zag geen echte glimlach, mar eerder een. Ik wil blij voor hun zijn maar ben het niet glimlach. Als ik dan Bandit zie rechtkomen merk ik dat ze aan het praten zijn. Als Bandit zijn oren in mijn nek legt en een zielig piepje laat horen kijk ik Stephen verbaasd aan. Ik geef Bandit een geruststellend aaitje over zijn koppie. 'Tja. Ik ben nog aan het leren om mijn schild uit te breiden over meerdere mensen. Ik kan het nu alleen als ik diegene dichtbij me heb met lichaanscontact.' Zeg ik met een klein glimlachje. Kate sta op en loop weg hoor ik Déjà dan een beetje geirriteerd zeggen. Waarom dat? Vraag ik haar dan. Je martelt hem. Volgens mij vind hij je echt leuk en dat je nu naast hem zit maar al bezet bent is rot voor hem. Dat moet je toch begrijpen. Zegt ze met een diepe zucht. Ik bijt op mijn lip. Ik deed het echt. Het was een irritante tik van mij. We zijn ook gewoon vrienden anders had hij er wel wat van gezegt. Ik denk dat hij er vast al overheen is. Zeg ik nonchalant. Déjà rolt haar ogen en laat haar hoofd ruste. Op mijn schoenen.
    [Werd wakker door een nachtmerrie. Moet hem eerst laten zakken. Dus schreef even een stukje :)]

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 8:54 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [haha]

    Stephen Granger - H
    Kate kijkt me verbaasd aan als Bandit een piepje geeft en ze geeft hem een aai over zijn kop. Ik negeer haar verbaasde blik en kijk naar Bandit. Sorry, misschien ging ik iets te ver zeg ik dan tegen hem. Ik ben gewoon boos op mezelf denk ik en je bleef maar doorgaan, het spijt me dat ik zo tegen je uitviel leg ik dan uit. Waarschijnlijk was ik gewoon boos op mezelf, omdat ik het vorig jaar niet gezegt had en het gewoon verzwegen had voor der. Het is wel goed, nu ben je ten minste eerlijk tegen mij en tegen jezelf merkt Bandit op en hij spring met zijn voorpoten op mijn schoot en legt zijn hoofd in mijn nek. Ik doe mijn armen om hem heen en begraaf mijn hoofd even in zijn vacht Ik denk dat ik je steun wel kan gebruiken dit jaar zeg ik dan. Ik kijk weer op met een glimlach en kijk Bandit even aan die zijn hoofd weer uit mijn nek heeft gehaald. Het is geen neppe glimlach, maar een echte, omdat ik weet dat hij me altijd zal steunen. Ik aai hem even over zijn kop heen en hij begint weer te kwispelen met zijn staart. Hij likt me even ik moet lachen. "klaar voor de gymles jochie" zeg ik dan lachend hardop en hij springt van mijn schoot af en draait een rondje en kijkt me dan weer vrolijk aan.

    [ik wil niet met ze tweeen doorgaan dus meer mensen moeten reageren of stoppen mensen al met de rpg?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [geen idee, misschien zijn ze bezig met school... misschien moet je ze een berichtje sturen?]

    [Heb ik al gedaan. Toen kreeg ik ook berichten van jou Vasiliosen Nyan en mezelf, maar meer ook niet. Het kan inderdaad ook school zijn. Ik kijk in het weekend wel. Ik heb zwlf kermis en natuurlijk ook school :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Ik geef school de schuld^^ En hallo trouwns)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ik heb het een beetje druk gehad...]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    (sorry het is druk ,op school en veel te veel huiswerk)
    Nick Sheeran
    Ik ging naar beneden naar de les en zag Kate al zitten,naast Stephen.Mijn gedachten kalmeerden me wat en zeiden dat ik niet jaloers moest zijn,omdat ze gewoon vrienden zijn ,ik zetten een lichte glimlach op en ging bij hen staan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Stephen Connery
    Ik aai Bandit nog even en stoei een beetje met hem. Hij gaat op zijn rug liggen en ik aai hem over zijn buik heen en glimlach. Dan komt er iemand naar binnen en ik kijk op. Ik zie dat het Nick is en dat hij deze kant op komt. Ik stoei nog even door met Bandit totdat hij bij ons staat. Ik kijk op naar Nick "Hey" zeg ik dan met een glimlach en ondertussen tikt Bandit met zijn poot tegen mijn been aan dus ik ga weer verder met het kriebelen op zijn buik. "Lekker geslapen?" vraag ik dan zonder op te kijken van Bandit. Gelukkig wou hij nu aandacht en dat deed hij waarschijnlijk expres zodat ik niet al te veel op Nick zou reageren, of niet heel raar in ieder geval.

    [Ik ben er morgenavond pas weer, moet morgen eerst werken]

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 21:59 ]

    ( Whathappend.. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Ze hebben ontbeten en moetenn nu allemaal gaan omkleden en naar buiten gaan voor de les gym)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ( Oh okee :3 )

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Ik zucht en loop snel naar mijn kamer waar ik me omkleed. Ik had mijn warming up al voor de dag gehad en deed mijn haar in een hoge staart en trok een joggingbroek aan en een strak topje.
    'Zo.' mompelde ik in de spiegel en liep toen naar het veld met Nýchta achter me aan. Gaat het weer een beetje? vroeg ze en ik knikte. 'Laten we gaan sporten.' zeg ik dan met een lachje. Sport en zelfverdediging en nachtlessen waren mijn lievelingsvakken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    HurtedHeart schreef:
    Jadelynn Sophie Bright
    Hij moet hard lachen. Ik denk door mijn actie. Het is goed dat ik hem liet lachen. "Ik weet het, mijn wenkbrauwen die maken me helemaal een lekkerding" zegt hij lachend. "Maar als ik stik in die stomme stokjes. dan ben ik niet zo'n lekkerding meer. Waarom denk je dat ik geen lolly's eet. Ik haat stokjes" Zegt hij dan. Ik grinnik. 'Als je zoveel van die Cakepops houd dan trek je ze toch van het stokje. Ik hou ze alleen maar als houdertje ik doe ze niet ik die vage dingen. Met stokjes ziet het er leuker uit.' Zeg ik. Ik kijk hem even aan. 'Als ik wist dat je dood kon gaan van die stokjes was ik allang al gestopt. Ik zou een prachtig lijk zijn maar ik ben mooier als ik levend ben. Of niet soms?' Vraag ik hem speels.


    Elliott Stephens
    Ik moet weer even lachen. "Zou ik niet te hard zeggen, straks ben ik een Necrofiel en val ik voor dooie mensen" Ik trek een pokerface en kijk Jadelynn een tijdje met dezelfde uitdrukking aan, in stilte. "nee grapje, ik houd toch wel van de warmte die een vrouw brengt" Ik grijns even. "Maar je bent inderdaad mooier levend. dood ben je zo bleek en stijf...nah niks voor mij" zeg ik.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]