• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    • Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    • Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    • Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    • Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    • Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    • Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    • Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    • Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    • Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    • Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    • Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt *
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze *
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten *
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen

    *: Sommige leraren moeten hier langs de rijen lopen voor orde en de tafels dekken.
    Ochtend: Sophie Whites en Maxwell Scott
    Pauze/Middag: Jadelynn Bright en Elliott Stephens.
    Avond: Nathan Miller en Maxwell Scott.
    [Dit veranderd Per Dag, maar als er een nieuwe dag aanbreekt verander ik het ook wel (:]



    Topic 3:
    Het is avond en de meeste zitten in de tuin. Het is rond de 22:30

    1e les is begonnen. Iedereen naar GYM!!!

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:21 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Iemand zin om met Raico of Maddison te praten?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [elliott kan wel]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Iemand zin om Jadelynn of aiden tegen te komen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Elliot kan anders ook wel met Nathan praten,hij is ook leraar.

    En voor Aiden had ik wel Raico of Maddison.)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 16:48 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Kate Skye Woods
    Aangezien ik geen idee heb hoelaat het is en ik aardig moe begin te worden haal ik langzaam mijn lippen van de zijne. Ik slaak een zucht. Niet zo een. Het is voorbij zucht, maar een ik ben blij dat ik het gedaan en gedurft heb zucht. Ik kijk hem aan. Zijn gezicht word verlicht door de volle zon terwijl op mijn gezicht de schaduw waad. Ht is nu een warm briesje en ik pak zijn hand. 'Zullen we weer naar binnen gaan? Ik denk dat het al na Zeven is. Ik kan dat zien aan de stand van de zon.' Zeg ik terwijl mijn ogen weer glinsteren ookal scheen de zon er niet op.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dan komt Aiden Raico wel tegen. Goed?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Is goed hoor.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Nick Sheeran
    Kate haalde langzaam haar lippen van de mijna af en slaakte een gelukzalige zucht,waardoor ik glimlachte,we hadden wel een groot deel van de zondsopgang gemist aangezienn ze nu op mij scheen en Kate inn mijn schaduw zat.Er zat weer een speciaale glinstering in haar ogen,met een licht gouden gloed.Ik voelde dat Kate mijn hand nam.'Zullen we weer naar binnen gaan? Ik denk dat het al na Zeven is. Ik kan dat zien aan de stand van de zon.' zei ze en ik knikte.Ze ging van mijn schoot af en stond op,waarna ik haar volgde en hand in hand terug naar onze ramen zochten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [waar is Nathan dan?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Elliott heeft een brief gekregen van Sophie.]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [ik heb iets gemist door vakantie, kun je het quoten of samenvatten?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Er stond gewoon dat hij niet weg mag gaan. :33]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Rechazame schreef:
    [waar is Nathan dan?]


    (Nathan staat buiten coffie te drinken)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Elliott Stephens.
    Na even geonderhandelt te hebben met de directeur had ik een nieuwe kamer gekregen, een vrij grote ook nog wel. Iniedergeval, de kamer die ik altijd wilde maar nooit kreeg en ik ben er erg blij mee. Ik douche me en kleed me aan. Ik had van Sophie een brief gekregen met daarin dat ik niet mocht gaan. Als ik langs haar kamerdeur kom schuif ik er een briefje in dat ik niet ga, Vervolgens loop ik door naar beneden. Buiten steek ik een sigaret op en loop dan naar Nathan. "Morge.."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sophie Whites
    Ik word wakker door een geluid aan mijn deur. Ik knipper met mijn ogen en zie dat Lilly al hyper rondjes aan het rennen. Dan pas zie ik de brief. Ik buig door mijn knieën en open de envelop. Hij blijft! Ik ren in pyjama de gang op en kijk rond. Ik zie dat de deur naar buiten net dichtklapt. Elliott! Ik ren naar de deur, nog steeds in pyjama en loop tot ik hem zie staan, met een sigaret. 'Elliott! Je blijft!' Mijn stem slaat over van blijschap. Ik stap naar hem toe en geef hem een knuffel. 'Dankje!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28